Fitness Seller

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Ja voelde wel aardig. goede pump :D

V-handle pull down, was bij echt een heerlijke oefening toen ik de last had, ik voerde hem dan staand uit, door een beetje aan te voelen met de beweginsbaan, had ik echt het idee iets heel goed op die plek in de schouder te kunnen trainen. Je krijgt dan een soort draaibeweging van je bovenarm in de schouder.

Lekkere training verder gast!

degelijke trainingen kerel, ondanks dat het wat 'lichter' is ;)

Misschien een idee om, nadat je blessures weer zijn hersteld, structureel om de 2-3 weken een deload weekje houdt (wat je nu dus doet) en dan aan de hand van hoe je pijntjes/blessures gaan bepalen hoeveel tijd je tussen je deload weken houdt?

Merk bij mezelf dat je toch in die weken dat je hard gaat toch, ookal wil je niet :P, echt een week ff 2 stapjes terug moet nemen.

• #1.824
mja, ik neem volgende week een complete rustweek. Voeding zal ik hetzelfde houden, alleen bij de laatste maaltijd (mijn post workout meal) skip ik de carbs. Misschien ga ik zelfs eten waar ik zin in heb. Gewoon echt een week er helemaal tussenuit. Als mijn pijntjes blijven, maak ik er 2 weken van. Morgen skip ik ook benen, zodat mijn cns alvast wat rust krijgt. Alleen zaterdag nog wat licht schouders trainen.

Vandaag ook ff een rustige training. Zou benen doen, maar was daarvoor naar de chiropractor geweest en vond het toch niet verstandig om benen te doen. Lekker laten herstellen die onderrug. Dus dan maar ff wat licht borst/triceps/biceps

Ik ga niet een de gewichten opnoemen, weet het van de meeste oefeningen niet eens meer.

Incline flyes
3 sets van 12

Incline hammerstrenght press
4 sets van 8-12

Flye machine
3 sets van 15

Seated one arm oh extension
3 sets van 15

Rope extensions
3 sets van 12-15

Alternated db curl
3 sets van 12-15

Concentration curl
3 sets van 8-10

Hmm onze been training maar ff paar weken uitstellen ouwe!

Als je niet traint next week, zou ik ff je hoofd en lichaam helemaal leeg laten en niet eens aan je voeding denken.
Gewoon een week als normaal persoon leven is best lekker:D

• #1.826
Hmm onze been training maar ff paar weken uitstellen ouwe!

Als je niet traint next week, zou ik ff je hoofd en lichaam helemaal leeg laten en niet eens aan je voeding denken.
Gewoon een week als normaal persoon leven is best lekker:D

mjah over een weekje of 3 ofzo, ben ik ook weer wat opgeladen ;)

geniet van de rust kale

• #1.828
Ja I know, maar wil niet rusten :D Maar verstandig is het wel. Ik kom daarna dubbel zo hard terug.

Wel jammer dat je nu al excuses aan het zoeken bent:D

JK kerel;)

goed bezig kale, en idd neem maar eens lekker rust van dat gestructureerd eetschema van je. Ik snap daarbij echt niet dat je nog niet helemaal panisch bent geworden van dat stricte / structurele eetpatroon dat jij naleeft.

Ik eet nu al ruim 1,5 jaar (behalve tijdens m'n cut afgelopen zomer) gewoon wanneer en wat ik wil. Ik zorg er verder gewoon voor dat ik genoeg eet en genoeg fruit en af en toe wat eiwitrijks eet (kwark/eieren/vis/kip). Ik ben nog steeds even huge / sterk etc. als voorheen alleen nu geen gezeik met dat vreten.

• #1.831
goed bezig kale, en idd neem maar eens lekker rust van dat gestructureerd eetschema van je. Ik snap daarbij echt niet dat je nog niet helemaal panisch bent geworden van dat stricte / structurele eetpatroon dat jij naleeft.

Ik eet nu al ruim 1,5 jaar (behalve tijdens m'n cut afgelopen zomer) gewoon wanneer en wat ik wil. Ik zorg er verder gewoon voor dat ik genoeg eet en genoeg fruit en af en toe wat eiwitrijks eet (kwark/eieren/vis/kip). Ik ben nog steeds even huge / sterk etc. als voorheen alleen nu geen gezeik met dat vreten.

Dat stricte leven vind ik helemaal niet erg. Panisch word ik er niet van iig.

een week rust is lekker even je kop leegmaken en nergens aan denken....en daarna weer knallen ..ik heb nu 6 weken gerust wel op mijn voeding gelet en ben nu weer lekker bezig (was wel verplicht die 6 weken maar dat weet je)

• #1.834
Even c/p uit mijn andere topic;

Na jaren zwaar en met hoog volume trainen en steeds weer de nodige blessures eens een heel andere kant op. Hoge intensiteit, maar laag volume. Het idee is gepikt van Mark Dugdale (artikeltje in de Flex).

De bedoeling is dat ik per oefening maar 1 echte werkset tot het uiterste doe in rest/pauze style.

1+1+1 betekend dus bijv. 10x 50kg dbpress -> 20 sec. rust -> 5x50 -> 20sec rust -> 3x50. Dus eigenlijk 3 sets in 1, met steeds korte pauzes tussen de "sets".

Op het einde een repout zonder rest/pauze om de target spier volledig af te branden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.835
Vanavond ga ik er van proeven (schouders/biceps). Dan de week rust en dan volgens dat schema weer knallen.

Ben benieuwd wat het je gaat brengen Kale, interessante manier van trainen. Zat hier zelf
ook aan te denken om het een keer te gaan volgen, vooral omdat ik zelf ook altijd wat
langer in de sportschool zit, scheelt dit je toch ook weer in tijd.

Ben benieuwd wat het je gaat brengen Kale, interessante manier van trainen. Zat hier zelf
ook aan te denken om het een keer te gaan volgen, vooral omdat ik zelf ook altijd wat
langer in de sportschool zit, scheelt dit je toch ook weer in tijd.
reken maar gerust dat je een uur bezig bent met zo'n schema hoor, als je de juiste intensiteit gebruikt in ieder geval.

@kale, zie mijn reactie bij trainingsschema's

Laatst bewerkt:
Is ene supe rmanier van trainen.
YATES style.
Goed opwarmen, en dan los. Met af en toe een rust pauze, een negative of een dropset. Heerlijk.
Alleen je moet er wel voor zorgen dat je ook echt elke set loos gaat.

Lijkt me interesant dit, ff kijken hoe je het doet. Lijkt me ook wel wat :) lekker maximaal trainen.

• #1.840
Wowowowow moeilijk geile methode !!!

Seated smithpress
2 warmup sets
20x70 + 8x70 + 6x70

Seated side raises
15x20 + 12x20 + 12x20 (laatste reps niet meer volledig)

Chestsupported rear raises
18x26 + 15x26 + 12x26

Upright rows (medium grip, repout)
31x40kg

rekken; 1 minuut

Pressdowns
2 warmup sets
16x60 + 8x60 + 6x60

Skullcrushers
15x50 + 8x50 + 6x50

rekken; 1 minuut

Opmerking;
Te lichte gewichten genomen blijkbaar, want de reps waren imo te hoog. Maarja, is best lastig zo voor de eerste keer om de juiste gewichten te pakken. Maar god, wat liep ik vol! De pomp is echt onmenselijk..

Het rekken is echt pijnlijk! Soms tot misselijkheid aan toe. Lijkt wel of de meeste pomp daarna komt.

En nu een week rust. En dan start ik met deze methode, want het voelt echt goed. Lijk wel stoned nu na deze training.. lekkere rush :D

Terug
Naar boven