- Waardering
- 18.834
Vond ook niet zo speciaal, idem voor subway.Die Lays KFC chips is ook niet worth, smaakt gewoon naar zout & peper chips
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ook niet zo speciaal, idem voor subway.Die Lays KFC chips is ook niet worth, smaakt gewoon naar zout & peper chips
Deze schijnt wel echt lekker te zijn.Behalve dat het belachelijk duur is, zijn die low kcal pindakazen vaak ook niet te vreten. Doe mij maar gewoon de klassieke Calvé of de 100% pindakaas van de AH of Lidl.
11 servings voor slechts $15,99.Kent iemand deze?
Professor Nutz
<h2 class="mega-title">Want to <span>know more?</span></h2><h3 class="sub-title">ProfessorNutz™ NUT BUTTER ‘Professor Nutz™’: <br> THE ASTOUNDING SCIENCE IN THE SEEMINGLY ABSURD</h3><div class="cst-data"> <div class="row"><div class="col-sm-6"> <p>Every owww.professornutz.com
Zag hem vandaag op insta voorbij komen. Hype or not?
Ah, oke. Maar toch, die prijs. Overigens neem ik pindakaas voor de gezonde vetten en ik denk dat er in die low kcal niet zo veel vet zit. (Eiwitten krijg ik toch wel genoeg binnen uit andere bronnen, bij voorkeur dierlijk.)
Wat is nu weer tzatziki-kaas??
Ik denk een soort roomkaas met komkommer en knoflook? Zoals Paturein
Ik gok dat jij goed goktIk denk een soort roomkaas met komkommer en knoflook? Zoals Paturein

Dat ziet er goed uit. Had deze twee jaar geleden in frankrijk, erg lekker (maar dan citroensmaak). Waar heb je deze gehaald?
AppieDat ziet er goed uit. Had deze twee jaar geleden in frankrijk, erg lekker (maar dan citroensmaak). Waar heb je deze gehaald?
Als je even had gevraagd konden ze hem waarschijnlijk wel uit het magazijn halen voor je.Daammn jij hebt em al! Was er vanmiddag speciaal naar de xxl appie voor gelopen maar helaas, nog niet.