XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Ik vind het kut voor je bro, echt vervelend :(

Deze zomer gewoon genieten van je meisje, geld verdienen en dan zie je volgend schooljaar wel wat je gaat doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het kut voor je bro, echt vervelend :(

Deze zomer gewoon genieten van je meisje, geld verdienen en dan zie je volgend schooljaar wel wat je gaat doen.
Ik probeer nog het eea met de examencommissie. Een taalretour, blackout en dit verslag, ik ben nou niet bepaald incapabel om de opleiding te halen. Misschien mijn hormoongebruik opbiechten en vertellen dat dat de reden is dat ik minder heb presteert aan het einde van het jaar (wat ook zo is). Heb nog nooit een blackout gehad, en dan nu voor het eerst net een dag na de pct tijdens een her. Het verslag moet ik nog de beoordelingsform. van krijgen, geen idee hoe dat mis is. En aan het begin van het jaar gewoon een domme taalretour voor één verslag.

Maar geen idee of ze het hiervoor zullen doen en het accepteren. Het liefst vertel ik niets over het gebruik. Eerst nog even afwachten op de reactie van mijn slber, en het misschien bij diegene opbiechten en kijken wat ik er mee kan.

Je hormonengebruik opbiechten aan je school (dat maak ik uit je tekst op, sorry if wrong) zou ik echt niet doen. Zal 0,0 sympathie kunnen rekenen en mogelijks bekijken ze je in de toekomst nog scheef aan. Zou gewoon zeggen dat je wat non-chalant werd naar het einde van het jaar toe, zijn er geen herexamens In Nederland?

Het puntensysteem is vast anders omdat je spreekt van 'het beslissend cijfer'. Veel succes allezins nog, nog even en je hebt dat papiertje in je handen:thumbs:

Je hormonengebruik opbiechten aan je school (dat maak ik uit je tekst op, sorry if wrong) zou ik echt niet doen. Zal 0,0 sympathie kunnen rekenen en mogelijks bekijken ze je in de toekomst nog scheef aan. Zou gewoon zeggen dat je wat non-chalant werd naar het einde van het jaar toe, zijn er geen herexamens In Nederland?

Het puntensysteem is vast anders omdat je spreekt van 'het beslissend cijfer'. Veel succes allezins nog, nog even en je hebt dat papiertje in je handen:thumbs:
Dat dacht ik dus ook al, vandaar dat ik het liever niet doe. Het waren de hers die ik heb gefaald. Sta gemiddeld voor alles een 7, maar je moet alles voldoende hebben. Werken ook per blokken, met pech heb ik 3 dingen in 3 verschillende blokken niet gehaald, waardoor ik de punten van 3 hele blokken mis.

Wanneer weet je of het daadwerkelijk 3blokken zijn of niet?

Best kutsysteem in Nederland:o ben al een tijdje aan het overwegen om in NL te gaan studeren, but this is not helping:roflol: moed niet verliezen man!

Holy Fucking SHit. De cijfer die vandaag werd geplaatst bleek van de 1e kans te zijn. 2 weken na het inleveren van de herkansing plaatste de docent het cijfer van maanden geleden. Morgen krijg ik het cijfer, kan dus gewoon nog over. Wou de beoordeling vragen en toen kreeg ik dit als bericht. Ik ging fucking dood hier lol

Holy Fucking SHit. De cijfer die vandaag werd geplaatst bleek van de 1e kans te zijn. 2 weken na het inleveren van de herkansing plaatste de docent het cijfer van maanden geleden. Morgen krijg ik het cijfer, kan dus gewoon nog over. Wou de beoordeling vragen en toen kreeg ik dit als bericht. Ik ging fucking dood hier lol

Ik duim voor je!

Jezus dit is een betere cliff hanger dan goede tijden slechte tijden

Ik ben in ieder geval aangenomen voor werk, tijdelijk fulltime tijdens de vakantie en parttime daarna. Dat is dus al het eerste goede nieuws, nu nog het tweede:o

Zo rond een uur of 2 even sporten. Denk gewoon ub, en dan morgen lb.

Kijk eens aan! Gefeliciteerd man! Nu maar hopen dat er ook zo'n mooi einde is in goede tijden slechte tijden

Haha nice, gefeliciteerd man!

Misschien moet ik even stoppen met sets tot falen. Begin het gevoel te krijgen dat ik mezelf alleen maar kapot maak. Maar geen setjes tot falen voelt ook maar als het halve werk:(

Benchpress
Opwarmen
18x60
3x10x80

Plate-loaded lat pulldowns
3x10x120

Incline db benchpress
3x10x34

Seated cable rows
3x10x65

Screenshot_20170707-170244.png

Terug