Wat is een nutri score ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een nutri score ?
![]()
Ehrmann High Protein Pudding Hazelnoot 8 pack
Ehrmann High Protein Pudding Hazelnoot 8 pack shop je online bij XXL Nutrition. Gratis verzending vanaf €40,- Voor 22 uur besteld is vandaag verzondenxxlnutrition.com
Iemand deze al gehad? Lijken me echt heel lekker
Is dat 1 spies ? Of hoe is het verdeeld?Ze zijn er weer bij de Lidl, de gyros spiezen. Maar nu ook in kip.
€7,99 voor 900 gram
![]()
![]()
Goede macro's.
1 spies
Ah thx! Ga t gewoon proberen1 spies
![]()
Wat je overhoudt kan je de dag erna gewoon opbakken. Wordt het lekker crispy.

Hoe smaakt ie?
Speciaal

Geen idee ik heb em niet gehaald. Kzag m liggen in de Lidl.
En nou opeens heb domino's ze ook
Moet ik ook hebben. Lekker zaziki erbij en vreten maar. Inderdaad prima macrosZe zijn er weer bij de Lidl, de gyros spiezen. Maar nu ook in kip.
€7,99 voor 900 gram
![]()
![]()
Goede macro's.
Nah, fritessaus bevat minder vet en daarom meer suiker en water. Het zal uiteindelijk niet extreem veel uitmaken denk ik tov andere Mayo met laag vet , de 9kcal van het vet weegt heel wat zwaarder dan dat beetje suiker.![]()
0,6g suiker. Ik zou mij daar niet zo druk om maken. Zo zie je maar de kracht van marketing. "Deze mayonaise is gezonder want heeft geen suiker." Scheelt maar 3 kcal op 679 kcal.
wat was die vanille pudding goor en chemish zeg!! afrader! door die smaak zal ik niet snel meer iets van dat merk nemenBeide bij de jumbo nog niet eerder gezien… prijs was 1,50 en 1.80 geloof ik.. best prijzig voor zo’n klein bakje… maar was erg benieuwd naar de smaak. Jullie weleens eerder gehad/gezien? Hoe beviel het🎇
De vanille mousse uit Duitsland meegenomen. Ik vind hem tegenvallen. Weinig smaak aan . De chocolade is veel beter.Beide bij de jumbo nog niet eerder gezien… prijs was 1,50 en 1.80 geloof ik.. best prijzig voor zo’n klein bakje… maar was erg benieuwd naar de smaak. Jullie weleens eerder gehad/gezien? Hoe beviel het🎇
Ziet er bijna te goed uit om waar te zijn. Maar als ik de ingrediënten bekijk komen die wel overeen met de voedingswaarde. De vraag is natuurlijk of een product wat voor 90% uit diepvries koolvis bestaat, en in de oven bereid wordt, echt zo kan smaken als 'echte' kibbeling. Ik zie je review wel verschijnen.Vraag me af of de voedingswaarde waarde kloppen van dit product? Nieuw in de winkel (diepvries) helft van kcal van normale kibbeling… een deze dagen proberen

Waar heb je dees gekocht?Vraag me af of de voedingswaarde waarde kloppen van dit product? Nieuw in de winkel (diepvries) helft van kcal van normale kibbeling… een deze dagen proberen