- Waardering
- 8.521
Je kan toch ook normale noodles nemen + schep whey erdoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan toch ook normale noodles nemen + schep whey erdoor
De voedingswaarden staan per 100 gram bereid product. Die 63 gram onbereid wordt ongeveer 300 gram bereid product aka 20 gram protein.Had die proteïne noodles eens opgezocht, zijn soja noodles. Alleen ligt het aan mij of komt het rekenwerk helemaal niet uit bij die noodles?
![]()
![]()
0,63 x 6,8 = >20??
Wat een stomme manier van noteren. Vind zelf de macro's van het pakje zonder water veel logischer en makkelijker.De voedingswaarden staan per 100 gram bereid product. Die 63 gram onbereid wordt ongeveer 300 gram bereid product aka 20 gram protein.
Inderdaad. Product uit de voedingswaarde bevat maat 17,8% droge stof oid. Je mag er van uitgaan dat de inhoud van het potje 90% of meer droge stof bevat.De voedingswaarden staan per 100 gram bereid product. Die 63 gram onbereid wordt ongeveer 300 gram bereid product aka 20 gram protein.
Ze zouden het er natuurlijk beiden op moeten zetten.Wat een stomme manier van noteren. Vind zelf de macro's van het pakje zonder water veel logischer en makkelijker.
Krijg op de website van de AH ook nergens gevonden wat de macro's/kcal zijn van dat hele pakkie soep.
Wat boeit mij het nou hoeveel kcal er in 100g bereid product zitten...
Vind het persoonlijk, als ik alleen kijk naar de informatie op de website van AH, hartstikke misleidend.Ze zouden het er natuurlijk beiden op moeten zetten.
Heb de indruk dat ze bij zo'n cups het altijd op deze manier doen, het bereide product erop zetten. Heb ook liever gewoon het onbereide product dat vermeld wordt.Vind het persoonlijk, als ik alleen kijk naar de informatie op de website van AH, hartstikke misleidend.
Als je gewoon gewend bent gewicht product x kcal = totaal kcal te doen dan zou je zeggen: yooooo 43 kcal voor die hele soep? NICE!
Maar uiteindelijk blijk je, zoals @Kathlinoo zegt, 300g soep te moeten rekenen en eindig je op 201 kcal.
Is nog niet veel, daar niet van, maar alsnog 5x meer dan je in eerste instantie zou zeggen.
Ja dit vond ik ook al zo raar hahaHad die proteïne noodles eens opgezocht, zijn soja noodles. Alleen ligt het aan mij of komt het rekenwerk helemaal niet uit bij die noodles?
![]()
![]()
0,63 x 6,8 = >20??
Ja ik ook, daarom neem ik nooit noodles meer. Teveel reken werk.Heb de indruk dat ze bij zo'n cups het altijd op deze manier doen, het bereide product erop zetten. Heb ook liever gewoon het onbereide product dat vermeld wordt.
Klopt. Maar dan doen ze het zo:Heb de indruk dat ze bij zo'n cups het altijd op deze manier doen, het bereide product erop zetten. Heb ook liever gewoon het onbereide product dat vermeld wordt.
Zo kan ik er nog mee levenKlopt. Maar dan doen ze het zo:
Dus met totaal volume erbij vermeld. Vind dit ook een onhandig systeem maar hier krijg ik wel makkelijk bedacht hoeveel kcal en macro's het zijn. Bij die andere staat geen totaal volume of wat dan ook.
![]()

Hoop van harte dattie echt een overheersende koffie smaak heeft ipv chocolade.. het 4e ingrediënt is koffie-extract, dus heb er wel vertrouwen inik kan ook niet wachten, eindelijk koffiesmaak min of meer terug!

Benieuwd naar de macros, ga deze sws proberen.Zoals vermeld:
![]()
Optimel Magere kwark limited edition moccachino 0% vet 500g
Optimel magere kwark met magere yoghurt is heerlijk fris en vol van smaak. De producten van Optimel bevatten 0% vet en geen toegevoegde suikers. De Optimel limited edition kwark is nu verkrijgbaar in de smaak moccachino. Bewust genieten met Optimel!www.optimel.nl
Ik kan niet wachten deze te testen!!![]()
Hele goeide macros, thanks.![]()
Optimel Magere Kwark Citroen Limited Edition 0% Vet 500g
Optimel Magere Kwark Citroen Limited Edition 0% Vet 500g online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Zuivel, eieren, boter. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
Macros