MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt! (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Koeken waren hier last-minute toch nog binnengekomen. Pudding was helaas begin van de week al uitverkocht.
    IMG_20210109_145717.jpg

    Die van Melkunie onderaan zijn deze week 2 voor 1 bij de Appie (althans, in Nederland).
     
    Koeken waren hier last-minute toch nog binnengekomen. Pudding was helaas begin van de week al uitverkocht.
    Bekijk bijlage 518462
    Die van Melkunie onderaan zijn deze week 2 voor 1 bij de Appie (althans, in Nederland).

    Bij mij hadden ze heel de week genoeg koeken, heb ze echter laten liggen want vond de macros best tegenvallen. Als ik me zo herriner rond de 240kcal per koek! Helaas waren de puddings heel snel uitverkocht...
     
    Bij mij hadden ze heel de week genoeg koeken, heb ze echter laten liggen want vond de macros best tegenvallen. Als ik me zo herriner rond de 240kcal per koek! Helaas waren de puddings heel snel uitverkocht...
    Beter koeken van Furryx94
     
    Lidl bewijst maar weer wat voor kutwinkel het is
    Ik hou van kut, lekker.

    Het inkoopbeleid kan inderdaad beter, verder vind ik het een prima winkel enkel is het inderdaad niet voldoende voor 100% van je boodschappen, maar qua prijs-/kwaliteitverhouding zijn veel producten top en vaak buitenlandse weken met goeie kwaliteitsproducten.
     
    Bij mij hadden ze heel de week genoeg koeken, heb ze echter laten liggen want vond de macros best tegenvallen. Als ik me zo herriner rond de 240kcal per koek! Helaas waren de puddings heel snel uitverkocht...
    Ik vind de macro's prima. Zo'n 220 kcal en ik heb geen idee wat er mis is met kcal. Als ze maar lekker zijn, dat moet ik nog testen. Carbs en vetten heeft je lichaam ook nodig, dus vind ik ook geen issue. Lenny & Larry’s Complete Cookies zitten 400+ kcal in, en vind ik ook erg lekker en het waard. :)
     
    Lidl bewijst maar weer wat voor kutwinkel het is
    Dit was wel matig. Maar kom graag bij de Lidl. Goede producten en daarna nog even naar de Jumbo er naast voor wat er mist.

    Groenten en fruit zijn er echt beter dan de ah bijvoorbeeld.
     
    Koeken waren hier last-minute toch nog binnengekomen. Pudding was helaas begin van de week al uitverkocht.
    Bekijk bijlage 518462
    Die van Melkunie onderaan zijn deze week 2 voor 1 bij de Appie (althans, in Nederland).
    Die skyr van melkunie is prima, maar die kleine bakjes pudding zijn zo ongekend vies, weet niet wie dat heeft verzonnen
     
    Die skyr van melkunie is prima, maar die kleine bakjes pudding zijn zo ongekend vies, weet niet wie dat heeft verzonnen
    ik vind die pudding juist wel lekker, proef geen verschil met de veel duurdere ehrmann

    edit: lees het verkeerd, dacht dat het over die van de Lidl ging
     
    Het was lekker weer, dus rondje hardgelopen en daarna nog even langs een andere Lidl gefietst. De pudding was daar ook niet meer voorradig, maar wel deze repen. Ik moet zeggen, ze zijn apart, maar ik vind ze erg lekker. Er zit iets van zuivel in, een beetje room-/crème-achtig. Niet lang huidbaar, want gekoeld en zuivel.
    IMG_20210110_144505.jpg
     
    Het was lekker weer, dus rondje hardgelopen en daarna nog even langs een andere Lidl gefietst. De pudding was daar ook niet meer voorradig, maar wel deze repen. Ik moet zeggen, ze zijn apart, maar ik vind ze erg lekker. Er zit iets van zuivel in, een beetje room-/crème-achtig. Niet lang huidbaar, want gekoeld en zuivel.
    Bekijk bijlage 518543
    Mss in de diepvries wel?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik heb ook 6 x protein cookies en 6 x Skyr drink gekocht bij de Lidl. Ben benieuwd!
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Het was lekker weer, dus rondje hardgelopen en daarna nog even langs een andere Lidl gefietst. De pudding was daar ook niet meer voorradig, maar wel deze repen. Ik moet zeggen, ze zijn apart, maar ik vind ze erg lekker. Er zit iets van zuivel in, een beetje room-/crème-achtig. Niet lang huidbaar, want gekoeld en zuivel.
    Bekijk bijlage 518543

    Eerlijk, die repen smaken naar monchou taart? XD
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik hou van kut, lekker.

    Het inkoopbeleid kan inderdaad beter, verder vind ik het een prima winkel enkel is het inderdaad niet voldoende voor 100% van je boodschappen, maar qua prijs-/kwaliteitverhouding zijn veel producten top en vaak buitenlandse weken met goeie kwaliteitsproducten.
    Wat heb ik aan goede groenten als er constant veel producten niet op voorraad zijn? Ik koop overigens ook alleen maar groenten die al gesneden zijn. Veel producten komen in een doos met verschillende soorten binnen en er komt pas een nieuwe doos binnen als alles op is. Maar de populaire producten zijn natuurlijk meteen op. En de rij bij de kassa in helemaal om te janken. Verder vind ik lidl niet eens met alles zo goedkoop. De basisproducten zijn bij jumbo of ah net zo goedkoop.
     
    Ik vind Lidl wel een chille winkel, het enige kutte is zoals Wovano zegt dat sommige dingen gewoon ineens weg zijn. Voor de rest haal ik er eigenlijk uitsluitend cola en kwark, want die vind ik het lekkerst. Of wat random groente als ik er toch ben.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Eieren, afbakbrood, zuivel, broodbeleg en diepvriesgroente altijd bij de Lidl. Het scheelt je echt een pak geld.

    Dat er een rij bij de kassa staat vind ik geen argument. Ga op zaterdagmiddag naar elke willekeurige supermark en het is overal chaos.
     
    1 uit 7 dagen als chaos zien en daarom het geen argument vinden is pas een slecht argument. Overigens lopen de zelfscankassa’s snel door aangezien je 80% van de afhandeling weghaalt wat bij de Lidl nog moet.

    Zo is er voor iedereen gelukkig een supermarkt, maar het prijsverschil valt mij erg mee tussen Lidl en AH. Het is ook maar net hoe bewust je boodschappen doet, pak je wat je wil pakken kan je flink duurder uit zijn ja.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    1 uit 7 dagen als chaos zien en daarom het geen argument vinden is pas een slecht argument. Overigens lopen de zelfscankassa’s snel door aangezien je 80% van de afhandeling weghaalt wat bij de Lidl nog moet.

    Zo is er voor iedereen gelukkig een supermarkt, maar het prijsverschil valt mij erg mee tussen Lidl en AH. Het is ook maar net hoe bewust je boodschappen doet, pak je wat je wil pakken kan je flink duurder uit zijn ja.
    7 uit 7 dagen ervanuit gaan dat er een rij staat is wel een argument?
     
    Wat heb ik aan goede groenten als er constant veel producten niet op voorraad zijn? Ik koop overigens ook alleen maar groenten die al gesneden zijn. Veel producten komen in een doos met verschillende soorten binnen en er komt pas een nieuwe doos binnen als alles op is. Maar de populaire producten zijn natuurlijk meteen op. En de rij bij de kassa in helemaal om te janken. Verder vind ik lidl niet eens met alles zo goedkoop. De basisproducten zijn bij jumbo of ah net zo goedkoop.
    Groenten en fruit zijn hier 7 dagen/week op voorraad. Enkel bij de 'speciale' producten die slechts een week in het assortiment zitten is het op=op. Dit zijn dan ook specifieke producten die ze elders ook niet standaard hebben. Deze week was het bijv. sportvoeding en XXL-weken.

    Gesneden groenten hebben ze ook. Ik koop die ook altijd + ongesneden. Zakken roerbakgroenten en bakken bami-/nasi-/pastagroenten. Het assortiment is flink uitgebreid, maar bij een grote AH hebben ze net wat meer. Hier hebben ze bij Lidl 6 zelfscankassa's waar nooit een rij is en zodra en bij de vaste kassa >3 mensen staan komt er een kassa bij. Qua groenten en fruit is Lidl al 7 jaar op rij uitgeroepen tot beste supermarkt. Ook goedkoper. Enkel aanbiedingen zijn bij AH wel goedkoper. Jumbo vind ik erg prijzig en doet bijna niet aan aanbiedingen. Ik kom zowel bij Lidl als AH. Sinds kort zit er een Lidl 1 straat bij mij vandaan, dus dat is wel gemakkelijk. De Skyr vanille vind ik er erg lekker.
     
    (Gedroogde) kruiden bij Lidl zijn ook vet goedkoop tijdens buitenlandse weken t.o.v. andere supermarkten. Op de (buitenlandse) markt en bij de toko kun je ze ook prima kopen.
    Die zakjes bij de Lidl zit best veel in (kurkuma, tajine, ras el hanout, koriander, komijn, gember etc.) en kosten geen drol.

    Verder zijn die XXL-aanbieding m.i. erg relax. Ook lekker vlees, vis en kazen tijdens Griekse/Spaanse/Italiaanse weken van echt goede kwaliteit voor een goede prijs (feta, halloumi, ansjovis, parmaham, witte tonijn, mangeco, piri piri saus, gekruide kipstukjes etc.).
     
    Back
    Naar boven