XXL Nutrition

Gesloten nog 1 keer

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
45kg hammer curls, motherfuckeerrrr Hoe dan, maak de volgende keer is een video van je formcheck ik heb bij 22-24kg al zoiets van dit is de max.:eek:

hahaha dat kan wel hoor. Hammer curls zijn veel easier als ''gewone'' curls
Ik kan ze zelf ook erg erg zwaar reppen :P

Er zijn bodybuilders, zelfs van onder de 90kg BW, die nog zwaarder gaan. Met name mannen die ook aan curlwedstrijden deelnemen, Nick Miller van Nick's Strength and Power is een voorbeeld.

In het kader van een op handen zijnde verhuizing had ik vanmiddag wat kleren ingepakt. Vanavond de lege klerenkast (sic) gedemonteerd. In een ondoordacht moment verwijderde ik de onderkant van een dragend gedeelte, terwijl de bovenkant al zo goed als los was. Eerst kreeg ik de hoogste plank op mijn hoofd en toen de hele bovenkant, waarbij ik werd geraakt door een scherp gedeelte. Omdat ik tegenwoordig verpleegkundige ben, raakte ik slechts in lichte paniek door de grote hoeveelheid bloed. De boel kon nog worden gerepareerd, mijn hoofd kon worden gelijmd, voor de kast heb ik een paar nieuwe schroeven nodig: beter dan andersom.

Omdat de lijm niet nat mag worden heb ik de voorgenomen PULL training maar wat ingekort om het zweten enigszins beperkt te houden:

Pulldowns naar borst
10x50kg
8x70kg
8x90kg
8x90kg
10x85kg

Facepulls
12x50kg
12x60kg
12x60kg
15x55kg

Sideraise, unilateraal met dumbbell
10x15kg
10x20kg
10x20kg
15x17,5kg

Ik vind het altijd een geweldig gevoel om bij de boven aangehouden volgorde de pomp te voelen verschuiven van lats naar rear delts naar side delts. Dat is ook wel mijn bezwaar tegen het staggered trainen van spieren die minder mooi een keten vormen.

Laatst bewerkt:
In verband met verhuizing en opspelende rugklachten ff een paar dagen geen training. Mijn broer komt me weliswaar helpen met verhuizen, maar omdat zijn rug nog veel slechter is zal die hulp beperkt blijven tot af en toe een biertje inschenken...

Misschien kan ik ondertussen mijn (slechte) voedingsgewoontes wat bijstellen, je weet maar nooit. Na de verhuizing wordt er, behalve thuis, ook bij Olympic Gym in Haarlem getraind.

Rustig aan hè ouwe!

oeff... het zal wel voor
de andere aanwezigen ff schrikken zijn geweest.

succes met de verhuizing!

oeff... het zal wel voor
de andere aanwezigen ff schrikken zijn geweest.

succes met de verhuizing!

Bedoel je de andere aanwezigen in Olympic Gym? De eigenaar was, na kennismaking, i.i.g. al behoorlijk bezorgd dat ik enorm veel herrie ging maken met deadliften (de sportschool wordt omringd door woningen). Ik moest hem beloven het halter niet neer te kwakken. Terwijl ik er met geen woord over gerept had, omdat ik helemaal niet meer ga deadliften; ik had alleen gevraagd of de dumbbells van 60kg er nog waren (was niet zo).

Laatst bewerkt:
Bedoel je de andere aanwezigen in Olympic Gym? De eigenaar was, na kennismaking, i.i.g. al behoorlijk bezorgd dat ik enorm veel herrie ging maken met deadliften (de sportschool wordt omringd door woningen). Ik moest hem beloven het halter niet neer te kwakken. Terwijl ik er met geen woord over gerept had, omdat ik helemaal niet meer ga deadliften; ik had alleen gevraagd of de dumbbells van 60kg er nog waren (was niet zo).

Nee voor diegene die jou met al dat bloed zag...

wel wat overdreven van de eigenaar, alsof de grond ervan gaat trillen... tja als je in een rijtjeshuis woont of appartementje dan snap ik het wel.

Zelfs in mijn appartement gaat de grond er niet van trillen. Misschien toch niet zo'n hardcore gym als op het eerste gezegd gedacht denk ik?

Zelfs in mijn appartement gaat de grond er niet van trillen. Misschien toch niet zo'n hardcore gym als op het eerste gezegd gedacht denk ik?

Ik ken iemand, een ex-bodybuilder van ruim 2m en naar (mijn) schatting 200kg en die durfde er als jongeman niet te gaan trainen omdat er zoveel klerenkasten rondliepen. Maar misschien is dat vvt.

Ik ken iemand, een ex-bodybuilder van ruim 2m en naar (mijn) schatting 200kg en die durfde er als jongeman niet te gaan trainen omdat er zoveel klerenkasten rondliepen. Maar misschien is dat vvt.
Tja, de tijden veranderen soms wel eens. Belangrijkste is of je denkt dat je er zelf lekker kunt trainen.

Hij beweert dat ik hem niet op kan tillen, dus moet hij wel zoiets wegen. Ik laat hem daarom ook regelmatig stoelen en krukjes testen waar ik zelf niet zomaar op durf te gaan zitten. EN hij is veel langer en breder en ongeveer net zo vet ("Amerikaans vet") als een vrouwelijke collega van mij die ook morbide obesitas heeft en 180kg weegt. QED: minstens 200kg

Hij beweert dat ik hem niet op kan tillen, dus moet hij wel zoiets wegen. Ik laat hem daarom ook regelmatig stoelen en krukjes testen waar ik zelf niet zomaar op durf te gaan zitten. EN hij is veel langer en breder en ongeveer net zo vet ("Amerikaans vet") als een vrouwelijke collega van mij die ook morbide obesitas heeft en 180kg weegt. QED: minstens 200kg

ow met een flink vetlaagje kan ik er wel wat bij voorstellen, las ex bodybuilder dus had even een ander beeld

ow met een flink vetlaagje kan ik er wel wat bij voorstellen, las ex bodybuilder dus had even een ander beeld

Nee, ondertussen een dikke oude man. Hij vertelt graag sterke verhalen, in de trant van: "Zat ik te schuinbankdrukken met 120kg, scheurde mijn borstspier en kreeg ik ook nog het halter in mijn gezicht."

Ik probeer ook af te vallen maar het lukt niet erg.

En als het dan wel lukt, zoals nu (109-->103kg; toen ik 2 jaar geleden begon woog ik al 101kg), raak ik veel spiermassa kwijt. Armen weer van 47 naar 43cm, pecs bijna weg. Een combinatie van verhuizen met rugpijn (mijn invalide broer kon meer aan dus heb ik de biertjes maar ingeschonken), toegenomen longklachten met koorts, haast niet eten - en meer. Gisteravond weer ff voorzichtig getraind.

Hammer curls
8x15kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg

Hanging curls
8x25kg
8x25kg
8x25kg

Maandag maar voor het eerst naar de sportschool, kijken of ik daar een beetje normaal kan trainen (thuis trainen is nu heel lastig). Waarschijnlijk een push.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
wat is de oorzaak van je longklachten champ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven