AndroidHealthClinic

nieuw tv nodig

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Mijn huidige tv (geen breedbeeld, maar nog zo'n grote bak) begint te piepen. Na enkele kloppen stopt het even, maar nadien weer opnieuw van dat. Dus begin ik uit te kijken naar een nieuwe tv. Ik wil geen dure tv, maar ook geen kleine 36" tv. Maar ik vroeg me af of je tegenwoordig via usb externe hd geen videobestanden ed kan afspelen op een tv. Is dit al mogelijk met de huidige tv's?

Aangezien ik nog student ben (nog 3maand) zal ik pas terug geld hebben na een korte zomerjob. Mijn budget voor een nieuwe tv zal dan ook klein zijn (zeker onder de 500euro) Liefst zelf de helft van dat. :o

oudetv.jpg - 124903

All you will ever need!

• Topic Starter Topic Starter
zo een was mijn vorige :D

nu heb ik er nog een met een ingebouwde cassette speler :p

heb al wat mooie tv's gezien, het zal hoogste wss wel een soldenkoopje worden...wanneer we geld hebben :(

Mijn huidige tv (geen breedbeeld, maar nog zo'n grote bak) begint te piepen. Na enkele kloppen stopt het even, maar nadien weer opnieuw van dat. Dus begin ik uit te kijken naar een nieuwe tv. Ik wil geen dure tv, maar ook geen kleine 36" tv. Maar ik vroeg me af of je tegenwoordig via usb externe hd geen videobestanden ed kan afspelen op een tv. Is dit al mogelijk met de huidige tv's?

Aangezien ik nog student ben (nog 3maand) zal ik pas terug geld hebben na een korte zomerjob. Mijn budget voor een nieuwe tv zal dan ook klein zijn (zeker onder de 500euro) Liefst zelf de helft van dat. :o

Veeleisend voor een student. 36 inch = 91 cm :p

• Topic Starter Topic Starter
lol ja 36cm is dat dus :D

Klein onderzoekje brengt mij op een Samsung (prijs/kwaliteit) en dan bij voorkeur de LE40M86, een topkwaliteit 40 inch full HD scherm. Winkelprijs ongeveer 2 duizend, kun je hem bestellen via een bedrijfje waarop je de btw terugkrijgt betaal je een 700 euro in de VS.

Terug
Naar boven