XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Bezoekers in dit topic

Bump...

Ben ook benieuwd.
Chillisaus verslaafd:)

Yesss ik heb de verstegen chilisaus op. Ik eet echter nooit chilisaus want ben een pussy qua pittigheid. Vond hem eerlijk gezegd gewoon naar chilisaus smaken, maar zoals eerder benoemd ik ben geen kenner / heb geen vergelijking materiaal maar ik denk dat een gros van de proevers hem wel kunnen waarderen
 
Tip van flip, dit weekend in de aanbieding bij de aldi

GezonDERE kip/kapsalon

En de macro's

Screenshot_20190425-220947_Reclamefolder.jpg


Screenshot_20190425-221554_MyFitnessPal.jpg
 
"Scharrelkipsalon" Dat ik ooit deze combinatie aan letters achter elkaar zou typen:hamer:

Macro's zijn inderdaad goed.
Al vraag ik mezelf wel af waarmee zij dan de patat, kaas en saus hebben vervangen om aan deze kcal te komen.
Volgens mij is het bakje dan het enige wat nog op de kapsalon lijkt.
 
"Scharrelkipsalon" Dat ik ooit deze combinatie aan letters achter elkaar zou typen:hamer:

Macro's zijn inderdaad goed.
Al vraag ik mezelf wel af waarmee zij dan de patat, kaas en saus hebben vervangen om aan deze kcal te komen.
Volgens mij is het bakje dan het enige wat nog op de kapsalon lijkt.
wss patat door een minimale hoeveelheid aardappel, kaas door een light kaas (wat soms niet eens kaas is...) saus zal ook wel een light variant zijn.
Maar dan alsnog.. zo een bakje van 400 gram zou voor mij te weinig zijn voor een avondmaaltijd. Er moet dus altijd nog wat bij. :o
 
wss patat door een minimale hoeveelheid aardappel, kaas door een light kaas (wat soms niet eens kaas is...) saus zal ook wel een light variant zijn.
Maar dan alsnog.. zo een bakje van 400 gram zou voor mij te weinig zijn voor een avondmaaltijd. Er moet dus altijd nog wat bij. :o

Haha dat probleem heb ik dus ook.
Op de foto te zien zit er zelfs paprika tussen? Ik ben van mening dat je dit soort gerechten niet gezond moet willen maken.
Ze horen smaakvol te zijn door alle kcal's die het originele gerecht bevat. Ook gezonde pizza's enz. vind ik not done.

Het leuke aan deze scharrelkipsalon is, is dat het niet eens echt gezond bedoeld is.
Ze hadden dit veel lekkerder kunnen maken. Weliswaar met meer kcal.
 
Haha dat probleem heb ik dus ook.
Op de foto te zien zit er zelfs paprika tussen? Ik ben van mening dat je dit soort gerechten niet gezond moet willen maken.
Ze horen smaakvol te zijn door alle kcal's die het originele gerecht bevat. Ook gezonde pizza's enz. vind ik not done.

Het leuke aan deze scharrelkipsalon is, is dat het niet eens echt gezond bedoeld is.
Ze hadden dit veel lekkerder kunnen maken. Weliswaar met meer kcal.
Daarbij.. zelf een kapsalon maken hoeft niet eens zo zwaar drama te zijn. Wat is er mis met wat friet, sla, knoflooksaus en rode saus en gewone shoarma.
Gewone simpele goede shoarma kan je al bij lidl halen met maar 132 kcal per 100 gram oid. En wil je hem wel wat "lighter" hebben dan ovenfriet erin en XXL sausen erbij. Dan is het nog niet "de echte" Maar al met al vallen de kcal zelfs dan nog mee.
Maar als je er dan een keer voor gaat.. neem dan een echte kapsalon of als je een nepper neemt.. noem het dan geen kapsalon. :o
 
Daarbij.. zelf een kapsalon maken hoeft niet eens zo zwaar drama te zijn. Wat is er mis met wat friet, sla, knoflooksaus en rode saus en gewone shoarma.
Gewone simpele goede shoarma kan je al bij lidl halen met maar 132 kcal per 100 gram oid. En wil je hem wel wat "lighter" hebben dan ovenfriet erin en XXL sausen erbij. Dan is het nog niet "de echte" Maar al met al vallen de kcal zelfs dan nog mee.
Maar als je er dan een keer voor gaat.. neem dan een echte kapsalon of als je een nepper neemt.. noem het dan geen kapsalon. :o

Helemaal mee eens.
Maar iets een Kapsalon noemen (ja, hij verdient eigenlijk gewoon een hoofdletter) is uiteraard een goede marketing stunt.

En ja, het is nu nog vroeg in de morgen, maar ik krijg nu toch wel weer enorm zin in zo'n bakbeest.
Jouw gezondere optie met de XXL sausen erbij ga ik misschien eens overwegen voor dit weekend:goodidea:
 
Lidl nederland?
 
Nu alleen nog hopen dat de smaak ook zo briljant is :)

Ik had 'm door de sla gegooid, zeker goed op smaak! Gerookte kipfilet blijft uiteraard m'n favoriet.
 
Kipfilet heeft meestal dit soort macro's, alleen zit hier wel heel erg veel zout in. Niet dat ik iets tegen zout heb, maar hier moet je geen 200 gram van eten. :p
 
Geen idee of het nice is. Het is in ieder geval niet duur. Het moet 2 uur in de oven op 160 C. Het is dus echt zo'n spies van een kilo die je in z'n geheel rechtop in je oven moet zetten, zoals op het plaatje. En dan na 2 uur slice je stukjes eraf en doe je m terug de oven in.

Makro's weet ik niet, ik heb het zelf nog niet gekocht maar zag het liggen.

Screenshot_20190508-122804_Chrome.jpg

€5 voor 1000 - 900 gram

Is te koop bij de Lidl
 
Laatst bewerkt:
Waarom heeft die een Joods keppeltje op? :dunno:
Joodse? staat vast verder in t filmpje... ben op 0:24 gestopt met kijken :p
Of bedoel je de ui? :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Lekker spannend muziekje ook onder het filmpje.
 
Back
Naar boven