- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dalijk een PUSH:
Chest press
Smal bankdrukken
Dumbbell shoulder press
Pushdowns
Machine flys
Dumbbell extensions
Ben je momenteel eigenlijk vet aan het verliezen, probeer je op gewicht te blijven of aan te komen?
krijg je nooit last van je schouders bij push only trainingen?
vreemd dat close grip slechter aanvoelde dan wide grip.. ik doelde vooral op het gebrek aan bloodflow in je lats/rear delts/traps, dat is bij mij toch echt een probleem gebleken.. opwarmen met chins, shrugs, bent over shrugs of lichte rows maakt een wereld van verschil + een stabielere 'foundation' om vanaf te pressen. Maar als je geen last hebt is dat wss overbodig.
vreemd dat close grip slechter aanvoelde dan wide grip.. ik doelde vooral op het gebrek aan bloodflow in je lats/rear delts/traps, dat is bij mij toch echt een probleem gebleken.. opwarmen met chins, shrugs, bent over shrugs of lichte rows maakt een wereld van verschil + een stabielere 'foundation' om vanaf te pressen. Maar als je geen last hebt is dat wss overbodig.
Wanneer ga je eens voor een 1rm, ben wel benieuwd waar je Max ligt
Snap ik, wanneer ik dichtbij de 1rm kom merk ik dat ik niet de beste lijn volg, dat is wel riskant als dat wat wiebelig gaat.