MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Bezoekers in dit topic

Het is lang geleden dat ik zo enthousiast ben geweest over een nieuw product. Deze zijn nu bij de jumbo verkrijgbaar. En natuurlijk gelijk wezen testen voor jullie :)

Nou mensen, ren naar de jumbo want deze zijn oprecht 10/10 met prima macros! Helaas wel 2 eu per zak maar goed... aanraderrrr!!
Heb die rechtse nou net geprobeerd, bizar lekker
 
Veruit de beste light Mayo. Alsnog 32%, maar qua smaak erg goed.
Heb even vergeleken met de gewone, maar wel veel meer koolhydraten. Twijfel daarom wat beter is: iets meer vet en dus ook kcal, of zoveel meer koolhydraten
 
Heb even vergeleken met de gewone, maar wel veel meer koolhydraten. Twijfel daarom wat beter is: iets meer vet en dus ook kcal, of zoveel meer koolhydraten
Voor mij kcals. Ik compenseer dat beetje wel door minder brood oid te eten.
 
Heb even vergeleken met de gewone, maar wel veel meer koolhydraten. Twijfel daarom wat beter is: iets meer vet en dus ook kcal, of zoveel meer koolhydraten

Voor mij kcals. Ik compenseer dat beetje wel door minder brood oid te eten.

Die is vrij nieuw en ik vond hem echt wel dikke prima. Zeker het proberen waard!
 
hebt nu optimel kwark met stracciatella smaak,

vond em niet slecht maar haalt t niet bij lindahls
 
hebt nu optimel kwark met stracciatella smaak,

vond em niet slecht maar haalt t niet bij lindahls

Lindahls is wat dikker. Qua smaak zijn ze echt identiek, alleen is optimel "griekse stijl" die wat dunner is van structuur. Beide lekker!
 
Lindahls is wat dikker. Qua smaak zijn ze echt identiek, alleen is optimel "griekse stijl" die wat dunner is van structuur. Beide lekker!
Ik vind zelf lindahls romiger in de mond voelen en veel meer een stracciatella smaak naar voren komen, optimel wat frisser en minder de straccialtella smaak
 
Ik vind de smaken juist helemaal niet identiek. De optimel smaakt nauwelijks anders dan bijv, de vanille variant van optimel, prima, maar niet echt stracciatella in mijn smaakbeleving. Daarbij komt heel wat minder eiwit dan lindahls. Het blijft erg jammer dat de koffie variant van optimel niet meer terugkomt.
 
heb tot toe van hetzelfde merk friteslijn; minste kcal. Is dit ongeveer hetzelfde?
Die heb ik nooit geprobeerd, dus daar kan ik niks over zeggen. Het verschil zit hem erin dat die Zero geen toegevoegd suiker bevat (zie ingrediënten). Het zijn overigens geen schokkende hoeveelheden in Friteslijn, dus ik zou je keuze baseren op jouw smaakvoorkeur.
 
Die heb ik nooit geprobeerd, dus daar kan ik niks over zeggen. Het verschil zit hem erin dat die Zero geen toegevoegd suiker bevat (zie ingrediënten). Het zijn overigens geen schokkende hoeveelheden in Friteslijn, dus ik zou je keuze baseren op jouw smaakvoorkeur.
Oh wauw die zero friet saus toch eens proberen, hoe is de smaak?
 
Oh wauw die zero friet saus toch eens proberen, hoe is de smaak?
Tja, smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind hem persoonlijk erg goed, zeker voor die voedingswaarde. Veel beter dan veel van die mierzoete light sausjes. Maar nogmaals, smaken verschillen.. :thumbup:
 
Zelf moet ik niks hebben van fruitsmaken maar voor de liefhebbers:
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210516-180056_Instagram.jpg
    Screenshot_20210516-180056_Instagram.jpg
    166,2 KB · Weergaven: 78
Zelf moet ik niks hebben van fruitsmaken maar voor de liefhebbers:
Klinkt lekker, ook grote pot? Ik vind alleen wel... 2 euro nog iets voor zo’n grote pot 😅 belachlijk veel... daarom alleen kopen in aanbieding.. maar klinkt wel lekker
 
Die Lays KFC chips is ook niet worth, smaakt gewoon naar zout & peper chips
 
Back
Naar boven