XXL Nutrition

WEDSTRIJD ***Nieuw Topic! Breng nu je stem uit! Wie is Miss Beachproof 2009! ***

Peiling Peiling Wie is Miss Beachproof 2009? Breng nu je stem uit!

• Totaal stemmers
    317
  • Peiling gesloten .
Erg spannend nu.
De strijd om de 1e plaats tussen Loca en Cynthia.

De strijd om de 3e plaats is nog spannender, hier 4 kanshebbers.
Isabelle, Jerney, Jo-Ellen en Loesbiet.

1/3 van de stem, er kan nog van alles gebeuren.

LoL, was allang blij dat ik niet stem loos gebleven ben :) Ik jaag op de Miss Beachproof 2010 ;)

Geez, ik lees net pas dat ik een complete soap gemist heb! Maar goed, ik vind eingelijk dat IsabelleVD de beste fysiek gekregen heeft, samen met Maaike, en ik vind dat Jerney ook in de top 3 thuis hoort. Uiteindleijk heb ik echter op mezelf gestemd, voor motivatie, zie:een vorige post

Mijn stem gaat naar Loca..

beetje jammer maar niet alle foto s staan erbij

goed%20DSC02181%20petje%203 2.jpg

DSC02179%20petje%204 3.jpg

DSC02176%20petje%205 4.jpg

DSC02187%20petje%20foto1 5.jpg

DSC02193%20petje%202   1.jpg

Heb Cynthia gestemd, vond het echt goed gedaan.

Respect voor alle deelnemers.

Vond Jo ellen ook enorm vooruitgegaan maar je moet kiezen he.

ik had alles foto s door gestuurd,
maar alleen de totaal foto stond er tussen

maarja

Niet om te b**chen :p maar Ryu had ook gevraagd om er zelf een collage van te (laten) maken.
Van andere dames die in eerste instantie geen collage hebben ingestuurd heeft hij eerst ook alleen de fullbodyfoto gepost.
Als je er een collage van maakt kan hij het waarschijnlijk nog aanpassen in de beginpost.

Erg goede kuiten. :thumb:

Nog een stem verwijderd bij 1 deelnemer. Teveel onduidelijkheid over hoe en door wie gestemd is.

Nog een stem verwijderd bij 1 deelnemer. Teveel onduidelijkheid over hoe en door wie gestemd is.
Moet dan bij Jo-Ellen zijn geweest. die stond op 26 net.

Valt me uiteindelijk nog mee, maar 2 stemmen in totaal verwijderd. Nog geen 1% op het totaal.

Tip: voor volgende contest.
Alleen leden die 3 maand voor de contest lid waren laten stemmen.

Niet om te b**chen :p maar Ryu had ook gevraagd om er zelf een collage van te (laten) maken.
Van andere dames die in eerste instantie geen collage hebben ingestuurd heeft hij eerst ook alleen de fullbodyfoto gepost.
Als je er een collage van maakt kan hij het waarschijnlijk nog aanpassen in de beginpost.

Erg goede kuiten. :thumb:

En trainen en werken
en een log bijhouden, is me eigelijk allemaal een beetje te veel
en dan een collage, die is er even bij in geschoten!!
het is hier op het werk nu wat rustiger, heb nu eindelijk eens wat tijd om wat berichtjes hier te lezen

:):):)

Maandagmorgen voor wektijd 1 uur armen borst en buik trainen, na werktijd fiets ik op de mtb naar de sportschool 1 uur fietsen heen, in de zwartste versnelling dus train ik weer meteen Mn benen daarna geef ik 1 uur spinning en een uur body pump hier train ik zelf ook goed zwaar mee, daarna fiets ik weer in 1 versnelling terug ( weer een uurtje )
Dinsdagavond 1 uur cardio en een uur buik en bovenlichaam
Woensdagavond weer op de fiets naar de sportschool, daar geef ik weer twee uur spinning en fiets weer terug naar huis ( 4 uur benen getraind )
Donderdagavond 1 uurtje kracht circuit training
Vrijdagmorgen voor werktijd weer 1 uurtje kracht circuit training, en s avonds 90 min buik / rug / billen / en schouders.
Zaterdag s +/- 3 uur hardlopen training roparun
Zondag +/- 3 uurtjes mtb training duchenne

Terug
Naar boven