MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Bezoekers in dit topic

Bij de appie
 

Bijlagen

  • 20210827_140025.jpg
    20210827_140025.jpg
    163,9 KB · Weergaven: 151
Tegenwoordig verkoopt de Jumbo suikervrije mayonaise van The Mayo Sisters en ik ben er echt over te spreken! Niks voor de light liefhebbers, maar wel voor iedereen die die zoete smakeloze waterige troep niks vind en een beetje vet kan hebben in het voedingspatroon. :)



1631197734045.png
1631197754586.png
1631197774555.png


Original, truffel en piri piri. Op bol.com en via hun eigen webshop ook een aoili te bestellen. :)
 
maar wel voor iedereen die die zoete smakeloze waterige troep niks vind en een beetje vet kan hebben in het voedingspatroon. :)
Dan kun je beter gewoon Belgische mayo eten. Allerlekkerste.
Zag laatst in België deze: https://dl.be/nl/producten/mayo-light-80-kcal/

Echt top mayo en toevallig was ik net bij de AH XL bij mij in de buurt en daar stond hij erbij tussen het Belgische assortiment. Slechts 10 kcal per 100 gram meer dan de fritessaus zero van remia.
 
Ben niet zo'n mayo fan, maar vind deze wel lekker (niet de French Fries Light Sauce):
1631198591027.png

Doet me een klein beetje denken aan de saus van de MacDonalds. De echte Mac-saus zouden ze moeten verkopen in de supermarkt.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Dan kun je beter gewoon Belgische mayo eten. Allerlekkerste.
Zag laatst in België deze: https://dl.be/nl/producten/mayo-light-80-kcal/

Echt top mayo en toevallig was ik net bij de AH XL bij mij in de buurt en daar stond hij erbij tussen het Belgische assortiment. Slechts 10 kcal per 100 gram meer dan de fritessaus zero van remia.

Persoonlijk vind ik die dus allemaal te zoet.

Overigens heb ik vaak deze:

1631198804077.png


 
Die smaakt meer naar echte Belgische mayo zoals ik hem ken. Calve heeft ook "Belgische mayo" maar die valt zwaar tegen maar misschien kunnen de Belgen hier beter advies geven.
 
Die smaakt meer naar echte Belgische mayo zoals ik hem ken. Calve heeft ook "Belgische mayo" maar die valt zwaar tegen maar misschien kunnen de Belgen hier beter advies geven.

Persoonlijk vind ik Jean Baton dus lekkerder..

Iets met twisten over smaak.
 
Die smaakt meer naar echte Belgische mayo zoals ik hem ken. Calve heeft ook "Belgische mayo" maar die valt zwaar tegen maar misschien kunnen de Belgen hier beter advies geven.
Zelf maken. Zonder suiker en met een beetje citroensap, dijonmosterd en goede azijn.

Makkelijk en serieus lekker. Houd je van mosterd doe je daar gewoon wat extra van in en voila- de lekkerste Mayo voor bij je friet.

Zelf eet ik al tijden Zaanse halfvol- dat is uit de winkel toch wel het beste alternatief waar echt wat minder olie in zit (32%).
 
Zaanse Mayo is de kcal altijd waard. Al ga je morgen het podium op.
Zaanse halfvol is ook prima. De beste smaak voor wat lager in vet.

gouda’s glorie heeft ook nieuwe erg lekkere sauzen. Katjang, kaas, andalouse! 15/33% vet dus op zich te doen. Andalouse en Katjang zijn favoriet bij mij. Maar ik denk dat er veel fans zullen zijn van de kaas.
 
Jumbo
 

Bijlagen

  • 060920210148_451255CUP-1_360x360_2.png
    060920210148_451255CUP-1_360x360_2.png
    88 KB · Weergaven: 55
De noten van de Aldi zijn heerlijk 😋
 
Back
Naar boven