- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Denk Lidl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk Lidl
lidl vanaf volg week
Alleen die?? Allemaal toch neem ik aan?

Die koffiedrinks (die 2 boven in je plaatje) zijn trouwens best goed te drinken. Vooral de oranje.
Salted shit houd ik niet van, cookie misschien
| Soort | Per 100 Gram |
|---|---|
| Energie | 575 kJ (138 kcal) |
| Vet | 6.1 g |
| waarvan verzadigd | 0.9 g |
| waarvan onverzadigd | 5.2 g |
| Koolhydraten | 5.6 g |
| waarvan suikers | 2.8 g |
| Voedingsvezel | 6.2 g |
| Eiwitten | 12 g |
| Zout | 0.03 g |
Dat dit vooral handig is voor vega's en vegans snap ik, maar waarom?
Dat dit vooral handig is voor vega's en vegans snap ik, maar waarom?
Naar mezelf kijkend ben ik als omnivoor altijd op zoek naar goede en interessante aanvullingen en vervangingen, maar "nepvlees" is niet altijd even geschikt.Je snapt dat dit handig is voor vega's en vegans, maar je vraagt toch waarom?
Omdat dit een plantaardige bron van relatief hoogwaardig eiwit is. Daarom.
En ik suggereer toch nergens dat dit niet geschikt zou zijn voor omnivoren? Natuurlijk kunnen die dit ook eten. Ik vermoed alleen dat de animo voor dergelijke producten onder vega's en vegans hoger is.
Denk dat deze dan ook wel goeie voor je kunnen zijn, denk persoonlijk dat die boontjes waarschijnlijk lekkerder zijn in een poké bowl als ze niet ingevroren zijn geweest? Geen idee of dat echt zo is hoor, maar dat lijkt me. Zijn wel meteen véél (4x zo duur per 100g) duurder.Lijkt me heerlijk in een pokebowl met zalm of met gebakken zalmfilet met een marinade of dressing met sesamolie.
Naar mezelf kijkend ben ik als omnivoor altijd op zoek naar goede en interessante aanvullingen en vervangingen, maar "nepvlees" is niet altijd even geschikt.
Die bonen vind ik bij een Japans restaurant of AYCE ook altijd heerlijk en houdt deze tip zeker in m'n achterhoofd.
Lijkt me heerlijk in een pokebowl met zalm of met gebakken zalmfilet met een marinade of dressing met sesamolie.
Dank voor de tip!

Denk dat deze dan ook wel goeie voor je kunnen zijn, denk persoonlijk dat die boontjes waarschijnlijk lekkerder zijn in een poké bowl als ze niet ingevroren zijn geweest? Geen idee of dat echt zo is hoor, maar dat lijkt me. Zijn wel meteen véél (4x zo duur per 100g) duurder.
AH Sojabonen bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar AH Sojabonen? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Haha, van die koelvers bonen weet ik zeker dat ze top zijn in pokebowl. Kan wel eens kijken naar die uit de vriezer, sure.Ik geloof ook zeker dat dit een prima product is voor ons omnivoren!
Als jij dat nou eens uittest.. En het resultaat hier met ons deelt.![]()
Kut man, ik eet vlees. Mag ik dit nu niet nemen?Voor de vega's en vegans onder ons:
![]()
AH Gepelde edamame boontjes bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar AH Gepelde edamame boontjes? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Omschrijving
- Geblancheerde sojabonen
Inhoud en gewicht
450 Gram
Ingrediënten
Ingrediënten: sojaboon.
Waarvan toegevoegde suikers 0.00g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.00g per 100 gram
Allergie-informatie
Bevat:Soja
Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.
Soort Per 100 Gram Energie 575 kJ (138 kcal) Vet 6.1 g waarvan verzadigd 0.9 g waarvan onverzadigd 5.2 g Koolhydraten 5.6 g waarvan suikers 2.8 g Voedingsvezel 6.2 g Eiwitten 12 g Zout 0.03 g

Van de week gehaald. Heerlijke vervanger voor vlees en vis. Goeie macros ook.Voor de vega's en vegans onder ons:
![]()
AH Gepelde edamame boontjes bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar AH Gepelde edamame boontjes? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Omschrijving
- Geblancheerde sojabonen
Inhoud en gewicht
450 Gram
Ingrediënten
Ingrediënten: sojaboon.
Waarvan toegevoegde suikers 0.00g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.00g per 100 gram
Allergie-informatie
Bevat:Soja
Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.
Soort Per 100 Gram Energie 575 kJ (138 kcal) Vet 6.1 g waarvan verzadigd 0.9 g waarvan onverzadigd 5.2 g Koolhydraten 5.6 g waarvan suikers 2.8 g Voedingsvezel 6.2 g Eiwitten 12 g Zout 0.03 g
Hoe bereidt je die dingen dan? Ik heb ze ooit wel eens bij AYCE sushi gegeten, maar toen zaten ze nog in hun jasjeVan de week gehaald. Heerlijke vervanger voor vlees en vis. Goeie macros ook.
Ben momenteel aan het cutten en gebruik het als opvulling van mijn middag eten.Hoe bereidt je die dingen dan? Ik heb ze ooit wel eens bij AYCE sushi gegeten, maar toen zaten ze nog in hun jasje