- Waardering
- 10.260
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Eindelijk!! Ze hadden 2 maanden geleden naar mij gemaild dat hij "spoedig" in de supermarkt kwam... morgen gelijk op jacht om hem te testen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jumbo. Straks kijk ik even of de Appie 'm ook al heeft staan.
Afgelopen zondag zag ik k nog niet bij de Appie. Ik heb die seizoensvarianten sowieso al maanden niet meer gezien.Jumbo. Straks kijk ik even of de Appie 'm ook al heeft staan.![]()
Lijkt mij fantastisch, maar ik vrees dat ik veel teveel koop als ik een paar keer per week langs een schap met XXL producten loop.Sindskort XXL Nutrition producten bij de Jumbo in Gouda. Als een kind in een speelgoedwinkel.

Welk van de 2?Sindskort XXL Nutrition producten bij de Jumbo in Gouda. Als een kind in een speelgoedwinkel.
Bloemendaal
Nou, qua eiwitten wint Kvarg het bij voorbaat al... 😀Als de smaak beter is dan de Kvarg stracciatella, dan hebben we een winnaar
Ook nog niet gezien bij de AH vandaag.Afgelopen zondag zag ik k nog niet bij de Appie. Ik heb die seizoensvarianten sowieso al maanden niet meer gezien.

En net zoveel smaak als een komkommer?
Paar weken geleden nog 4 of 5 euro in de Vomar. Ook belachelijk duur, in Afrika betaalde ik voor een ananas of een mango een cent.
Zijn die 4kg per stuk? Of krijg je het hele schap?
Gewoon normale ananas grootte. Prijs is los per stuk. Wel mooi geel van kleur. Zullen wel mierzoet zijn. Desondanks absurd duur natuurlijk.
Goedkoper dan de meeste dildo's, ik zeg doen!Gewoon normale ananas grootte. Prijs is los per stuk. Wel mooi geel van kleur. Zullen wel mierzoet zijn. Desondanks absurd duur natuurlijk.