- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
School, beslissende cijfer was een onvoldoende.
Ik probeer nog het eea met de examencommissie. Een taalretour, blackout en dit verslag, ik ben nou niet bepaald incapabel om de opleiding te halen. Misschien mijn hormoongebruik opbiechten en vertellen dat dat de reden is dat ik minder heb presteert aan het einde van het jaar (wat ook zo is). Heb nog nooit een blackout gehad, en dan nu voor het eerst net een dag na de pct tijdens een her. Het verslag moet ik nog de beoordelingsform. van krijgen, geen idee hoe dat mis is. En aan het begin van het jaar gewoon een domme taalretour voor één verslag.Ik vind het kut voor je bro, echt vervelend
Deze zomer gewoon genieten van je meisje, geld verdienen en dan zie je volgend schooljaar wel wat je gaat doen.
Dat dacht ik dus ook al, vandaar dat ik het liever niet doe. Het waren de hers die ik heb gefaald. Sta gemiddeld voor alles een 7, maar je moet alles voldoende hebben. Werken ook per blokken, met pech heb ik 3 dingen in 3 verschillende blokken niet gehaald, waardoor ik de punten van 3 hele blokken mis.Je hormonengebruik opbiechten aan je school (dat maak ik uit je tekst op, sorry if wrong) zou ik echt niet doen. Zal 0,0 sympathie kunnen rekenen en mogelijks bekijken ze je in de toekomst nog scheef aan. Zou gewoon zeggen dat je wat non-chalant werd naar het einde van het jaar toe, zijn er geen herexamens In Nederland?
Het puntensysteem is vast anders omdat je spreekt van 'het beslissend cijfer'. Veel succes allezins nog, nog even en je hebt dat papiertje in je handen![]()
Holy Fucking SHit. De cijfer die vandaag werd geplaatst bleek van de 1e kans te zijn. 2 weken na het inleveren van de herkansing plaatste de docent het cijfer van maanden geleden. Morgen krijg ik het cijfer, kan dus gewoon nog over. Wou de beoordeling vragen en toen kreeg ik dit als bericht. Ik ging fucking dood hier lol
Ik ook voor mezelf, 1 keer een hartaanval is al genoeg

Zooo..inderdaad! Spannend!!!Jezus dit is een betere cliff hanger dan goede tijden slechte tijden
En ook over naar het tweede jaar! Win. Het was even een hartaanval verder, maar ik ben levend door![]()

En ook over naar het tweede jaar! Win. Het was even een hartaanval verder, maar ik ben levend door![]()