XXL Nutrition

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
ach het is internet, niemand kent me reallife ... :roflol: afgezien van alle gasten van de meetings en de sportschool :roflol:

haha, sterkte ermee man:roflol: hier heeft iedereen griep inclusief ikzelf:p

ach het is internet, niemand kent me reallife ... :roflol: afgezien van alle gasten van de meetings en de sportschool :roflol:
achja, niks overtreft RichardV's drollen op de wokmeeting ;)

besides, je stond toch al bekend als een schijtfetisjist toch?

je had nu een rustweekje?

• #1.865
neem je maar 1 weekje rust of 2 weekjes?

totale rust of toch een beetje cardio en lichte training?

vroeg me trouwens nog af, om de hoeveel weken was je van plan een rustweek te nemen bij je nieuwe schema?

Sttttt. Niet alles vertellen sletjes:D

• #1.868
neem je maar 1 weekje rust of 2 weekjes?

totale rust of toch een beetje cardio en lichte training?

vroeg me trouwens nog af, om de hoeveel weken was je van plan een rustweek te nemen bij je nieuwe schema?

Ik heb nu totale rust.

Met nieuwe schema op gevoel. Zal wel om de 8 weken zijn en dan wel lichtjes trainen. Ben ook bezig mijn schema iets anders in elkaar te zetten. Is toch aardig veel als ik het vergelijk met het schema van mark dugdale (zie Mark Dugdale - The Official Website voor z'n schema).

Sttttt. Niet alles vertellen sletjes:D

snif snif... aah daar is Ries :D

was dat echt zo erg met Ries oeiii dan viel het de laatste keer wel mee dus...

• #1.870
nou nee, hij was naar de pot geweest op de wok en had zitten schijten. Die hele toko stonk naar stront :roflol:

Hehe,true...heb ookal aardig wat opgebiecht hier wat je eigenlijk liever voor jezelf houd maar goed.;)

Binnekort mn eerste meet dus hou mn hart vast voor wat ik ga tegenkomen daar.:D

nou nee, hij was naar de pot geweest op de wok en had zitten schijten. Die hele toko stonk naar stront :roflol:

OMG :roflol:

Anyway, ik had hetzelfde met die rustweek, was me eerste rustweek van het jaar en had na 3 dagen
al weer genoeg gehad en wilde weer trainen. Maar goed betere verslaving kan je niet hebben :D

Eerste rustweek dit jaar werd ik meteen ziek, na 5 dagen had ik er genoeg van gewoon met griep die sportschool in en de dag erna was ik weer het mannetje:cool:
Mijn lichaam accepteert geen rust:D

Dadelijk lekker trainen Kale, UB. Super lekkerrrrrrrrrrrrrr, al zin om te trainen bro:D

Als het het gevoel hebt dat je pist, maar het komt dan uit je reet, dan is voorzichtigheid geboden!

• #1.876
Eerste rustweek dit jaar werd ik meteen ziek, na 5 dagen had ik er genoeg van gewoon met griep die sportschool in en de dag erna was ik weer het mannetje:cool:
Mijn lichaam accepteert geen rust:D

Dadelijk lekker trainen Kale, UB. Super lekkerrrrrrrrrrrrrr, al zin om te trainen bro:D

Nou, vandaag ben ik goed ziek. Keel is onstoken, roggel allemaal zwarte pitten. Alles zit vol. Blessures doen 2x zo'n zeer. Flinke verhoging. Hier zit ik niet op de te wachten. Als het morgen erger word ga ik ook trainen.

Als het het gevoel hebt dat je pist, maar het komt dan uit je reet, dan is voorzichtigheid geboden!

wtf?? :roflol:

Beterschap bro :D

Beterschap man.

Beterschap Kale !.

• #1.880
thanks mannen!

Terug
Naar boven