- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 58kg
Leuk dan!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Graag, wie weet levert het je nog wat extra stemmen opAls je het echt graag wilt, wil ik best nog een voorkant-collage in elkaar flansen. Ik hoor het wel.![]()

Als je het echt graag wilt, wil ik best nog een voorkant-collage in elkaar flansen. Ik hoor het wel.![]()

Hey mn karma power slaat dood...whats up
En trasher I dare you...still waiting![]()

Wil geen snitch zijn ofso maar:
Jo-Ellen
beavis, bekjam, BoTo, Bullseyes, Ceska, chopperbob, cinderella, Ellen61, grosje, j2thes, jerney, joellen25, LoKzz, Mel74, Opa spier, porterhouse, Robins, ronald30, Sanne89, sjekoog, slappiehappie, supermario, tiger4evaH, tristy
Gemaakt op 12 juli geen posts![]()
magoed iets met pot en ketel enzo ik heb Lies ook 2 stemmen gegeven ja had nog een oude account. gelukkig dat deze grootschalige fraude optijd aan het licht gekomen is anders had het weleens de uitslag flink kunnen beinvloeden!!!Zo zie ik er wel meer die stemmen hebben van accounts zonder posts en vandaag of gisteren aangemaaktmagoed iets met pot en ketel enzo ik heb Lies ook 2 stemmen gegeven ja had nog een oude account. gelukkig dat deze grootschalige fraude optijd aan het licht gekomen is anders had het weleens de uitslag flink kunnen beinvloeden!!!
Ik heb een strafpunt gehad(en terecht)
bij de rest staan alle stemmen er nog
Ik heb een strafpunt gehad(en terecht)
bij de rest staan alle stemmen er nog
Stop eens met janken om de rest, gast. Tyl en de mods zorgen hier wel voor.
Ik vind dat je ook maar beter even kan wegblijven uit dit topic. Je verpest het echt totaal voor je vriendin en ik ga er nu maar even vanuit dat ze niks van je praktijken afwist.

Stop eens met janken om de rest, gast. Tyl en de mods zorgen hier wel voor.
Ik vind dat je ook maar beter even kan wegblijven uit dit topic. Je verpest het echt totaal voor je vriendin en ik ga er nu maar even vanuit dat ze niks van je praktijken afwist.

het gaat weer lekker hier
iig netjes ryu dat je de poll nu veranderd hebt![]()

Als ik hiervan afwist ging ik niet zo stoer lopen roepen open die poll maar![]()
Ik kan ook net zo goed nu wegblijven, want er wordt een enorme discussie hierover gemaakt. Wat ik begrijp.
Maar ik vind het wel een beetje oneerlijk dat ik lees dat er acounts geopend zijn om te stemmen, maar goed. We zien wel wie er in de top 3 komen. Die kan ik nu wel uit mijn hoofd zetten nu iedereen bezig is met die ene stem die oneerlijk aan mij gegeven is, jammer want ook ik heb erg mn best gedaan en er zijn meerdere mensen die graag willen winnen en hier enthousiast mee bezig zijn![]()
Vreemd dat veel mensen, die bijna nooit hier vertoeven ineens stemmen.