- Waardering
- 10.260
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooow die zien er lekker uit 🤤🤤🤤
Iemand al geprobeerd?en je lulde inderdaad niet zomaar wat
Lindahls Kvarg perzik passievrucht bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Lindahls Kvarg perzik passievrucht? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
en precies wat ik zei![]()

Geen idee. Is allemaal te duur. Maar was benieuwd. Lekkerder dan de vanille?Yes, had er eentje bemachtigd met 35% korting.
Lekker frisse smaak, maar niet anders dan de 150 gram variant die allang bestond toch? Die heb ik namelijk nooit geprobeerd.
Geen idee. Is allemaal te duur. Maar was benieuwd. Lekkerder dan de vanille?
Voor €1,45 heb je 1kg bak kwark, kun je zelf op smaak maken.
Ik geef veel geld uit aan eten, en kijk wel wat ik koop. Doe er ranja zero in, of honing, of bessen, kiwi, banaan. Je kunt van alles verzinnen.Kan, maar wordt niet even lekker. Persoonlijke keuze. Ik koop Lindahls ook niet standaard, maar in het algemeen bezuinig ik liever op andere zaken dan eten.
Ik geef veel geld uit aan eten, en kijk wel wat ik koop. Doe er ranja zero in, of honing, of bessen, kiwi, banaan. Je kunt van alles verzinnen.
Nee hoor, je mag kopen wat je wilt, maar er zijn ook mensen die het duur vinden.Nogmaals, goedkope kwark op smaak brengen ipv een dure kwark kopen is een keuze. Het resultaat is anders, de kosten zijn lager. Dat is een afweging. Jouw afweging, niet de mijne. Maar bedankt voor je ongevraagde dwingende advies.
Nee hoor, je mag kopen wat je wilt, maar er zijn ook mensen die het duur vinden.
Daarmee geef ik opties aan hoe en wat ook op smaak te kunnen brengen.

Dat klopt 😂Kwam nogal dwingend over. Maar goede tips voor mensen die naturel kwark niet volhouden en minder te besteden hebben.
99% van de tijd eet ik gewone naturel kwark. Als je het een jaar of wat volhoudt wordt het vanzelf lekker..![]()
Helaas... voor 1,45 heb je niet de lactose vrije ... I wishVoor €1,45 heb je 1kg bak kwark, kun je zelf op smaak maken.

Helaas ja, dan krijg je bij Appie 500gHelaas... voor 1,45 heb je niet de lactose vrije ... I wish![]()
En die is 1,49 inderdaad
Heb de witte chocolade geproefd. Ik vond hem niet lekker. Misschien denkt @wovano daar anders over.Yes, had er eentje bemachtigd met 35% korting.
Lekker frisse smaak, maar niet anders dan de 150 gram variant die allang bestond toch? Die heb ik namelijk nooit geprobeerd.
Daarover gesproken.. @HertogSandBox waar blijft die nieuwe smaak niet zijnde witte chocolade?![]()
Wat kosten ze?![]()
De Lindahls pro + lemon cookies iskokos was lekker maar niet heel speciaal.
![]()
€1.09 voor de lindahl en andere goedkoper.