XXL Nutrition

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

En hoe zit het eigenlijk met het opwarmen bij zo'n strongman cup?
misschien een heel domme vraag maar ben er wel benieuwd naar

En hoe zit het eigenlijk met het opwarmen bij zo'n strongman cup?
misschien een heel domme vraag maar ben er wel benieuwd naar

Normaal gesproken kan je wel voldoende opwarmen. Vaak worden er ook door atleten zelf fietsbanden meegenomen zodat je jezelf wat kan opwarmen hiermee.

fietsbanden??

ja klopt. sorry had dat nog niet gezien. maar toch worden de NL wedstrijden lang niet zo groot aangekondigd als de BE wedstrijden. dit zal vooral komen doordat Jimmy er voor zorgt dat het hier komt via de bond en NL geen bond heeft. maar bedankt voor de link ;)
Het is dat je op dbb zit en de NSMB hier vrij vroeg haar wedstrijden bekend maakt. Volgens mij zijn er nog steeds meer wedstrijden in Nederland. Realdutchpower is toch de site om in de gaten te houden.

Schrijf je alsnog op voor de reserven!
Stats zijn ongeveer zelfde als mijn.

Ik heb nog nooit die events getraind dus zal geen kans maken en train nog maar een jaar. In April 2011 zal ik zeker een heel stuk sterker zijn.

Maar is dit nou alleen voor belgen want je moet je inschrijven bij een bond maar die is er niet in Nederland???

Ik heb nog nooit die events getraind dus zal geen kans maken en train nog maar een jaar. In April 2011 zal ik zeker een heel stuk sterker zijn.

Maar is dit nou alleen voor belgen want je moet je inschrijven bij een bond maar die is er niet in Nederland???

[/COLOR]

so what?
ik train 6 maanden + heb nog nooit events getraind. gewoon knallen potverdomme

Belgen moeten zich inschrijven bij de NSMB, nederlanders kunnen gewoon zo meedoen (maar zijn dan wel niet verzekerd).

so what?
ik train 6 maanden + heb nog nooit events getraind. gewoon knallen potverdomme

Super Medley ( Duck walk 120kg 15m, wheel flip 250kg 4flips, Farmers walk 75kg 15m )

- Log Lift Max ( Start gewicht 70kg )

- Conans Wheel ( 200kg )

- Loading Race ( 4 biervatten 70kg en 2 Wasmachienes 50kg, 15m, op 1m30 )

- Atlas Stones ( 70, 80, 90, 110, 125kg op 1m20 )

Hoe moet ik dat ooit kunnen, nog nooit meer dan 107,5 op mn nek gehad en 130 gedeadlift. En mn push press ligt misschien net op de 60.

het zijn nog 5-6 maanden... op 6 maanden kun je een pak sterker worden ;)

je zal dan toch een pak fietsbanden nodig hebben om dezelfde spanning te verkrijgen :p

Lol dan gaan we maar banden opsparen. Maar opwarmen met fietsbanden lijkt me echt niks :O Eens kijken of er een mogelijkheid is om een barbell met wat schijven mee te nemen dan. 1.80 BBtje met 4x20kg schijven kun je al wat deads en cleans/presses en zo doen om op te warmen. Dan gebruik je de medley voor het afronden van de opwarming en de oefening er na knallen.

Laatst bewerkt:
ik denk dat er wel een barbell en schijven voorzien is, en ook een opwarmboom

Ik ga gewoon 2000x sit-ups, 200x push ups en 100x bw squats doen, zoals ik altijd doe.

uhm?? :roflol:
een grapje neem ik aan:p

Neenee laat hem maar doen :p

haha :roflol: ik zie hem al bezig "hup 1-2-3, hup 1-2-3" :p

ik denk dat er wel een barbell en schijven voorzien is, en ook een opwarmboom
Misschien ook nog een verwarmd kersenpitkussentje? :roflol:

Alle gekheid op een stokje, er is niks bijzonders voorzien om op te warmen.
Wie wil opwarmen kan dit met een lege boom ;)

Nou dan neem ik toch zeker deze mee om mijn schouders op te warmen.
200 reps :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien ook nog een verwarmd kersenpitkussentje? :roflol:

Alle gekheid op een stokje, er is niks bijzonders voorzien om op te warmen.
Wie wil opwarmen kan dit met een lege boom ;)
hehehe :p

op de finale van België dacht ik dit gezien te hebben (kan verkeerd zitten) dus daarmee dat ik dat dacht :p

Terug
Naar boven