- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geez, ik lees net pas dat ik een complete soap gemist heb! maar goed, ik vind eingelijk dat isabellevd de beste fysiek gekregen heeft, samen met maaike, en ik vind dat jerney ook in de top 3 thuis hoort. uiteindleijk heb ik echter op mezelf gestemd, voor motivatie, zie:een vorige post
Geez, ik lees net pas dat ik een complete soap gemist heb! Maar goed, ik vind eingelijk dat IsabelleVD de beste fysiek gekregen heeft, samen met Maaike, en ik vind dat Jerney ook in de top 3 thuis hoort. Uiteindleijk heb ik echter op mezelf gestemd, voor motivatie, zie:een vorige post

Geez, ik lees net pas dat ik een complete soap gemist heb! Maar goed, ik vind eingelijk dat IsabelleVD de beste fysiek gekregen heeft, samen met Maaike, en ik vind dat Jerney ook in de top 3 thuis hoort. Uiteindleijk heb ik echter op mezelf gestemd, voor motivatie, zie:een vorige post
Bedankt dames!!! 
Die kuiten zien er wel heel goed uit zeg. Mooie spiermassa.
Die kuiten zien er wel heel goed uit zeg. Mooie spiermassa.
Die foto had je meteen moeten posten, had je zeker wat meer stemmen opgeleverd.
ik had alles foto s door gestuurd,
maar alleen de totaal foto stond er tussen
maarja
ik had alles foto s door gestuurd,
maar alleen de totaal foto stond er tussen
maarja
maar Ryu had ook gevraagd om er zelf een collage van te (laten) maken.Moet dan bij Jo-Ellen zijn geweest. die stond op 26 net.Nog een stem verwijderd bij 1 deelnemer. Teveel onduidelijkheid over hoe en door wie gestemd is.
Moet dan bij Jo-Ellen zijn geweest. die stond op 26 net.
Valt me uiteindelijk nog mee, maar 2 stemmen in totaal verwijderd. Nog geen 1% op het totaal.
Niet om te b**chenmaar Ryu had ook gevraagd om er zelf een collage van te (laten) maken.
Van andere dames die in eerste instantie geen collage hebben ingestuurd heeft hij eerst ook alleen de fullbodyfoto gepost.
Als je er een collage van maakt kan hij het waarschijnlijk nog aanpassen in de beginpost.
Erg goede kuiten.![]()