Fitness Seller

Nononsense progressie

Ik dacht dat je niet moest studeren om dokter te worden, dat je gewoon dat diploma krijgt als je maar onduidelijk genoeg schrijft :dunno:.

Zelf gebruik ik ook een schriftje trouwens, en neem dit dan over in mijn log hier op het forum :).
Schrijven vind ik handiger dan een of andere app. En ik schrijf gewoon graag :roflol: .

Hahaha je hebt gelijk! Mijn man is rechtshandig en die heeft me toch een beroerd handschrift, hij kan het vaak zelf niet eens meer lezen 🤣. En nee niet eens een een dokter.... ;)
Idem met mijn man... Komt naar mij toe en vraagt wat ie opgeschreven had :roflol:
Gisteren presteerde hij het om zijn koffie over zijn telefoon te gooien... Ook weer zo een dingetje.. :o Hij kraakt nu een beetje :D (de telefoon he... :rolleyes: )

Nog trainingen gehad deze week?

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: Bubs
Vanochtend weer getraind met het nieuwe schema. Dit keer UB. Had echt weer ontzettend veel zin om te trainen en het ging ook super lekker! Wel nog zoekende naar werkgewichten maar overall prima training. Voelt nog wel een beetje gek om alleen UB te trainen aangezien ik bij LB meer progressie zou willen boeken. Maar LB is morgen weer aan de beurt :)
20200711_145554.jpg

De teller komt tot en met vandaag op 3 trainingen waarvan 2 met het nieuwe schema. Morgen nog een keer en dus staat de teller van deze week op 4 :) helemaal top dus!

Qua eten had ik gister tijdens de lunch ontzettend veel zitten snaaien (lekker met de kids uitgebreid hapjes gemaakt) daarom bij avondeten en prebed ingehouden waardoor calorieoverschot nog meeviel (uiteindelijk + 200). Besloten om dit niet te compenseren aangezien het aankomen nog lastig verloopt (- 300 gram t.o.v. week gemiddelde vorige week).

Vanavond uit eten, dus hier heb ik al rekening mee gehouden met de lunch (minder calorieen en carbs, meer eiwitten) en met mijn pre-bed zal ik hier ook rekening mee houden :)

giphy.gif

Vandaag stond 4e keer trainen deze week op het programma waarvan 2e keer LB met het nieuwe schema. Ik heb echt super lekker getraind!! Calf raises heb ik in de smith machine gedaan ipv staand op een verhoging met een kettlebell in mijn hand. Voelde beter aan en op de lange termijn makkelijker met gewicht laden.
Verder cable hip adduction verwisseld voor de hip adductor machine. Uitvoering met de cable variant was erg slecht, vondbhet lastig om goed te blijven staan en niet met mijn lichaam een contragewicht te geven. De vorige keer hanging knee raises gedaan, maar mijn buikspieren zijn echt pudding, dus deze ingewisseld voor lying knee raises. Deze zijn beter uit te voeren, maar er is duidelijk werk aan de winkel.
Al met al een prima training en voel m'n glutes nu al :p
20200712_143332.jpg

Gisteravond uit eten geweest maar prima binnen mijn kcal gebleven. 's Middags en prebed al op gelet. Nou scheelt het dat ik vegetariër ben en niet tegen koemelkeiwitproducten kan, dus de keuze bij het restaurant was makkelijk en niet heel calorierijk. Voor heb ik een champignonsoep genomen (brood met boter laten staan) en als hoofd een risotto met portobello's en bietjes. Na heb ik een koffie genomen. Zelfs nog ruimte voor 3 wijntjes :)

Al met al een geslaagd weekend!!
Dinsdag staat er weer een training op de planning, 's avonds laat pas, dus waarschijnlijk log ik die woensdag pas.

Klinkt goed! Jouw enthousiasme zegt genoeg in deze. Plus het gevoel in de glutes ;) Is dit nu weer je eigen schema of aangepast coach schema?
Tijdens een etentje is het altijd maar weer afwachten he? Gelukkig heb je ook daar een goed gevoel over. Voor nu nog een heel fijn weekend en op naar dinsdag!

Klinkt als een zeer geslaagd avondje. :)

en niet tegen koemelkeiwitproducten kan, dus de keuze bij het restaurant was makkelijk en niet heel calorierijk. Voor heb ik een champignonsoep genomen (brood met boter laten staan) en als hoofd een risotto met portobello's en bietjes. Na heb ik een koffie genomen. Zelfs nog ruimte voor 3 wijntjes
Als je niet tegen koemelkeiwit kan dan zou je echt wel een probleem moeten hebben met de risotto...is in de basis met roomboter gemaakt.
De champignonsoep was helder? anders zit daar ook meestal koemelkeiwit in....

Klinkt als een zeer geslaagd avondje. :)

Als je niet tegen koemelkeiwit kan dan zou je echt wel een probleem moeten hebben met de risotto...is in de basis met roomboter gemaakt.
De champignonsoep was helder? anders zit daar ook meestal koemelkeiwit in....
Was een topavondje inderdaad! Heb me uitstekend vermaakt!

De champignonsoep was helder idd :).
De risotto kon vega of vegan... was ook het enige vega(n) hoofdgerecht overigens...

Terug
Naar boven