mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Leuk dat je de trainingen hier plaatst, maar als ik even mag zeuren .. het is echt niet te lezen op een mobiel.Gisteravond laat weer in de sportschool staan beuken. Echt een fan-tas-tis-che workout gehad! Ik was moe maar ontzettend voldaan!! Wat een heerlijk schema 😍 (had ik jullie al bedankt voor het meedenken??).
![]()
Morgenochtend staat UB weer op het programma
Zoals ik eerder zei verhoogd met kcal sinds gisteren. Vanochtend weer -/- 200gram... dus het lijkt nog niet echt zoden aan de dijk te zetten, maar we gaan het nog even proberen. Voeding gaat overigens uitstekend!
Tja dan m'n menstruatiecyclus... deze week stopweek en dat gaat eigenlijk wel goed. Morgen zou ik moeten beginnen met de 2e strip maar besloten om het even uit te stellen. De eerste strip was drama en ondanks dat het vaak beter gaat naarmate je de pil langer slikt (3 maanden). Wil ik eerst wat anders proberen. Ik merk namelijk ook dat de pil van invloed is op mijn mentale gesteldheid (somberder, vlakker).
Vanochtend had ik contact met de bioresonantie therapeut waar ik in het verleden ben geweest voor mijn migraine klachten. Ik belde haar omdat ik graag mijn blaasmeridiaan weer wil opschonen maar toen kwam mijn cyclus en de pil ter sprake. Zij gaf aan dat een verstoorde hormoonbalans vaak de reden is van premenstruele spotting e.d. en dat een hormoonprogramma van 3 sessies in 80 tot 90% van de gevallen de hormonen weer in balans zijn en dus het probleem van de premenstruele spotting zouden zijn verholpen.
Gezien mijn bevindingen in het verleden met bioresonantie therapie, het principe baat het niet dan schaadt het niet en omdat de pil ook zo zijn mentale weerslag heeft heb ik besloten dit eerst te gaan proberen, aankomende maandag staat de eerste afspraak gepland
Overigens verkies ik normaliter reguliere gezondheidszorg boven alternatieve geneeswijzen. Maar omdat er medisch gezien niets uit de onderzoeken naar voren kwam, mijn huisarts en gynaecoloog een hormoononderzoek niet zien zitten en de pil ook niet de oplossing voor de lange termijn is ga ik dit proberen![]()
Bij 6 keer scrollen denk ik laat maar.

).