Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle 2 kopenWelke van die 2 is het lekkerst? Chocolade of vanille? Macro's zijn wel oke.
Zag ze staan maar 1,60 ofzo? Voor zo’n klein potje was mij iets te duur
Heb hem gekocht, vond hem een beetje tegenvallen. De Lidl high protein kwark is beter vond ik.
Ik snap kwark met pindakaas(smaak) sowieso niet echt.Heb hem gekocht, vond hem een beetje tegenvallen. De Lidl high protein kwark is beter vond ik.
Ideaal! Zowel Aldi als Lidl?Voor de mensen die vlakbij de grens met Duitsland wonen.
Veel keus uit proteïne zuivelproducten💜
*choco mousse
*choco gries
*normaal gries (vanille)
* proteïne dubbel vla choco vanille van zuivelhoeve
*diverse ehrmann kwark, yoghurt en pudding
* rijst pudding
![]()
Edeka
En ik denk dat ze mogelijk bij kaufland nog wel veel meer hebben
Nice, deze week eens checken 💪🏼En ik denk dat ze mogelijk bij kaufland nog wel veel meer hebben
Verbaasde mij ook wel. Kocht deze bij de DM in combinatie met enkele losse repen van Barebells en nog wat andere merken van meer dan 2 euro per stuk. Deze dus gewoon 71 cent per stuk omgerekend en smaken het beste van ze allemaal.Poehh dat is echt een zieke deal, ben nog op zoek naar een beetje cheap eiwitrepen

als ik het in de NL supermarket zag had ik het geckoht
als je het me stuurt test ik het voor je 
Was in de penny DE te Koop, liggen er best wel wat tegen de grens.als ik het in de NL supermarket zag had ik het geckohtals je het me stuurt test ik het voor je
![]()