- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, echt een week ff 2 stapjes terug moet nemen.Hmm onze been training maar ff paar weken uitstellen ouwe!
Als je niet traint next week, zou ik ff je hoofd en lichaam helemaal leeg laten en niet eens aan je voeding denken.
Gewoon een week als normaal persoon leven is best lekker![]()

goed bezig kale, en idd neem maar eens lekker rust van dat gestructureerd eetschema van je. Ik snap daarbij echt niet dat je nog niet helemaal panisch bent geworden van dat stricte / structurele eetpatroon dat jij naleeft.
Ik eet nu al ruim 1,5 jaar (behalve tijdens m'n cut afgelopen zomer) gewoon wanneer en wat ik wil. Ik zorg er verder gewoon voor dat ik genoeg eet en genoeg fruit en af en toe wat eiwitrijks eet (kwark/eieren/vis/kip). Ik ben nog steeds even huge / sterk etc. als voorheen alleen nu geen gezeik met dat vreten.
Ja I know, maar wil niet rustenMaar verstandig is het wel. Ik kom daarna dubbel zo hard terug.
reken maar gerust dat je een uur bezig bent met zo'n schema hoor, als je de juiste intensiteit gebruikt in ieder geval.Ben benieuwd wat het je gaat brengen Kale, interessante manier van trainen. Zat hier zelf
ook aan te denken om het een keer te gaan volgen, vooral omdat ik zelf ook altijd wat
langer in de sportschool zit, scheelt dit je toch ook weer in tijd.