ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weetje, ik ben er een beetje klaar mee. Ik lees nu overal in de logs van de dames welke niet zo goed gegaan, ineens allemaal negatieve reacties. Als je gewoon niet tegen je verlies kan dan moet je gewoon niet meedoen.
Cynthia staat nu boven aan met haar 3 foto's en zij heeft ook niet '' de volgens jullie bijzondere'' collage gemaakt. Linke Greetje en Bengelbengel staan ook nog niet hoog, terwijl ze wel '' de volgens jullie bijzondere'' collage hebben gemaakt.
Ik had al gelezen dat IsabelleVD niet tegen haar verlies kon en daarom geen wedstrijd in het echt wil doen. Blijkbaar is de frustratie zo groot bij mensen dat ze niet eens door hebben op welke plek ze nu staan. Volgens mij komt ze aardig in de buurt van een derde plaats.
Het is om te huilen de ondankbaarheid die ik nu ervaar. Ik trek mijn '' I vote for Jerney'' t-shirt aan en ga lekker de Tour kijken.
Ik lees woensdag wel wat de uitslag is !
Jerney for president!

Ik vind ook wel dat ryu veel meer respect verdiend dan dit voor alle moeite dat hij erin gestopt heeft.
![]()

Weet je Ryu, ik wil er gewoon over ophouden. Ik begrijp je standpunt, je blijft jezelf gewoon verdedigen. Maar als je nou heel eerlijk deze zinnen leest: SVP een collage maken met alle 3 de foto's. Dus de 1e , 2e en laatste foto. Dit als 1 bestand naar mij toesturen. Dit bespaard heel veel tijd met uploaden en is makkelijker te vergelijken. Wat denk je dan? Sta je dan nog zo sterk in je schoenen. Misschien ben ik te dom, maar met mijn kennis van het Nederlands, betekent dit dat je een collage van 3 foto's doorstuurt...
Ik ben competetief en geef dat eerlijk toe. Maar het is en blijft een wedstrijd, en daar doe je normaal gezien aan mee om te winnen. Als ik het puur en alleen voor mezelf doe, dan heb ik geen wedstrijd nodig. Dus vind ik het ook normaal dat er dan geklaagd wordt over oneerlijkheid enzo ... Want iedereen wil toch graag die prijzen? En iedereen heeft toch hard gewerkt? Daarom verdient ook iedereen een eerlijke kans. Ik vind dit een schitterend initiatief, dat heb ik elders ook al gepost. Want IEDEREEN heeft een nette prestatie neergezet. Ik begrijp jou gevoel nu heel goed. En snap dat je denkt dat ik overkom als ondankbaar, maar ik wil gewoon mijn mening uiten. En dat is namelijk dat ik iets anders begrepen heb uit jou uitleg over de collage. That's it.
Ik vind ook wel dat ryu veel meer respect verdiend dan dit voor alle moeite dat hij erin gestopt heeft.
![]()

Dames spam dit topic vol met de mooiste en meest Sexy foto's om zvm stemmen te krijgen
Liefst duidelijke voor en na foto's zonder je gezicht te markeren,dat we ook kunnen zien of jij het wel bent.
Ik heb nog geen stem uitgebracht, heb wel een grote voorkeur.
een Dame die alle jonge Dames het nakijken geeft.![]()

citaat openingspost (regelement)
Belangrijk:
Dames, probeer jezelf zo leuk mogelijk te presenteren. Maak leuke maar vooral ook mooie foto's van jezelf. Tanning, belichting alles is toegestaan. Het moeten alleen wel fullbody foto's zijn. Elke dame heeft de mogelijkheid om de fotoshoot te winnen!
Succes!
Inschrijvingen kunnen t/m 10 mei 2009. Dus kom op , dames!
Even wat punten bij elkaar.
Ik denk dat het verschillende dames niet zo zeer om gaat of dat ze winnen of niet maar wel erom gaat dat het eerlijk gaat.
Dat ryu er veel voor heeft gedaan is duidelijk en ik spreek voor vele als wij hem bedanken hiervoor als organisator.
Echter door de rol van organisator trek je eigen ook een aantal verplichtingen naar je toe .
Het verloop van de wedstrijd het erop toezien dat alles volgens de regels verloopt en nog een hele hoop dingen.
Je kan niet met 2 maten gaan meten .
Er werden duidelijke scheidslijnen gesteld foto's voor een bepaalde datum inleveren,de welbekende collage en het moesten ook fulbody foto's zijn om het goed te beoordelen.
Als er dan mensen zijn die te laat inleveren geen collage maken met 3 foto's en een enkeling geen ful bodyfoto instuurt moet je als organisator daar tegen optreden en 1 duidelijke lijn daarin volgen .
Doe je dit niet ,dan zullen mensen hierover klagen en haal je de geloofwaardigheid van een eerlijke wedstrijd naar beneden.
Het lijkt erop dat je deze rol onderschat hebt en geen kritiek duldt .
Maar nogmaals zoals de lauwste het ook zegt ,respect voor het organiseren van dit alles.

Er zijn er zoveel die progressie gemaakt hebben daarom is het moeilijk kiezen.
Neem bijvoorbeeld loesbiet zoveel kilo's eraf, of maaike die er gewoon voor gemaakt is om op het podium te staan. Joellen die met zoveel wilskracht zo ver is gekomen. Cecille die met elke foto weer de hartjes van de mannen doet overslaan. En nat Loca met het in mijn ogen perfecte lichaam. Maar ik ga stemmen op degene die in mijn ogen het meeste respect verdiend omdat zij met haar 50 jaar wel ff laat zien dat het nog niet over is op zo'n leeftijd, respect omdat ze in er gewoon staat met een big smile op een forum waar je elk moment kan afgezeken worden. Als je haar logje hebt gelezen en haar trainingen kent zal je zelf zien dat daar alleen maar een vrouw achter zit met een enorme wilskracht en zelfrespect.
Mijn stem gaat naar jou Sunshine je hebt het verdiend!!

Er zijn er zoveel die progressie gemaakt hebben daarom is het moeilijk kiezen.
Neem bijvoorbeeld loesbiet zoveel kilo's eraf, of maaike die er gewoon voor gemaakt is om op het podium te staan. Joellen die met zoveel wilskracht zo ver is gekomen. Cecille die met elke foto weer de hartjes van de mannen doet overslaan. En nat Loca met het in mijn ogen perfecte lichaam. Maar ik ga stemmen op degene die in mijn ogen het meeste respect verdiend omdat zij met haar 50 jaar wel ff laat zien dat het nog niet over is op zo'n leeftijd, respect omdat ze in er gewoon staat met een big smile op een forum waar je elk moment kan afgezeken worden. Als je haar logje hebt gelezen en haar trainingen kent zal je zelf zien dat daar alleen maar een vrouw achter zit met een enorme wilskracht en zelfrespect.
Mijn stem gaat naar jou Sunshine je hebt het verdiend!!

respect voor ryu die er veel tijd en energie in heeft gestopt, maar jammer dat er niet goed naar de dames is gecommuniceerd; ik zie dat de meeste maar 3 pics hebben ingestuurd, terwijl enkele dames meerdere foto's hebben. ik snap dan ook wel de reactie van de dames, vooral als je 8 weken hebt afgezien en er vanuit gaat dat je maar 3 pics mag insturen.
desalniettemin heel veel respect voor alle dames die meegedaan hebben aan deze contest en keihard hebben gewerkt. bij sommige zie ik echt een brute progressie!! de dames die op mijn lijstje staan zijn: jo-ellen, mel74, sue, maaike, cecile, loca, cynthia en jerney. het is echt verdomde moeilijk om daaruit een keuze te maken.
cynthia, loca, maaike en cecile hebben sowieso al een goede basis (dat wil niet zeggen dat ze daar minder voor hebben gewerkt). sue, jo-ellen en mel74 en jerney hebben een super progressie gemaakt. hmm, lastige keuze...
De communicatie gaat volgend jaar zeker beter verlopen.![]()

respect voor ryu die er veel tijd en energie in heeft gestopt, maar jammer dat er niet goed naar de dames is gecommuniceerd; ik zie dat de meeste maar 3 pics hebben ingestuurd, terwijl enkele dames meerdere foto's hebben. ik snap dan ook wel de reactie van de dames, vooral als je 8 weken hebt afgezien en er vanuit gaat dat je maar 3 pics mag insturen.
desalniettemin heel veel respect voor alle dames die meegedaan hebben aan deze contest en keihard hebben gewerkt. bij sommige zie ik echt een brute progressie!! de dames die op mijn lijstje staan zijn: jo-ellen, mel74, sue, maaike, cecile, loca, cynthia en jerney. het is echt verdomde moeilijk om daaruit een keuze te maken.
cynthia, loca, maaike en cecile hebben sowieso al een goede basis (dat wil niet zeggen dat ze daar minder voor hebben gewerkt). sue, jo-ellen en mel74 en jerney hebben een super progressie gemaakt. hmm, lastige keuze...
De communicatie gaat volgend jaar zeker beter verlopen.![]()