- Waardering
- 3.522
Hehehe.
Je krijgt de groeten van Luppie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehehe.
Spannend he?

Ik denk dat de progressie bij ons allebei inderdaad misschien ietsje minder goed te zien is of niet goed overkomt op de foto's of zo
Want Loca is dus bijna 8 kg kwijt, ik ben in deze contest periode 9 kg kwijtgeraakt en bijvoorbeeld Loesbiet 7,3 kg las ik in haar logje.
Over Loca en mij worden er dingen gezegd als 'ze waren al beachproof' (wat wel een complimentje is natuurlijk, maar waar wij zelf heel anders over dachten), of zelfs dat er weinig vooruitgang is, en bij Loesbiet wordt er gezegd dat het een mega-transformatie is...
En dat is het natuurlijk ook, ze heeft het echt heel goed gedaan, maar het is wel apart dat het dus bij ons blijkbaar wat minder opvalt. Weet ook niet waarom
Maar don't get me wrong, je zal mij niet horen klagen over de stemmen hoor!!

1 onrechtmatigheid waargenomen, sanctie reeds uitgevoerd.

1 onrechtmatigheid waargenomen, sanctie reeds uitgevoerd.
We weten toch hoe zij aan haar stemmen is gekomen.
Loca
*Zippie*, albinopress, andrewsgym, Apollyon, Arconis, BearelleJonas, bsbsbs, Burns, cutler, Dunk, erca, Fenrir, floris.sp, FrankyB, FrederX, Hermaniak, Holymoly, indekay, inferno87, jams, Jeffa040, Jorin, k3lv1n2, Kazz Unit, Keranos, koen1991, KukiShu, loastres, Loo, malden, Marindo, Marvin17, marz01, Masallah, MennoNMGN, MikeJoshua, MironT, naatje, niekkel, Nishikigoi, Oele, P8rb, peter202, Phaetor, Plakpoep, Popjesto, potlap, Reflector, robintjuh, sanca, sebasH, snakeman, Stanske, teakwonboxer, The0mega, TheMiracle, Transforming, Tuladis, VDD, willem9, yentl89, Yoshuba, Youssouf, zunnepitte
Dit zijn allemaal veel posters hier![]()