MuscleMeat

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Wat een hevig topic, zeg :p

Ik ken IsabelleVD van in onze fitness en moet zeggen dat ik echt veel respect heb voor de prestatie die ze heeft neergezet, ze is echt sterk veranderd in het afgelopen jaar. Ik heb haar echt zien afzien, vooral de laatste dagen tijdens het depleten. Op haar vraag ben ik hier eens komen kijken en ik heb dan ook voor Isabelle gestemd, omdat ik weet hoe hard ze ervoor gewerkt heeft en omdat ik vind dat haar transformatie op 8 weken gewoon enorm is! goed gedaan, meid!

Ik ken IsabelleVD van in onze fitness en moet zeggen dat ik echt veel respect heb voor de prestatie die ze heeft neergezet, ze is echt sterk veranderd in het afgelopen jaar. Ik heb haar echt zien afzien, vooral de laatste dagen tijdens het depleten. Op haar vraag ben ik hier eens komen kijken en ik heb dan ook voor Isabelle gestemd, omdat ik weet hoe hard ze ervoor gewerkt heeft en omdat ik vind dat haar transformatie op 8 weken gewoon enorm is! goed gedaan, meid!
:o

Genoeg gejammer..iedereen heeft zn best gedaan..Ieder op haar eigen manier en met haar eigen doelstellingen..Ik ben goed opweg naar de mijne... En heb als 2de contes karma sl*t van dbb erbij gezet....

Dus luitjes,niet zo lui.....Give me karma power :D

Genoeg gejammer..iedereen heeft zn best gedaan..Ieder op haar eigen manier en met haar eigen doelstellingen..Ik ben goed opweg naar de mijne... En heb als 2de contes karma sl*t van dbb erbij gezet....

:roflol: Je hebt ineens het karma-virus te pakken of zo :D

(de mijne is alweer op, helaasch...)

Jezus, ben ik ff een dagje werken, zijn er 12 pagina's bij gekomen...:eek:
Moet snel ff bij lezen..:rolleyes:

Vreemd dat veel mensen, die bijna nooit hier vertoeven ineens stemmen.

Misschien lezen ze mee. Ik zie redelijk veel stemmen van leden die tussen 2004 en 2007 geregistreerd zijn maar tot nu toe weinig gepost hebben. Vergeet niet dat het aantal meelezers hoger ligt dan het aantal echt actieve leden.

Jezus, ben ik ff een dagje werken, zijn er 12 pagina's bij gekomen...

Moet snel ff bij lezen..

@Opa Spier;
Haha vertel mij wat ;) ik heb precies het zelfde. Ik kan het niet bijhouden... moet dan echt fulltime dbb-en ..althans in de middag/avond... maar ja..ik ben weer zo'n vroege vogel die meestal gaat posten als iedereen nog in hun nestje ligt :P. (Nu zit ik op mijn werk :p bijna klaar...;))

Jaja

:roflol: Je hebt ineens het karma-virus te pakken of zo :D

(de mijne is alweer op, helaasch...)

Je moet toch wat om aandacht te krijgen, na nog maar 3 stemmen wil ze d'r Karmaclitje laten groeien.:D

Jo-ellen & cynthia ferme progressie gemaakt, loca en maaike ferme body!!!
toch jo-ellen gekozen voor de progressie.

Cynthia gestemd. Had liever maar stemmen willen uitdelen, maar ach soms moet je in het leven zware keuzes maken.

Sowieso props voor alle dames die hebben meegedaan :thumb:

Misschien dat de dames het gekibbel over de oneerlijke stemmen eens op het podium moeten gaan uitvechten?? :D Dat wordt pas leuk! Alleen dan zullen velen van jullie nog ff iets dieper moeten gaan. Maar is een idee toch, the Miss DBB 2010 bijv.?? :) :D

Kunnen we het geneuzel over kloontjes nokken? Paar keer geschoond. Als er kloontjes hebben gestemd dan zal het weinig van invloed zijn geweest. Heb diverse accounts gechecked en er wijst zeer weinig op het gebruik van kloonaccounts.

Misschien dat de dames het gekibbel over de oneerlijke stemmen eens op het podium moeten gaan uitvechten?? :D Dat wordt pas leuk! Alleen dan zullen velen van jullie nog ff iets dieper moeten gaan. Maar is een idee toch, the Miss DBB 2010 bijv.?? :) :D

Leuk!:D

maar dan is het niveau van maaike nu ongeveer het absolute minimum?

Dat lijkt me eigenlijk best leuk. Had nooit gedacht dat het mij wat zou lijken. Ik zou wel eens willen weten wat je daar allemaal voor moet doen en wat er allemaal bij komt kijken. Als de home gym op onze zolder af is is het misschien een leuk doel :) Dan kan ik elke dag kt doen!

Pfff... podium :bang: That's a whole other league...
Moeten we eerst allemaal maar eens jouw genadeloze, doch rechtvaardige oordeel van dit jaar afwachten :)

Ik streef er sowieso naar om volgend jaar voor het eerst op het podium te staan. :p
Klinkt goed! :D

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Pfff... podium :bang: That's a whole other league...
Moeten we eerst allemaal maar eens jouw genadeloze, doch rechtvaardige oordeel van dit jaar afwachten :)

Ik kan maar niet begrijpen waar die podium angst van jou vandaan komt.. ???
Je hebt een geweldig fysiek en een supermooie uitstraling en ik denk dat je het erg goed zou doen on stage! :thumb:

Terug
Naar boven