Fitness Seller

Nieuwtje

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag laatste dag, 14 dagen volgehouden. Ging me goed af. Voelde dat mijn spieren wel echt minder sterk waren, maar ik gebruikte niet minder gewichten dan normaal eigenlijk. Even diep ademhalen en dan lukt het wel :)

2 kg kwijt en eindelijk 2cm van mn dijen, die er maar opgeplakt bleven zitten. Ik zie wel degelijk resultaat! Vandaag en morgen even lekker smullen van pizza en dan ga ik verder met 5,5 dagen KH-vrij en 1,5 dag KH eten. Vond het heel goed te doen iig!

Hoe gaat t hier?

Oh ja, ik startte hier ooit een topic, haha.

Toevallig zondag weer met keto begonnen ... ga ik los op de kwark en amandelen, denk dat ik nu wel meer dan 30 gr kh op heb. Jammer, weer opnieuw beginnen dus. Wil het 2 weekjes volhouden en vanaf dan 1 dag refeed tot ik het voldoende vind (met een max van 1,5 mnd denk ik, want dat lijkt me al erg lang en moeilijk) en daarna langzaam weer opbouwen met kh'tjes.

Sanne, hoi!!

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Doordat ik al een tijdje niet heb gesport en me in de vakantie (2 maanden) echt heb laten gaan met voeding, zitten die cm er weer opgeplakt trouwens, haha! Maar ik pak het gewoon weer rustig op.

Waarom zou je niet eerst weer flink gaan sporten en dan pas keto?

Ik wil elke dag gaan sporten! Maar dan lig ik 's avonds in bed en dan ben ik per ongeluk niet gegaan :( Keto zonder sporten kan best hoor. Het is overigens wel de bedoeling om weer te gaan sporten, het is geen (bewuste) vervanging van.

Snap dat het geen vervanging is. Maar vroeg me gewoon af wat de voordelen zijn om als je een tijd niet gesport hebt, eerst heel streng te gaan cutten en dan pas massa op te gaan bouwen.

Ik heb niet gezegt dat ik eerst streng wilde cutten en daarna massa op wilde bouwen.
Ik wil geen massa meer opbouwen. Enkel nog massa wat ik nu heb opgebouwd behouden en het vetlaagje eraf branden.

:o Dat heb ik er zelf bij verzonnen dan. Sorry!

Gezegd.

Geeft niet! Op- en aanmerkingen en tips en adviezen zijn altijd welkom!

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Buuuuh zoutzak. Ik wil al de hele week sporten, maar ik heb al een hele week kopfschmertzen, slaapgebrek en een hoofd vol watten. Echt heel jammer!

Nou geeft zo'n ketosestrip wéér aan dat er geen ketonen worden gevonden ... maar nu heb ik toch echt een vieze smaak in m'n mond én ik zie het vet van m'n heupjes af smelten ...

Bedrieg ik mezelf of bedriegen die strips mij? Morgen even BF-metinkje laten doen.

Nou geeft zo'n ketosestrip wéér aan dat er geen ketonen worden gevonden ... maar nu heb ik toch echt een vieze smaak in m'n mond én ik zie het vet van m'n heupjes af smelten ...

Bedrieg ik mezelf of bedriegen die strips mij? Morgen even BF-metinkje laten doen.

Als jij dat bent op je avatar snap ik niet waar je je druk om maakt.:D

Ik vind het niet chique dat als je springt, je vet nog nadrilt. Dáár maak ik me druk om.

:D

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Maar seriously, eigenlijk ben ik echt enórm gespierd, zonde dat je door mn vetlaagje je daar niets van terug ziet. Vandaar dus verlaging van BF.

Niet meer springen dan ;)

Als jij niet meer spieren wil en deze beter wilt laten zien, lijkt me dat inderdaad het beste idee. Succes ermee!

Hm, persoonlijk vind ik dat een vrouw best wat hoger in vp mag zitten maar het gaat er natuurlijk om wat je zelf wilt.
Nou weet ik nog niet of jij dat bent op je avatar.:(

2974219863_b0634c7d5d.jpg
Heerlijkheid! :o

Dat vind je echt niets haha.

Oke snap wel dat je het sneller wilt maar geduld is een schone zaak he. :p

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrouwen met een laag vetpercentage ook niet zo mooi vind.

Nou, dan heb ik na ongeveer een week dan ein-de-lijk een verkleuring in de ketostrip die naar roze neigt. Ik ga ervan uit dat ik nu dus in ketose ben. Hehe ...

Iemand ervaring met ketostrips?

I <3 KETO :D

Eindelijk het eten onder controle, ik smikkel me een ongeluk, m'n vetjes slinken en die enorme snoepdrang is weg, olé!

Ben nu wel weer koffieverslaafd (hallo bruine tanden) = cortisol = niet goed. Ik ga Zonnatura granenkoffie maar eens proberen. Vruchtenkoffie was trouwens ook heel oké!

Lekker bezig dan hoor! Wat zijn ketostrips?

Terug
Naar boven