AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Loca
*Zippie*, albinopress, andrewsgym, Apollyon, Arconis, BearelleJonas, bsbsbs, Burns, cutler, Dunk, erca, Fenrir, floris.sp, FrankyB, FrederX, Hermaniak, Holymoly, indekay, inferno87, jams, Jeffa040, Jorin, k3lv1n2, Kazz Unit, Keranos, koen1991, KukiShu, loastres, Loo, malden, Marindo, Marvin17, marz01, Masallah, MennoNMGN, MikeJoshua, MironT, naatje, niekkel, Nishikigoi, Oele, P8rb, peter202, Phaetor, Plakpoep, Popjesto, potlap, Reflector, robintjuh, sanca, sebasH, snakeman, Stanske, teakwonboxer, The0mega, TheMiracle, Transforming, Tuladis, VDD, willem9, yentl89, Yoshuba, Youssouf, zunnepitte

Dit zijn allemaal veel posters hier :scratch:

Gaap, alweer magere poging tot rellen...

Kan je niet lezen wat EricR zegt?

wel minder als je op jezelf stemt :o

Het modden graag aan de crew overlaten. Sanctie is getroffen en 1 stem is daarmee ook verwijderd. Namen kan ik niet verwijderen.

Wil geen snitch zijn ofso maar:

Jo-Ellen
beavis, bekjam, BoTo, Bullseyes, Ceska, chopperbob, cinderella, Ellen61, grosje, j2thes, jerney, joellen25, LoKzz, Mel74, Opa spier, porterhouse, Robins, ronald30, Sanne89, sjekoog, slappiehappie, supermario, tiger4evaH, tristy

Gemaakt op 12 juli geen posts:roflol:

Jo-Ellen
beavis, bekjam, BoTo, Bullseyes, Ceska, chopperbob, cinderella, Ellen61, grosje, j2thes, jerney, joellen25, LoKzz, Mel74, Opa spier, porterhouse, Robins, ronald30, Sanne89, sjekoog, slappiehappie, supermario, tiger4evaH, tristy

:roflol: hahaha jo ellen is een valsspeelster

Ik wou het al een tijdje zeggen maar vond het zo lullig! Ik had natuurlijk meteen op mezelf gestemd want ikd acht dat iedereen at wel zou doen :P Voel me best lullig hierdoor....

Voor tweedekamerverkiezingen stemmen ze toch ook altijd op zichzelf :P

hehe maar aakt niet uit ik kom toch niet meer in de top 3 dus boeie... het is jullie gegund dames!!

Laatst bewerkt:

Jo-Ellen

:roflol:!

Niet gaan rellen als een naam gelijk is. Onze detectiemethoden zijn niet feilloos maar de kans op een kloontje is vrijwel nihil in dit geval.

Niet gaan rellen als een naam gelijk is. Onze detectiemethoden zijn niet feilloos maar de kans op een kloontje is vrijwel nihil in dit geval.
Ik denk ook niet dat als iemand op zichzelf gaat stemmen en de moeite neemt dat met een ander IP adres te doen, dan toch zo dom zou zijn om dezelfde naam te gebruiken...

Als je wilt kan het altijd.

Het kan maar gelet op de huidige stand en wie er gestemd heeft lijkt er weinig reden om aan te nemen dat er op grote schaal is gefraudeerd. Wie in de prijzen valt zal nogmaals doorgenomen worden en wie er vlak achteraan komt ook.

Zou dat niet te hard roepen. Heeft je flink wat stemmen opgeleverd.
Dan kan ik nog wel gelijk hebben dat er misschien niet objectief wordt gekeken. ;)
idd, imo had ze die eerste 3 foto's weg kunnen laten aangezien het gewoon herhalingen zijn van de 6e foto. Ik had graag een vergelijkingsfoto van die voorkant willen zien(buik).
Maarja volgende keer miss:D
Als je het echt graag wilt, wil ik best nog een voorkant-collage in elkaar flansen. Ik hoor het wel. ;)

Ik zie wel degelijk jouw vooruitgang! Echt goed gedaan!

Als ik naar mijn stats en progressie pics kijk, zie ik ook een grote vooruitgang. Maar aan mijn stemmen te zien, denkt niet iedereen zo… Ik had het wel verwacht eigenlijk, want je hebt het goed gedaan en aan je log te zien ben je gewoon ook reuze populair. Dus thumbs up voor jou 
Dankjewel meid!
Gezien jouw progressie:thumb: had ik zeker meer stemmen op jou verwacht. Maar het kan allemaal nog he! :)
Ik heb nog steeds niet kunnen kiezen op wie ik stem, jij hoort zeker bij mijn favo lijstje!

..Over Loca en mij worden er dingen gezegd als 'ze waren al beachproof' (wat wel een complimentje is natuurlijk, maar waar wij zelf heel anders over dachten :roflol:)...
Daar heb ik inderdaad ook wel even om gegrinnikt..:o:D

Ik heb het verschil bij jullie alletwee wel degelijk opgemerkt, ik weet daarom ook niet waarom velen dat niet zien...

Kom ik weer bij het goede proportie verhaal :D als je dat van jezelf al hebt, valt de progressie misschien wel minder op ??? maar aan de inzet, motivatie en gedrevenheid valt sowieso niet te tornen.

Jullie trainingen logen er allebei niet om!!!:)
Thanks Jerns. We hebben jou als rollmodel he! :D

Jo-Ellen

:roflol: hahaha jo ellen is een valsspeelster

Ik denk ook niet dat als iemand op zichzelf gaat stemmen en de moeite neemt dat met een ander IP adres te doen, dan toch zo dom zou zijn om dezelfde naam te gebruiken...

:eek:Wat krijgen we nou??????:mad:
En ja ik heb op mijn zelf gestemd!!
omdat ik super trots ben van waar ik vandaan komt!

En die ellen61 Dat ben ik echt niet!!!:mad:

Terug
Naar boven