AndroidHealthClinic

Nieuwtje

• Topic Starter Topic Starter
Het is jammer dat ik geen foto heb van 2 jaar geleden toen ik veel minder vet en strakker was. Dan had je het 'probleem' vast wel gezien.

Gezien je zo handig bent met filters kan je dat vast wel voorelkaar photoshoppen, ofnie :D?

Ben niet handig met photoshop. Kan enkel een foto zwart-wit maken. Ik heb er niets aan om de waarheid te verdraaien :)

Pff ja dráma! Heel gek, want ik sport al die tijd toch wel 5 dagen per week: 3x KT gevolgd door 40 min. earobe cardio en 2 dagen enkel 45 min. earobe cardio. Eet 500 onder onderhoud, geen suikers, weinig kh, veel eiwit en wat vet en sinds vorige maand dus ketogeen dieet, ook 500 onder onderhoud.

Raar ...
Bouw je voor je eigen idee wel spiermassa op? Omdat je eerst zei dat je dat al teveel vond worden?
En wat doet je vetpercentage?

Wel knap dat je zo gemotiveerd blijft, als ik geen resultaat boek, is de lol er voor me al snel af :D

Nou, daarom ben ik meer klasjes gaan doen, vanwege de motivatie die ging ontbreken ... maar daardoor zag ik geen spierspanning meer, zag er wat slapjes uit, dus KT weer opgepakt.

Ik bouw nu wel weer een beetje spieren op, zie dat ook aan de weegschaal, maar meer moet het ook absoluut niet worden.

Ik voel nog een flink laagje vet over m'n spieren, dus ik wil vooral veel cardio doen en nu 2x per week KT om m'n spieren te houden zoals ze zijn.

Wat mijn vet% doet kan ik nu alleen maar in de spiegel zien, maar het lijkt erop dat dit, sinds ik met het ketogeen dieet en begonnen en dus meer vetten eet (, ik juist meer vet ben gaan aanzetten, terwijl dat keto er juist voor hoort te zorgen dat je vet% daalt.

Vóór dit ketogene dieet at ik minder vet en volgens mij ook minder caloriën (had een schema'tje van m'n trainer, dus weet de calo's niet zo uit mn hoofd), maar meer kh en evenveel eiwit als nu.

Ze moeten supps maken gebaseerd op mijn spijsvertering, gelijk over de hele wereld het obesitas probleem verholpen

Wat bedoel je Killy?

Gebaseerd op zijn spijsvertering -> hij is ****ing ecto -> obesitas is dan opgelost. Prob solved.
En Killy, ik ben ook ecto hoor, ik was 69kg vroegah, MIJ HOOR JE NIET WHINEN OVER MIJN SPIJSVERTERING... :)

Haha!

Gebaseerd op zijn spijsvertering -> hij is ****ing ecto -> obesitas is dan opgelost. Prob solved.
En Killy, ik ben ook ecto hoor, ik was 69kg vroegah, MIJ HOOR JE NIET WHINEN OVER MIJN SPIJSVERTERING... :)

Ecto ben je 4 life. Anders zou je je lichaams type veranderen :trollface:

Overigens 69 kg?

Ik moest er eerst 11 aankomen voordat ik dat had gehaald?

Maar weet iemand hoe het kan dat ik vet ben gaan aanzetten?

Vóór dit ketogene dieet at ik minder vet en volgens mij ook minder caloriën (had een schema'tje van m'n trainer, dus weet de calo's niet zo uit mn hoofd), maar meer kh en evenveel eiwit als nu.

:dunno:

Met mijn gigantische kracht progressie word ik anders straks wel een beest! Helemaal als ik straks bn-er ben na puberruil maak ik ziezo de gains van mijn leven.

zoberzo

XXL, nu ik het zo terug lees lijkt het wel heel duidelijk wat de oorzaak is. Maar ik moet er wel even bij zeggen dat ik NU 500 kcal onder mijn onderhoud zit (sporttoeslag erbij gerekend) en eerder, voordat ik mijn kcal omhoog schroefde, nóg minder dan nu aan kcal binnen kreeg (stom, foutje). Ik had gehoopt dat mijn kcal omhoog schroeven naar een normaler aantal kcal ervoor zou zorgen dat mijn stofwisseling niet meer zo ingekakt zou zijn.

Misschien moet mijn lichaam nog terug in balans komen? Dat ik stug door moet gaan me dit aantal kcal per dag en dat ik vanzelf weer in balans raak?

Hoop dat ik duidelijk ben!

Hoe lang ben je precies al bezig?

What the hell, was jij 58kg met jouw lengte?

:trollface: Was op augustus 2008 58kg @ 1m88. Uber ecto.

Mij eerste doel was om enige scheiding tussen borstspieren te krijgen. En een soort van vorm in mijn armen te krijgen (was gewoon shloopie whoopie Srs

Ik ga nog welleens vakantie video's uit dat jaar op de pc zetten en gebruik daaruit iets als beginfoto.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven