Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb even een album aangemaakt om m'n vorderingen bij te houden. Zo te zien jojo ik een beetje, maar nu weer redelijk strak (lager BF): [Link niet meer beschikbaar]
Grappig, maar een paar dagen later en nu voel ik me echt een vet uitgezakt varken, bluh ... heb weer even foto's genomen en ik zie een serieus vetrandje onder m'n navel, een plooitje. Boehoee! Dat terwijl ik aan de keto zit (waarbij ik dus véél meer vet eet dan normaal), dat ervoor moet zorgen dat je juist vet verliest.
Liefst zou ik me even willen laten tangen, maar dat doen ze in m'n nieuwe sportschool niet. Ze hebben wel zo'n schaal, met zo'n bonnetje. Wellicht houd ik vocht vast (opoe is weer op bezoek) en zie ik er daardoor wat 'zachter' uit. Dat zou te meten moeten zijn op zo'n schaal.
Morgen weer even stevig KT'en.
Hou op met zeuren man, je hebt een wereldfiguurtje, serieus.

Zijn wij bodybuilders niet even kritisch op ons eigen?![]()
Je hoort mij niet over een onzichtbaar vetrandje onder m'n navel?

Mij wel. Iedere avond wanneer ik bijv. 'n dikke pizza op heb denk ik, damnz, zit al gelijk bij m'n buik gek. Voeg daarbij die oestrogenen van 'n vrouw toe en ze zijn al veel sneller aan het drama'en over denkbeeldig vet.![]()