Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.528
De aardbeie variant van de lidl proteine ijs zojuist gehad. Smaak = 10/10. Dikke Vlokken witten chocola erin, en aardbeien jam. Smaakt romig en niet waterig. 30g eiwit en 500 cals. Morgen paar potjes inslaan :)

Bijlagen

• 20220104_211409.jpg
    20220104_211409.jpg
    123,1 KB · Weergaven: 172
OMG OMG GUYS, dit wil ik jullie niet onthouden!!

Zit ik rustig de nieuwe folders te checken... krijgen we daar toch een paar pareltjes bij de lidl volgende week!

Protein pizza? Pasta? Museli? Pudding? Ijs? Ben helemaal hyped om dit te testen haha!
Ik heb het ijs gehaald iemand de donut geproefd ? Ik twijfelde
Idd mwa mwa macros dan liever miss n cheat

• #1.532
Kleine inside information. Vanaf week 5 komt optimel met een nieuwe seizoenvariant kwark / drink en yoghurt.

De kwark smaak gaat moccachino worden! Combinatie van chocomelk en koffie :o

P.S. de andere smaken houd ik nog even geheim :)

Kleine inside information. Vanaf week 5 komt optimel met een nieuwe seizoenvariant kwark / drink en yoghurt.

Laat maar komen, hoop ook met een goede supermarkt aanbieding erbij 🤣 1.90 of zo per pot kwark nu damn

• #1.535
Laat maar komen, hoop ook met een goede supermarkt aanbieding erbij 🤣 1.90 of zo per pot kwark nu damn
Ja als de prijs ook nog eens goed zou zijn! Ik kan jullie wel verklappen, er komen een hoop nieuwe producten aan. Vooral voor de liefhebbers van ijs.

Nog een klein tipje van de sluier: Optimel gaat ook komen met een Yoghurt Sinaasappel- abrikoos smaak, en een limited edition bosvruchten en abrikoos drinkyoghurt... Deze producten lijken me want minder spannend :P

Werk jij bij optimel soms?:roflol:
Als ze nou ook nog eens verkocht zouden worden bij Albert heijn, die hebben altijd alleen maar de basic smaken van optimel.

• #1.538
  • #1.539
Gekkigheid
AHI_43545239383331313133_1_LowRes_JPG.jpeg.jpg

Iemand al proteine noodles van de AH geprobeert?

Terug
Naar boven