MuscleMeat

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Ik heb nog steeds geen keuze kunnen maken. :o Jullie zijn allemaal toppers! :D
Gelukkig heb ik nog 2 dagen om er over na te denken. :)

Nog even een reactie voor de mensen die vinden dat ik geen progressie heb geboekt.
Toen de contest begon had ik een vetpercentage van ruim 26%.
Dat valt nou niet echt beachproof te noemen. :p
Als mijn progressie niet goed overkomt op de foto's dan is dat jammer.
Ik ben zelf tevreden over mijn progressie. Bijna 8 kg lichter en stukken droger. :)
Natuurlijk zijn er dames die veel duidelijkere progressie hebben geboekt :bow:
Maar ook ik werk hard voor mijn lichaam.

En voor degenen die commentaar hebben op mijn ''billenfoto'':
Op die foto zijn onder andere ook een rug, schouders en een paar benen te zien. Allemaal spiergroepen waarvoor ik hard train om er wat vorm in te krijgen. Wie alleen focust op glutes kijkt volgens mij zelf niet erg objectief. ;)

Verder bedankt voor alle stemmen. Niet om Cynthia te quoten, maar ook ik had dit echt niet verwacht. :o
Zou dat niet te hard roepen. Heeft je flink wat stemmen opgeleverd.

Ik heb maar ienemienemutte gedaan, zoveel mooie vrouwen en zoveel progressie, m'n hersens doen er nog pijn van.:(

Zou dat niet te hard roepen. Heeft je flink wat stemmen opgeleverd.
idd, imo had ze die eerste 3 foto's weg kunnen laten aangezien het gewoon herhalingen zijn van de 6e foto. Ik had graag een vergelijkingsfoto van die voorkant willen zien(buik).
Maarja volgende keer miss:D

Nog even een reactie voor de mensen die vinden dat ik geen progressie heb geboekt.
Ik ben zelf tevreden over mijn progressie. Bijna 8 kg lichter en stukken droger. :)

Ik zie wel degelijk jouw vooruitgang! Echt goed gedaan!

Als ik naar mijn stats en progressie pics kijk, zie ik ook een grote vooruitgang. Maar aan mijn stemmen te zien, denkt niet iedereen zo… Ik had het wel verwacht eigenlijk, want je hebt het goed gedaan en aan je log te zien ben je gewoon ook reuze populair. Dus thumbs up voor jou 

Ik denk dat de progressie bij ons allebei inderdaad misschien ietsje minder goed te zien is of niet goed overkomt op de foto's of zo :dunno:

Want Loca is dus bijna 8 kg kwijt, ik ben in deze contest periode 9 kg kwijtgeraakt en bijvoorbeeld Loesbiet 7,3 kg las ik in haar logje.

Over Loca en mij worden er dingen gezegd als 'ze waren al beachproof' (wat wel een complimentje is natuurlijk, maar waar wij zelf heel anders over dachten :roflol:), of zelfs dat er weinig vooruitgang is, en bij Loesbiet wordt er gezegd dat het een mega-transformatie is...

En dat is het natuurlijk ook, ze heeft het echt heel goed gedaan, maar het is wel apart dat het dus bij ons blijkbaar wat minder opvalt. Weet ook niet waarom :dunno:

Maar don't get me wrong, je zal mij niet horen klagen over de stemmen hoor :roflol:!!

Laatst bewerkt:
Over progressie gesproken:

zmh8k4.jpg

Ja nu weten we het wel.

Ik vond het systeem met de foto contest bij gasten in de galerij ook stukken beter. Dan kon je gewoon iedereen een cijfer geven en werd je niet zo gedwongen 1 bepaalde persoon te kiezen. Op die manier kon je ook veel beter controleren als bv iemand een 1 kreeg ofzo dat je die foute votes weg kon halen, en je zag meteen wie welk cijfer gaf. Snap ook niet echt dat daar nu vanaf geweken is.

Ik denk dat de progressie bij ons allebei inderdaad misschien ietsje minder goed te zien is of niet goed overkomt op de foto's of zo :dunno:

Want Loca is dus bijna 8 kg kwijt, ik ben in deze contest periode 9 kg kwijtgeraakt en bijvoorbeeld Loesbiet 7.3 las ik in haar logje (van haar weet ik 't zo snel nog even uit m'n hoofd, vandaar dat ik haar noem).

Over Loca en mij worden er dingen gezegd als 'ze waren al beachproof' (wat wel een complimentje is natuurlijk, maar waar wij zelf heel anders over dachten :roflol:), of zelfs dat er weinig vooruitgang is, en bij Loesbiet wordt er gezegd dat het een mega-transformatie is...

En dat is het natuurlijk ook, ze heeft het echt heel goed gedaan, maar het is wel apart dat het dus bij ons blijkbaar wat minder opvalt. Weet ook niet waarom :dunno:

Maar don't get me wrong, je zal mij niet horen klagen over de stemmen hoor :roflol:!!

Ik heb het verschil bij jullie alletwee wel degelijk opgemerkt, ik weet daarom ook niet waarom velen dat niet zien...

Kom ik weer bij het goede proportie verhaal :D als je dat van jezelf al hebt, valt de progressie misschien wel minder op ??? maar aan de inzet, motivatie en gedrevenheid valt sowieso niet te tornen.

Jullie trainingen logen er allebei niet om!!!:)

Laatst bewerkt:
Ik heb het verschil bij jullie alletwee wel degelijk opgemerkt, ik weet daarom ook niet waarom velen dat niet zien...

Kom ik weer bij het goede proportie verhaal :D als je dat van jezelf al hebt, valt de progressie misschien wel minder op ??? maar aan de inzet, motivatie en gedrevenheid valt sowieso niet te tornen.

Volgens mij ziet iedereen gewoon de progressie. Beetje vertrouwen in al die mensen die op julllie gestemd hebben he:)
Al heeft de helft van hun wel om hun testosteron gehalte gestemd dan nog lopen jullie glansrijk voor.:D

Thanks Jerney! Wat ben je toch een schatje :kiss: :D

(het grootste deel van de DBB-stemmers leest de trainingen toch niet, die kijken vooral naar de foto's ;) En terecht natuurlijk, want je kan onmogelijk zo ontzettend veel logjes allemaal gaan zitten volgen en/of lezen)

Thanks Jerney! Wat ben je toch een schatje :kiss: :D

(het grootste deel van de DBB-stemmers leest de trainingen toch niet, die kijken vooral naar de foto's ;) En terecht natuurlijk, want je kan onmogelijk zo ontzettend veel logjes allemaal gaan zitten volgen en/of lezen)

heb geprobeerd zvm logjes te lezen, maar werd er :gek: van;)

ik heb alleen de logjes gelezen die ik ertoe vond doen...had van te voren al een aantal favo's...als ik ze allemaal moet volgen lijkt het bijna werk

Ach het is leuk om te winnen, maar ik denk dat jullie vooral trots op jezelf moeten zijn dat je zoiets bereikt hebt. Ik neem aan dat dat het voornaamste doel was waarom iedereen mee deed!

Terug
Naar boven