MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Misschien moet ik even stoppen met sets tot falen. Begin het gevoel te krijgen dat ik mezelf alleen maar kapot maak. Maar geen setjes tot falen voelt ook maar als het halve werk:(

Benchpress
Opwarmen
18x60
3x10x80

Plate-loaded lat pulldowns
3x10x120

Incline db benchpress
3x10x34

Seated cable rows
3x10x65

Screenshot_20170707-170244.png
ik zou in jou geval niet tot falen gaan.. zorg eerst dat je herstelt bent dat is al een belasting op zich voor je lichaam..

en gefeliciteerd ofc.
 
ik zou in jou geval niet tot falen gaan.. zorg eerst dat je herstelt bent dat is al een belasting op zich voor je lichaam..

en gefeliciteerd ofc.
Voelt altijd zo half als ik niet tot het uiterste rep pak. Alhoewel dat waarschijnlijk de reden is dat ik zo veel pijntjes heb :(
 
Lb vandaag gedaan, weer een meh tren met m'n knie.

Plate loaded leg press
Opwarmen
15x240
4x10x280

Leg curls
3x10x80

Calf raises
4x12x120

Maar altijd beter dan niets. Morgen nog een keer ub, en dan vanaf dinsdag werken. Werk en training combineren gaat wel echt rip worden. 5-6 dagen in de week van 2 tot 10 werken, en dan krijg ik later ook nachtploegen. Denk niet dat er veel zin overblijft om nog te trainen, dus dat wordt minimaal. In ieder geval 2x fb, 1x op zondag en verder maar eens een nachttraining of ochtendtraining doen. Als dat goed gaat kan ik wel 3x per week. Moet nog even kijken hoe het werken me zal uitvallen.
 
Nootmuskaatje als je dit echt nog wilt ga je gewoon elke dag trainen ik sta ook in 3 ploegen en heb geen probleem ermee om te trainen.. eten te maken .. huis op te ruimen en de dieren te verzorgen ;)
µ
 
Nootmuskaatje als je dit echt nog wilt ga je gewoon elke dag trainen ik sta ook in 3 ploegen en heb geen probleem ermee om te trainen.. eten te maken .. huis op te ruimen en de dieren te verzorgen ;)
µ
Elke dag trainen is niet nodig, en dat te weten maakt het voor mij ook geen probleem om minder te trainen. Met een beetje kennis over de spiereiwitsynthese etc weet je dat een spiergroep 2 x per week trainen al voldoende is. Laat dat met fullbody mogelijk zijn, om het met 2 dagen in de week te doen.

Ik ben niet meer zo gemotiveerd als eerst, maar wil ook niet alles verliezen. Heb ook nog nooit zo veel gewerkt of met zulke tijden, dus moet wel weten hoe het me af gaat. Het is niet de bedoeling dat ik mezelf ga slopen door ineens 35-42 uur per week te werken en 4-6 x te trainen. Heb sowieso al niet meer zo veel energie sinds de pct.

Verder heb ik veel meer last van zeurende pijntjes sinds ik off ben, en merkbaar trager herstel. Door eod dezelfde spiergroep te trainen of een beetje volume gaat het al mis. Nadeel is wel dat ik nu wel goed op m'n voeding moet letten, met een fulltime en best intensieve baan moet ik wel voldoende blijven eten. Imo is eten toch wel een stuk belangrijker dan trainen.
 
Elke dag trainen is niet nodig, en dat te weten maakt het voor mij ook geen probleem om minder te trainen. Met een beetje kennis over de spiereiwitsynthese etc weet je dat een spiergroep 2 x per week trainen al voldoende is. Laat dat met fullbody mogelijk zijn, om het met 2 dagen in de week te doen.

Ik ben niet meer zo gemotiveerd als eerst, maar wil ook niet alles verliezen. Heb ook nog nooit zo veel gewerkt of met zulke tijden, dus moet wel weten hoe het me af gaat. Het is niet de bedoeling dat ik mezelf ga slopen door ineens 35-42 uur per week te werken en 4-6 x te trainen. Heb sowieso al niet meer zo veel energie sinds de pct.

Verder heb ik veel meer last van zeurende pijntjes sinds ik off ben, en merkbaar trager herstel. Door eod dezelfde spiergroep te trainen of een beetje volume gaat het al mis. Nadeel is wel dat ik nu wel goed op m'n voeding moet letten, met een fulltime en best intensieve baan moet ik wel voldoende blijven eten. Imo is eten toch wel een stuk belangrijker dan trainen.

Over het eten deel ik je mening! Over de rest kan ik geen uitspraak doen want train elke spiergroep apart .. Maar het werken word een routine en je zal automatisch wel aanpassen denk ik
 
Rip. Achteraf erachter komen dat je schoenen een maat te klein zijn. Nieuwe regelen is ook niet te doen tot vrijdag. M'n voeten zijn naar de kloten, en dan moet ik morgen nog meer lopen dan vandaag. Trainen wordt hem voorlopig ook niet, nu net thuis en uitgeput. Om veel te eten heb ik ook moeite mee nu, rip gains. Mag toch wel zeker minimaal 5k kcal eten op een werkdag, vandaag maar 3k binnen gekregen.
 
Loop je toch op sokken??
 
je kan toch gewoon nieuwe halen of laten halen? altijd wel een oplossing, verder denken dan je neus lang is:P
 
je kan toch gewoon nieuwe halen of laten halen? altijd wel een oplossing, verder denken dan je neus lang is:P
M'n werk, uitzendbureau waar ik de schoenen van heb en woonplaats zijn allemaal in andere steden. Om dat te regelen moet ik vroeg op, en m'n rust is ook belangrijk:o. Heb ook niemand hier om het voor me op te halen.
 
5-6 dagen in de week van 2 tot 10 werken...

Het is niet de bedoeling dat ik mezelf ga slopen door ineens 35-42 uur per week te werken en 4-6 x te trainen.

Sorry, maar dat is echt een kut excuus om niet te trainen man. Ik werk 50-60 uur per week en train ook 4 - 6 keer per week. Als je om 2 uur (ik neem aan dat je 14:00uur bedoelt) moet werken, kun je makkelijk in de ochtend gaan trainen toch? Ik ga vaak 's-avonds pas om 21:00 uur trainen tot 22:30 uur...en mijn wekker gaat weer om 5:45 uur in de ochtend.

Dat is toch echt een kwestie van discipline kerel... :flexbiceps: Zou toch eeuwig zonde zijn van al je effort van de laatste tijd? Kom op, blijf gemotiveerd!! :thumb:
 
darude0306
Had hem het ook al gezegd maar denk wel eens dat werken mee in zijn routine zit gaat hij vanzelf merken dat hij nog kan gaan
 
Sorry, maar dat is echt een kut excuus om niet te trainen man. Ik werk 50-60 uur per week en train ook 4 - 6 keer per week. Als je om 2 uur (ik neem aan dat je 14:00uur bedoelt) moet werken, kun je makkelijk in de ochtend gaan trainen toch? Ik ga vaak 's-avonds pas om 21:00 uur trainen tot 22:30 uur...en mijn wekker gaat weer om 5:45 uur in de ochtend.

Dat is toch echt een kwestie van discipline kerel... :flexbiceps: Zou toch eeuwig zonde zijn van al je effort van de laatste tijd? Kom op, blijf gemotiveerd!! :thumb:
Voor anderen is het makkelijk praten, ik ben het niet gewend. Was nog even afwachten om te kijken hoe het met werken zou zijn, en nu loop ik nog mank zonder schoenen. Als ik dan ook nog nóg vroeger op ga staan en nog meer bewegen, ga ik het niet lang volhouden. Geen geld voor fatsoenlijke werkschoenen, en die 15 euro dingen van het uitzendbureau zijn nou ook niet echt het beste. Moet er misschien nog even aan wennen. Gelukkig heb ik dit weekend vrij, dus kan ik vrijdag en zaterdag snel weer trainen. Kan ook volgende week nachtploeg draaien, maar daar twijfel ik nog over.

Heb grote plannen met het geld. M'n gains zijn wel terug te winnen, het geld heb ik voor volgend jaar nodig. Naast school kan ik ook nauwelijks werken, dus moet ik alles nu snel in de vakantie verdienen. Anders zocht ik wel een rustiger baantje wat meer bij me paste en waarvan ik weet dat ik het makkelijk kan combineren. Heb op letterlijk alles gesolliciteerd, en helaas is dit het geworden.
 
Nootmuskaatje
Je hebt gelijk man geld is ook belangrijk !
Toch in deze maatschappij in ieder geval ..
Maar je zult zien dat de eerste weken wat hard zijn eens dat je er in zit loopt alles veel vlotter good luck!
 
Back
Naar boven