Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat in het ijs vak? En hoe zijn voedingswaarde ?
Neen, alle Belgen vinden dat ook.Was dat in het ijs vak? En hoe zijn voedingswaarde ?
Heb recent de Remia zero frites saus geprobeerd, maar gatver, weinig smaak en plastic achtste nep structuur … ben ik de enige die dat vind ?
Bij het ijs idd. Niet naar de voedingswaarde gekeken.Was dat in het ijs vak? En hoe zijn voedingswaarde ?
Heb recent de Remia zero frites saus geprobeerd, maar gatver, weinig smaak en plastic achtste nep structuur … ben ik de enige die dat vind ?

Dan moet je er ook rekening mee houden dat dit "mini" pizza's zijn.... ze zijna maar 250 gr... daar red je een maaltijd niet mee....Is idd een hobby. Vind het leuk nieuwe dingen te proberen. Ik snap dat een pizza rond de 40/50G eiwit bevat (en 1k calorieen op newyorkpizz site), maar stel dat deze ook 40/50 eiwit bevat en maar 600 calorieen en nog degelijk smaakt ook? Kan je er toch 2 knallen ipv 1![]()
Daar gaan we weer...dit keer sla ik de discussie ff over als je het niet erg vindt....Dan moet je er ook rekening mee houden dat dit "mini" pizza's zijn.... ze zijna maar 250 gr... daar red je een maaltijd niet mee....
is geen discussie hoorDaar gaan we weer...dit keer sla ik de discussie ff over als je het niet erg vindt....
lekker voor in de middag wat weg te happen met de lunch.Was nog bij de Lidl maar die pudding weer niet gezienOMG OMG GUYS, dit wil ik jullie niet onthouden!!
Zit ik rustig de nieuwe folders te checken... krijgen we daar toch een paar pareltjes bij de lidl volgende week!
Protein pizza? Pasta? Museli? Pudding? Ijs? Ben helemaal hyped om dit te testen haha!

is er vanaf donderdag volgens mij.Was nog bij de Lidl maar die pudding weer niet gezien![]()
Wie probeer je nu te overtuigen met je flut argumenten?is geen discussie hoorlekker voor in de middag wat weg te happen met de lunch.

Ziet er lekker uit maar wel klein ofniet?OMG OMG GUYS, dit wil ik jullie niet onthouden!!
Zit ik rustig de nieuwe folders te checken... krijgen we daar toch een paar pareltjes bij de lidl volgende week!
Protein pizza? Pasta? Museli? Pudding? Ijs? Ben helemaal hyped om dit te testen haha!

Ideaal voor in het parkje
Ik hoef niemand te overtuigenWie probeer je nu te overtuigen met je flut argumenten?![]()

In ben genezen verklaard en zal zondag weer moeten werken.Ik hoef niemand te overtuigen
Moest jij niet nog een testje doen zodat je nog een paar dagen thuis kan blijven![]()
Maandag Kids weer naar school toch?In ben genezen verklaard en zal zondag weer moeten werken.

Nee, noodopvang.

Ja, zelfs kort na een doorlopen infectie kan het voorkomen dat ik thuis moet blijven.

Hey. Gvd wel ff on-topic blijven.Nee, noodopvang.
Ja, zelfs kort na een doorlopen infectie kan het voorkomen dat ik thuis moet blijven.![]()