MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Zou je niet zo willen flirten, ben gewoon helemaal rood.:eyes:

Je vergeet de coco pops!!
Nou... geloof me... met mij wil je nog niet dood gevonden worden :rolleyes:

Ik met jou wel hoor :p

Choco pops zijn echt top :heart:
100 gram daarvan kan je een lekker bakkie van maken :D

Overigens.... verse popcorn als topping op vanillekwark is ook een super combi! (Al zal dat voor sommigen wel weer raar klinken :o )

Nou... geloof me... met mij wil je nog niet dood gevonden worden :rolleyes:

Ik met jou wel hoor :p

Choco pops zijn echt top :heart:
100 gram daarvan kan je een lekker bakkie van maken :D

Overigens.... verse popcorn als topping op vanillekwark is ook een super combi! (Al zal dat voor sommigen wel weer raar klinken :o )
Hahaha ken je Sid van Ice Age? Ook wel mijn verloren tweelings broer ;)

Heb ik zeker zelfs al een keer gedaan popcorn in yoghurt, heb ook speculaas koek verkruimeld en als topping gebruikt. Erg lekker inderdaad!

Heb ik zeker zelfs al een keer gedaan popcorn in yoghurt, heb ook speculaas koek verkruimeld en als topping gebruikt. Erg lekker inderdaad!
stroopwafels, kruidnootjes, oreo, bastogne, amaretti's, kletskoppen, bitterkoekjes, lange vingers etc
En dingen als vlokken en hagelslag.

Lekker feestje ervan maken :D

Maar met echte lekkere kwark is dat niet nodig :)

Bastogne was echt nice ja, je kon zo zo’n heel pak opvreten van die shit. Jammer dat we dat hier niet hebben. Ook niks vergelijkbaars helaas
Wat voor koek heb je in rusland dan? Wij hebben hier bijv jodenkoeken enzo, iets vergelijkbaars daar?

Wat traditionele koeken betreft heb je eigenlijk alleen пряники, dat is een soort lebkuchen / gingerbread.

In Russia zijn koekjes sowieso niet heel populair, er wordt altijd meer taart en gebak gegeten.

Voor de geïnteresseerden een paar dingen die je kan googlen om een idee te krijgen:

Кондитерская колбаса
Пирожное картошка
Птичье молоко
Зефир
Торт медовик

Eens we heel de wereld hebben veroverd zullen jullie deze zoetigheden ook wel in de Jumbo zien verschijnen.

Wat traditionele koeken betreft heb je eigenlijk alleen пряники, dat is een soort lebkuchen / gingerbread.

In Russia zijn koekjes sowieso niet heel populair, er wordt altijd meer taart en gebak gegeten.

Voor de geïnteresseerden een paar dingen die je kan googlen om een idee te krijgen:

Кондитерская колбаса
Пирожное картошка
Птичье молоко
Зефир
Торт медовик

Eens we heel de wereld hebben veroverd zullen jullie deze zoetigheden ook wel in de Jumbo zien verschijnen.
De drank van jullie is prima, maar die TRT van de boss werkt eerder averechts.

1648620229992.png

Tot en met zaterdag bij de Vomar in de aanbieding trouwens. :thumbup:

Die heb ik volledig gemist, als ik ergens wel verslaafd aan ben is het de smaak van pindakaas. Van de week eens proberen 👀
Haha ik ook, ergste dingen zijn een lege pot pindakaas. Verwacht er niet teveel van, smaakt niet heeel erg als pindakaas maar wat verwacht je van een 0 fat protein yoghurt:laugh:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.619
Uit zeer betrouwbare bronnen moet ik helaas jullie en vooral mezelf teleurstellen. Lindahls komt niet met de witte choco. Waarschijnlijk iets met banaan. Wat ze ook brengen; komt binnen 2-3 weken in het schap te liggen

Uit zeer betrouwbare bronnen moet ik helaas jullie en vooral mezelf teleurstellen. Lindahls komt niet met de witte choco. Waarschijnlijk iets met banaan. Wat ze ook brengen; komt binnen 2-3 weken in het schap te liggen
Waar haal je dat plaatje met die witte chocolade dan vandaan?:o

Terug
Naar boven