XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Het idee is erg leuk en de macro's zien er goed uit.
Alleen 2 uur wachten op een broodje kip.. mijn ongeduld en hongergevoel gaan het dan van mijn winnen.

Overigens kan ik met mijn Griekse bloed mededelen dat hier waarschijnlijk niks Grieks aan is.
En toch blijf ik benieuwd..

Geen idee of het nice is. Het is in ieder geval niet duur. Het moet 2 uur in de oven op 160 C. Het is dus echt zo'n spies van een kilo die je in z'n geheel rechtop in je oven moet zetten, zoals op het plaatje. En dan na 2 uur slice je stukjes eraf en doe je m terug de oven in.

Makro's weet ik niet, ik heb het zelf nog niet gekocht maar zag het liggen.

Screenshot_20190508-122804_Chrome.jpg

€5 voor 1000 - 900 gram

Is te koop bij de Lidl
Ik had eens kip (volgens mij souvlaki) op een stokkie van Lidl, die was zo klaar. Goeie macro's. Of pulled chicken van Lidl.

Het idee is erg leuk en de macro's zien er goed uit.
Alleen 2 uur wachten op een broodje kip.. mijn ongeduld en hongergevoel gaan het dan van mijn winnen.

Overigens kan ik met mijn Griekse bloed mededelen dat hier waarschijnlijk niks Grieks aan is.
En toch blijf ik benieuwd..
Die buitenlandse weken van Lidl zijn meestal fake, maar sommige producten zijn wel echt en origineel, zoals sommige kazen (feta, Spaanse kazen) (olijven weet ik niet meer zeker). Die kant-en-klare dingen zijn vernederlandst.

Wat een teleurstelling. Sta ik hier nu in de Lidl , speciaal om die spies te halen. Uitverkocht en vanaf morgen zijn de 'aziatische weken' begonnen.

Lame

• Topic Starter Topic Starter
Over die weken gesproken bij de lidl, deze zijn top! Goeie smaak (kant en klaar) en redelijk macros van wat ik me kan herrineren . Ik doe ze even in de airfryer voor een "krokant" jasje :eating:
Screenshot_20190508-155849_Reclamefolder.jpg

Screenshot_20190508-155858_Reclamefolder.jpg

Nou moet ik wel zeggen dat Lidl in die buitenlandse weken altijd doet of die producten speciaal en uniek zijn, maar bij de grotere vestigingen van AH en Jumbo en in buitenlandse supermarkten / toko's kun je dergelijke producten het gehele jaar door kopen. Daarnaast kun je ook simpelweg op de ingrediëntenlijst kijken en zelf kruiden toevoegen aan je kip e.d.

2 eurie voor 400gram
Rijke tatta

Terug
Naar boven