XXL Nutrition

Nieuwtje

Oke dan! succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg mooie beentjes! Als beloning vanavond lekker bunkeren :D

Volgens mij al 2 kilo kwijt in 2 wk! Terwijl ik meer calo's, vet en eiwit eet ...

Nice! Ga zo door!

Ja! Whoehoe! M'n vriend zei nog dat ik er het hele jaar nog niet zo slank uit heb gezien!

Grappig, maar een paar dagen later en nu voel ik me echt een vet uitgezakt varken, bluh ... heb weer even foto's genomen en ik zie een serieus vetrandje onder m'n navel, een plooitje. Boehoee! Dat terwijl ik aan de keto zit (waarbij ik dus véél meer vet eet dan normaal), dat ervoor moet zorgen dat je juist vet verliest.

Liefst zou ik me even willen laten tangen, maar dat doen ze in m'n nieuwe sportschool niet. Ze hebben wel zo'n schaal, met zo'n bonnetje. Wellicht houd ik vocht vast (opoe is weer op bezoek) en zie ik er daardoor wat 'zachter' uit. Dat zou te meten moeten zijn op zo'n schaal.

Morgen weer even stevig KT'en.

Ik heb even een album aangemaakt om m'n vorderingen bij te houden. Zo te zien jojo ik een beetje, maar nu weer redelijk strak (lager BF): [Link niet meer beschikbaar]

Dank je wel :)

Grappig, maar een paar dagen later en nu voel ik me echt een vet uitgezakt varken, bluh ... heb weer even foto's genomen en ik zie een serieus vetrandje onder m'n navel, een plooitje. Boehoee! Dat terwijl ik aan de keto zit (waarbij ik dus véél meer vet eet dan normaal), dat ervoor moet zorgen dat je juist vet verliest.

Liefst zou ik me even willen laten tangen, maar dat doen ze in m'n nieuwe sportschool niet. Ze hebben wel zo'n schaal, met zo'n bonnetje. Wellicht houd ik vocht vast (opoe is weer op bezoek) en zie ik er daardoor wat 'zachter' uit. Dat zou te meten moeten zijn op zo'n schaal.

Morgen weer even stevig KT'en.

Hou op met zeuren man, je hebt een wereldfiguurtje, serieus.

Je hoort mij niet over een onzichtbaar vetrandje onder m'n navel?

Mij wel. Iedere avond wanneer ik bijv. 'n dikke pizza op heb denk ik, damnz, zit al gelijk bij m'n buik gek. Voeg daarbij die oestrogenen van 'n vrouw toe en ze zijn al veel sneller aan het drama'en over denkbeeldig vet. :D

Sush! Oestrogeen, pfsch!

Maar ehm, thanks, dat vat ik op als een compliment. Maar ik moet wel bekennen dat ik de mest gunstige foto als avatar heb. In mijn album staan minder gunstige foto's. Ik zal mijn avatar wel even vervangen.

Mij wel. Iedere avond wanneer ik bijv. 'n dikke pizza op heb denk ik, damnz, zit al gelijk bij m'n buik gek. Voeg daarbij die oestrogenen van 'n vrouw toe en ze zijn al veel sneller aan het drama'en over denkbeeldig vet. :D

:roflol:
Maar eigenlijk heb je wel gelijk, de meesten van 'ons' zijn ook redelijk kritisch mbt het eigen lichaam.

Oestrogeendrama's :D Is ook lastig om te zien of je wel echt droger wordt en vet verliest, door al die hormoonschommelingen.

Zie niet heel veel verschil tussen de foto's, maar dat zie je zelf waarschijnlijk beter. ;)

Pff ja dráma! Heel gek, want ik sport al die tijd toch wel 5 dagen per week: 3x KT gevolgd door 40 min. earobe cardio en 2 dagen enkel 45 min. earobe cardio. Eet 500 onder onderhoud, geen suikers, weinig kh, veel eiwit en wat vet en sinds vorige maand dus ketogeen dieet, ook 500 onder onderhoud.

Raar ...

Jij bent dan ook de enige die een probleem ziet op de foto's he.

Ja natuurlijk, ik zie toch dat ik vetter ben geworden? Dan zie ik toch een probleem?

Terug
Naar boven