Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Kaufland
20211211_213200.jpg

Was dat in het ijs vak? En hoe zijn voedingswaarde ?

Heb recent de Remia zero frites saus geprobeerd, maar gatver, weinig smaak en plastic achtste nep structuur … ben ik de enige die dat vind ?
Neen, alle Belgen vinden dat ook.

Was dat in het ijs vak? En hoe zijn voedingswaarde ?

Heb recent de Remia zero frites saus geprobeerd, maar gatver, weinig smaak en plastic achtste nep structuur … ben ik de enige die dat vind ?
Bij het ijs idd. Niet naar de voedingswaarde gekeken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.505
OMG OMG GUYS, dit wil ik jullie niet onthouden!!

Zit ik rustig de nieuwe folders te checken... krijgen we daar toch een paar pareltjes bij de lidl volgende week!

Protein pizza? Pasta? Museli? Pudding? Ijs? Ben helemaal hyped om dit te testen haha!

Bijlagen

• Screenshot_20211230-221500_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20211230-221500_Samsung Internet.jpg
    131,2 KB · Weergaven: 177
  • Screenshot_20211230-221453_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20211230-221453_Samsung Internet.jpg
    130 KB · Weergaven: 168
Meh. Ik zou niet weten waarom je proteine pizza zou willen eten. Sowieso bevat een beetje pizza 30-40g eiwit.. Ik eet liever een reguliere donut dan (wss droog) een "protein donut" met kwalitatief slechte eiwitsource. Koop gewoon een zak isolaat en eet wat je wilt + 30g iso om je leucine treshhold te halen.

Maar als het je hobby is of je het leuk vind, be my guest. :p

• #1.507
Is idd een hobby. Vind het leuk nieuwe dingen te proberen. Ik snap dat een pizza rond de 40/50G eiwit bevat (en 1k calorieen op newyorkpizz site), maar stel dat deze ook 40/50 eiwit bevat en maar 600 calorieen en nog degelijk smaakt ook? Kan je er toch 2 knallen ipv 1 :)

Is idd een hobby. Vind het leuk nieuwe dingen te proberen. Ik snap dat een pizza rond de 40/50G eiwit bevat (en 1k calorieen op newyorkpizz site), maar stel dat deze ook 40/50 eiwit bevat en maar 600 calorieen en nog degelijk smaakt ook? Kan je er toch 2 knallen ipv 1 :)
Dan moet je er ook rekening mee houden dat dit "mini" pizza's zijn.... ze zijna maar 250 gr... daar red je een maaltijd niet mee....

• #1.509

Zit ik rustig de nieuwe folders te checken... krijgen we daar toch een paar pareltjes bij de lidl volgende week!

Protein pizza? Pasta? Museli? Pudding? Ijs? Ben helemaal hyped om dit te testen haha!
Was nog bij de Lidl maar die pudding weer niet gezien:(

Ziet er lekker uit maar wel klein ofniet?

:trollface:

Terug
Naar boven