Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wow pittig.. hoe lang neem je rust tussen de oefeningen?
Ja zo hoort het, alleen eigenlijk een gewicht waarvan je 8-10 kan eerste set, maar ik ging er ook meestal overheen. Ook omdat je echt niet wilt opgeven.
Behoorlijk wat reps man,gaat lekker Kale.
Ben de laatste tijd wat minder online,nog geen internet in nwe woning,maar zo te zien gaat het weer beter met die schouder van je.![]()
Ellebogen zijn nu ook zwaar overbelast. Vanaf gister tot volgend weekend aan de ibuprofen en een week complete rust. Merk wel dat die high intensity training meer belasting is voor je spieren, maar minder voor je gewrichten. Ideaal dus.

hehe, is altijd k*t he? om ff het goede gewicht te vinden, zit zelf ook altijd of veel te laag of veel te hoog in m'n reps als ik de gewichten voor m'n oefeningen moet bepalen, maar moet zeggen dat je na een tijdje toch voor de meeste oefeningen alles wel aardig in leert schatten.
nog een tip, ik zou in verband met je schouders met bepaalde (schouder)oefeningen toch wel redelijk hoog in de reps blijven om zo blessures te voorkomen.
deze manier van werken is inderdaad killing en de stretches zijn imo heeeerlijk, doe je ze zoals dat plaatje dat ergens op intensemuscle staat? of naar eigen inzicht? vooral die bicep stretch en schouderstretch vind ik erg lekker.
ik ga je log volgen om te kijken hoe een aangepaste versie van doggcrapp/rest paused training icm toch wel wat volume doet met je![]()
hoop voor je dat je inderdaad niet te snel opbrand!
Gr Rich
Schouderoefeningen heb ik het minst last van. Moet vooral opletten met borsttraining.deze manier van werken is inderdaad killing en de stretches zijn imo heeeerlijk, doe je ze zoals dat plaatje dat ergens op intensemuscle staat? of naar eigen inzicht? vooral die bicep stretch en schouderstretch vind ik erg lekker.
Gr Rich
ja, daarom is het ook zo lekker, lig je daar op de bench met je chest stretch, helemaal te trillen, allemaal mensen die je raar aankijken, pricelessde stretching heerlijk?? ik vind dat haast 't zwaarst van de hele training. dat is gewoon verstand op nul en doorbijten. als ik de biceps gestretcht heb moet ik tergent langzaam uit de stretch gaan zo erg brandt 't.

Hoelang ben je in de gym als je op deze manier traint?
ja, daarom is het ook zo lekker, lig je daar op de bench met je chest stretch, helemaal te trillen, allemaal mensen die je raar aankijken, priceless![]()

ff me werk gebeld dat ik iets later kwam, ivm "opstartproblemen door schijterij"
In een half uur 4 keer de pot vol gescheten. Gaat lekker. Ben blij dat ik een rustweek heb 
Nou merk ik toch hoe verslavend dat trainen is. Jezus, kan niet wachten tot maandag. Mijn schouder voelt al iets beter. Ellebogen nog niet, dus ik kijk nog even uit met de gewichten maandag. Ben overigens weer grieperig. Schijterij, pijn in me strot. Werd vanmorgen echt ziek wakker. Stond half slapend te pissen, schijt ik me broek vol met waterff me werk gebeld dat ik iets later kwam, ivm "opstartproblemen door schijterij"
In een half uur 4 keer de pot vol gescheten. Gaat lekker. Ben blij dat ik een rustweek heb
![]()
haha. Leuk verhaaltje!Nou merk ik toch hoe verslavend dat trainen is. Jezus, kan niet wachten tot maandag. Mijn schouder voelt al iets beter. Ellebogen nog niet, dus ik kijk nog even uit met de gewichten maandag. Ben overigens weer grieperig. Schijterij, pijn in me strot. Werd vanmorgen echt ziek wakker. Stond half slapend te pissen, schijt ik me broek vol met waterff me werk gebeld dat ik iets later kwam, ivm "opstartproblemen door schijterij"
![]()