AndroidHealthClinic

Sticky Nieuw in de supermarkt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.629
En wat was je bron van informatie dat deze naar NL zou komen? Of was dat een aanname?
Ik ken een aantal mensen die werkzaam zijn in dit soort sectoren en bij de bekendste leveranciers (Nestle, coca cola etc). Vaak krijgen zij het een en ander te horen op de werkvloer. Echter worden bedrijven steeds terughoudender met wat ze delen met hun personeel.

Terugkomend op je vraag: Nee ik lul niet zomaar in de ronte, als je alleen dit topic al terugleest zie je dat ik het best vaak bij het rechte end heb :p

Ik ken een aantal mensen die werkzaam zijn in dit soort sectoren en bij de bekendste leveranciers (Nestle, coca cola etc). Vaak krijgen zij het een en ander te horen op de werkvloer. Echter worden bedrijven steeds terughoudender met wat ze delen met hun personeel.

Terugkomend op je vraag: Nee ik lul niet zomaar in de ronte, als je alleen dit topic al terugleest zie je dat ik het best vaak bij het rechte end heb :p
Ja stel je voor dat iemand erachter zou komen of de white chocolate smaak wel of niet in de Nederlandse schappen gaat terechtkomen.

• #1.632
Het was ook geen aanval, maar oprechte interesse (nieuwsgierigheid) in je bronnen. :thumbup:
Zo heb ik het ook niet opgevat hoor, nu ik mijn reactie terug lees snap ik wel dat ik het op die manier laat overkomen. Was niet de bedoeling

1648620229992.png

Tot en met zaterdag bij de Vomar in de aanbieding trouwens. :thumbup:
Screenshot_20220407-221346_Gallery.jpg

Mijn toetjes monster keurt hem goed. Vond hem zelf matig. Structuur te luchtig. De ehrmann pudding is beter.

Smaak denk ik goed . Nu erg verkouden dus kan er niet goed over oordelen.

Heb de caramel ook staan. Ben benieuwd aangezien ik op insta een review las van iemand die de smaak iets chemisch vond.

Screenshot_20220407-221346_Gallery.jpg

Mijn toetjes monster keurt hem goed. Vond hem zelf matig. Structuur te luchtig. De ehrmann pudding is beter.

Smaak denk ik goed . Nu erg verkouden dus kan er niet goed over oordelen.

Heb de caramel ook staan. Ben benieuwd aangezien ik op insta een review las van iemand die de smaak iets chemisch vond.
Precies wat ik zei, vind deze de wat chemischere en luchtige versie van Ehrman's.

De caramel is wel goed trouwens!

Kg bakken vanille :D of perzik-passie!

en je lulde inderdaad niet zomaar wat

en precies wat ik zei :D

• #1.637
en je lulde inderdaad niet zomaar wat

en precies wat ik zei :D
Dit is niet alles, er komt ook een nieuwe smaak. Wordt deze week bekend gemaakt. Ook komt de Ehrmann topped variant naar nederland. Waarschijnlijk alleen bij de dirk verkrijgbaar... Het gaat om de variant met slagroom bovenop :o

Dit is niet alles, er komt ook een nieuwe smaak. Wordt deze week bekend gemaakt. Ook komt de Ehrmann topped variant naar nederland. Waarschijnlijk alleen bij de dirk verkrijgbaar... Het gaat om de variant met slagroom bovenop :o
Heb hem al gezien, nog niet kunnen kopen. Was een pre view in een winkel??? Wel tof al die nieuwe protein yoghurt drops.

• #1.639
Over deze had ik het trouwens, heb hem gevonden.

Bijlagen

• 20220413_211312.jpg
    20220413_211312.jpg
    89,3 KB · Weergaven: 125
Terug
Naar boven