Fitness Seller

Nieuwtje

Aaah oke :P Met mijn KH arme dieet viel ik ook 1 kilo per week af... Maargoed het niet mogen eten van brood ging me echt vervelen.. het is niet echt lekker om elke morgen iets met ei te bakken, maar dan zonder brood opeten. Je mist toch echt iets...

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Hoe ging je training btw?

• Topic Starter Topic Starter
Ach, het is maar tijdelijk. En ik mag heerlijke noten, lekkere salades met zalm of garnalen hmmm of ik bak zoete eieren (schep zoete whey door je omelet) of maak nepnogat met whey en noten.

Gewicht heb ik niet op gelet, maar ik zie mezelf wel droger worden.

Training ging goed. t Is een ritueeltje. Op een gegeven moment wordt dat wel een beetje suf, maar ja! Na 6 wk krijgen we dan weer vernieuwing.

Ja dat at ik ook allemaal :P Veel vet en eiwitten, en bijna geen koolhydraten. Die kwamen alleen uit de groente en eieren (eieren zit ook iets van 0,6 kh in geloof ik)
At iets van 10/15 gr KH op een dag, totdat ik kwark ging toevoegen. Met kwark alleen al zit ik al op iets van 20 KH ofzo...
Vond het wel relaxt voordat ik kwark at, maar met sporten merkte ik wel dat ik erg licht in m'n hoofd werd en aangezien ik 5 a 6 dagen train vond ik dat niet echt fijn.

Ik train nu wel ietsje rustiger en dan heb ik nergens last van. :)

Wat eet je dan in de ochtend? Eet je überhaupt wel kwark? Ik eet 500 gr kwark per dag, zou dat makkelijk kunnen verhogen naar 1000 gr :D Vind dat echt heerlijk :P

Laatst bewerkt:
Kwark met noten hmmm! Maar nu ontbijt ik met 2 eieren. Kwark is niet goed tijdens keto. Kijk hier anders ff rond, staat genoeg info over keto :)

Ik blijf het ongelooflijk vinden: nog geen 16% bf en jezelf nog te vet vinden:eek:..

Als de meting klopt he ..

En mijn bovenlijf is vrij mager inn vergelijking met benen en billen en juist die benen een billen worden niet meegenomen in de tangmeting. Dus helemaal accuraat is het daardoor niet.

En je kunt mn foto zien toch? Iemand zei al dat je nog niet zoveel definitie ziet.

---------- Toegevoegd om 07:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

16% is toch niet bizar laag voor een vrouw? Ik wil gewoon door met zakken tot ik me er lekker bij blijf voelen qua gezondheid. Als die kont dan nog te bubbalicious is, dan accepteer ik dat.

Wat wil je dan bereiken met nuchter wandelen? Van de ene kant wil je het doen, van de andere kant verbrand je er toch niet veel mee - zeg je zelf.
Ik zou echt zeggen: geef je lijf z'n rust en voeding die het nodig heeft, en ga gewoon 's middags lekker wandelen. Ochtend = katabool samen met nuchter lopen = meer cortisol, en dat kun je niet gebruiken op dat moment... (kort door de bocht geformuleerd)

Bijvoorbeeld stevig doorwandelen op nuchtere maag of ie geval cardio werkt bij mij ook zeer goed hoor. Ie geval beter als direct na de training.

Bijvoorbeeld stevig doorwandelen op nuchtere maag of ie geval cardio werkt bij mij ook zeer goed hoor. Ie geval beter als direct na de training.

Ook als je herstellend bent van een operatie, en je nu keto doet en dat na de operatie niet kunt doen? (dáár ging de discussie namelijk over!)

Ook als je herstellend bent van een operatie, en je nu keto doet en dat na de operatie niet kunt doen? (dáár ging de discussie namelijk over!)
Hoezo keto niet kunnen doen na een operatie? En wandelen mag ik ook gewoon hoor! Winkelen, terrasje pakken etc.

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Werkt voor mij ook. En het is weer niet zo intensief dat ik ermee moet stoppen ivm herstel. Ik ga hier tijdens mijn herstelperiode dus fijn mee door.

Oh wacht.. DW zegt geen ochtencardio ivm cortisol ... waarom is dat niet goed dan?

Laatst bewerkt:
Ik had begrepen dat je weinig invloed kunt uitoefenen op je dieet doordat je niet thuis herstelt... my bad!

Oh ja! Dat is helemaal waar DW (ik vergeet het zelf). Ik zou bij mijn moeder herstellen. Maar misschien los ik het op door max. een weekje bij haar te blijven. Daarna kan ik al veel meer zelf ...

"Normaal" is 16% voor een vrouw erg weinig, maar je moet je ook lekker voelen. Als je een peer bent dan duurt het wat langer voordat je benen en billen droger worden. Er zijn genoeg vrouwen die wel wat kilo's meer wegen, maar wel drogere benen hebben. Daarentegen hebben zij een vrij fors bovenlichaam. Ik ben een stuk droger op mijn rug, borst & armen. Het verschil tussen mijn boven en onder lichaam is echt extreem groot. Als jij idd een peer bent dan zou ik bij de vetmeting ook je heupen, buik en benen mee pakken. Op bodyforlife.com heb je een handig rekenprogramma hiervoor + meetpunten. Ik kwam daar eerder op 23% uit meen ik, dat is dus 8% lager dan via de digitale meting op de tanita weegschaal!!! Ik had het liever andersom gehad, maar ik heb het niet voor het kiezen haha!Ik heb vandaag mijn nieuwe huidplooimeter binnen, dus ik ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Als ik je foto zo eens bekijk, denk ik dat wat meer spiermassa zeker niet slecht zou staan. Denk beter dan je vetpercentage nog meer verlagen, maar goed, dat bepaal jij natuurlijk helemaal zelf.

Zoals ik al zei: het is een huidplooimeting. Die kan dus afwijken. Daarbij wordt het gedeelte waar het meeste vet zit, niet meegenomen in de meting.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

@Ballon: dat is niet mijn smaak. En mijn vet% daalt nog steeds, dus ik zie niet in welke reden er dan nog over blijft om meer massa te kweken. En zoals ik al eerder schreef, wil ik graag in omvang smaller worden. Dat gaat niet werken als ik in vet% hetzelfde blijf en in massa toeneem.

Laatst bewerkt:
Kwark met noten hmmm! Maar nu ontbijt ik met 2 eieren. Kwark is niet goed tijdens keto. Kijk hier anders ff rond, staat genoeg info over keto :)

Snap ik haha. Daarom kan ik geen keto gaan doen. Heb zelf een paar maanden met eieren zonder brood ontbeten, dat ben je na een paar weken echt wel zat.

Als je een paar foto's maakt waarop je je spieren aanspant, dan is het makkelijker om een BF gok te maken. Op je huidige foto lijkt het alsof je bijna geen spiermassa hebt namelijk.

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Ik had dat nog niet gelezen van die handmeting, dat verklaart een hoop ;) Ik kom daarmee op 22% uit en dat was toendertijd ook aan de lage kant (dit is wel alweer 6 jaar geleden).Ik ben denk ik in de war met iemand anders die wel een huidplooimeting had gedaan.

Handmeting... ik bedoel met de hand gemeten, dus niet met een apparaat, maar met een tang. Haha, sorry voor de verwarring :)

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Snap ik haha. Daarom kan ik geen keto gaan doen. Heb zelf een paar maanden met eieren zonder brood ontbeten, dat ben je na een paar weken echt wel zat.
Heb je een paar maanden een keto gedaan? Of was dat alleen met je ontbijt geen kh?

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Als je een paar foto's maakt waarop je je spieren aanspant, dan is het makkelijker om een BF gok te maken. Op je huidige foto lijkt het alsof je bijna geen spiermassa hebt namelijk.
Mooi! Het is namelijk niet echt de bedoeling dat je spiermassa ziet.:p

Terug
Naar boven