MuscleMeat

Gesloten nog 1 keer

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel het niet slecht maar dit log zou veel aan geloofwaardigheid winnen met een paar filmpjes van de lifts.

Ik weet het. Maar behalve met barbell curls, vind ik niet dat ik bijzonder zwaar train. In mijn sportschool zit ik met een aantal compounds niet eens in de top 10.

Laatst bewerkt:
/

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn mond weer voorbij gepraat: ook niet. Ik HAD een foto van toen ik twee jaar geleden weer begon met trainen, die heeft mijn ex weggooid.

Dat geeft allemaal niet. Je kan binnenkort gratis eens gaan liften bij trainmore (eerste keer is gratis), samen met @Conwa en dan kan hij een filmpje maken van je bench ofzo. Dan heb je meteen een herinnering voor jezelf en kunnen wij je prestatie bewonderen :)

--> Ik ben probleemoplossend aangelegd.

Dat geeft allemaal niet. Je kan binnenkort gratis eens gaan liften bij trainmore (eerste keer is gratis), samen met @Conwa en dan kan hij een filmpje maken van je bench ofzo. Dan heb je meteen een herinnering voor jezelf en kunnen wij je prestatie bewonderen :)

--> Ik ben probleemoplossend aangelegd.

Ik ook, maar heb een andere stijl van oplossen.

Ik ook, maar heb een andere stijl van oplossen.

Nou je moet herinneringen echt wel vastleggen en koesteren. Toen ik destijds mijn beste shape had nam ik ook heel zelden foto's en het resultaat nu is dat ik van die shape toen geen duidelijke foto's heb. Ook van mijn sterkste lifts heb ik nooit filmpjes gemaakt.

Het enige aandenken van mijn power toen, is een filmpje waar ik 28*90 kg bench. Ben al blij dat ik dat heb maar beklaag me dat ik zoveel kansen onbenut heb gelaten om mijn prestaties/fysiek vast te leggen.

Maw: neem wat meer foto's/filmpjes van jezelf (je zal jezelf later dankbaar zijn) en terwijl je dat doet, kan je ze hier effe posten ;)

UB training met apparaten

Rows op Matrix machine, hammer grip
5 setjes opwarmen
8,8,7x full stack

Bankdrukken op Matrix machine, wijde greep, instelling op extra stretch
3 setjes opwarmen
8,8,8x full stack

Pulldowns naar borst
3 setjes inwerken
8,7,6x120kg

Shoulder presses op Matrix machine, hammer grip
3 setjes inwerken
8,7,7x full stack

Nou je moet herinneringen echt wel vastleggen en koesteren. Toen ik destijds mijn beste shape had nam ik ook heel zelden foto's en het resultaat nu is dat ik van die shape toen geen duidelijke foto's heb. Ook van mijn sterkste lifts heb ik nooit filmpjes gemaakt.

Het enige aandenken van mijn power toen, is een filmpje waar ik 28*90 kg bench. Ben al blij dat ik dat heb maar beklaag me dat ik zoveel kansen onbenut heb gelaten om mijn prestaties/fysiek vast te leggen.

Maw: neem wat meer foto's/filmpjes van jezelf (je zal jezelf later dankbaar zijn) en terwijl je dat doet, kan je ze hier effe posten ;)
klopt wel wat je zegt , ik wou dat ik mijn zwaarste lifts op video had staan

Morgen een zware armentraining in de sportschool. Heb daar eindelijk een EZ stang gevonden waar de schijven een beetje symmetrisch op blijven zitten.

Ik weet het. Maar behalve met barbell curls, vind ik niet dat ik bijzonder zwaar train. In mijn sportschool zit ik met een aantal compounds niet eens in de top 10.
Ja je traint extrm zwaar. Wie trainen er daar dan zoal? Dhr. Coleman?? Ik train als een complete homofiel met fitnesshandschoentjes in vergelijking met jou terwijl ik op een gym met kerels die 2 keer zo breed zijn als mij helemaal niet train als een slapjanus... Ik denk niet dat dit daadwerkelijk mogelijk is of je moet een ''super held'' zijn. Maar als er nog zeker 10 man boven jouw kracht zouden zitten in 1 gym kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat dit niet het geval kan zijn.

Ja je traint extrm zwaar. Wie trainen er daar dan zoal? Dhr. Coleman?? Ik train als een complete homofiel met fitnesshandschoentjes in vergelijking met jou terwijl ik op een gym met kerels die 2 keer zo breed zijn als mij helemaal niet train als een slapjanus... Ik denk niet dat dit daadwerkelijk mogelijk is of je moet een ''super held'' zijn. Maar als er nog zeker 10 man boven jouw kracht zouden zitten in 1 gym kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat dit niet het geval kan zijn.

Ik ben erg kieskeurig met het uitkiezen van mijn sportscholen: de legendarische powerlift gym van Wout van de Toorn, de gym van de voormalige voorzitter van de NBBF John Bourne en de sportscholen van Chris Visser en van Willem Jonkman; en nu de sportschool waar alle beesten uit Haarlem trainen. Daar ben je met setjes met 130kg op de bank niet opvallend sterk. Met sommige oefeningen ben ik overigens wel 1 van de sterksten, vroeger en ook nu weer.

In de buurten van Amsterdam zitten veel linkse en die zijn NIET sterk

Grappig, die bezorgdheid dat ik de boel bedonder in een sport die volledig gebaseerd is op valsspelen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven