MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Bezoekers in dit topic

Heb je ook die proteïne chips van de Lidl geprobeerd?
Nog niet, heb een zakje in de kast liggen. Laat wel weten als ik 'm op heb. (Ik ben sowieso niet zo'n chipsfan.)
 
Deze producten zijn te lean voor jou. Jij moet gewoon meer eten en een bak Ben & Jerry's naar binnen werken ofzo. ;):P
Kom naar de battle arena dan BB
 
Goed bezig. :D Heb je ook de pudding gekocht? Die is erg nice.
Pudding was er nog niet, ze gaan straks nog even langs de winkel om te kijken wat er is. ik wil graag de chips en koekjes proberen.
 
Onit
EBD23A9F-BC73-4374-AF2B-55379762E51F.jpeg
3688ADDF-49BE-4768-8AFF-6800992F943A.jpeg
image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pudding was er nog niet, ze gaan straks nog even langs de winkel om te kijken wat er is. ik wil graag de chips en koekjes proberen.
Hier ook nog niet. De chips en pindakaas heb ik wel kunnen kopen.
 
lidl.jpg


Even een ander filiaal geprobeerd en daar hadden ze gelukkig nog wel wat :D.

Nog even een quote van de cassiere: "Die pudding lijkt mij ook lekker maar ik ben bang dat ik daar te gespierde armen van krijg".
:roflol:
 
Bekijk bijlage 518144

Even een ander filiaal geprobeerd en daar hadden ze gelukkig nog wel wat :D.

Nog even een quote van de cassiere: "Die pudding lijkt mij ook lekker maar ik ben bang dat ik daar te gespierde armen van krijg".
:roflol:
De chips is echt smerig :(, de rest is lekker
 
Ik vind het wel meevallen. Het is niet super lekker ofzo inderdaad maar opzicht prima voor 's avonds wanneer je eens wilt snacken. In zo'n zakje zit ook maar 167 kcal met 20 gram eiwit dus ik vind het opzicht niet heel verkeerd.

Edit: De pudding is wel echt lekker overigens!
 
Lekker? Ik heb het echt niet op calvé sauzen. Heb nog geen 1 saus op die ik lekker vind van hun.

Dat het geplaatst wordt in dit topic betekent niet gelijk dat je hem gegeten hebt! (Nog nooit id supermarkt gezienz dus geen idee of het wat is...)
 
Dat het geplaatst wordt in dit topic betekent niet gelijk dat je hem gegeten hebt! (Nog nooit id supermarkt gezienz dus geen idee of het wat is...)
Weet ik, maar dacht misschien heb je m op ;)
 
Tot nu toe zijn dressings laag in kcal het voor mij nog nooit waard geweest qua smaak. Vooral niet als je ziet hoe weinig je van de reguliere nodig hebt. Maar we proberen deze ooit als hij in t schal staat
 
Back
Naar boven