MuscleMeat

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Jongens vergeet niet het is ten eerste nog geen april ten 2e misschien heeft diegene zijn dag wel niet ten 3e vergeet jezelf niet :)

ja wat maakt het uit. het is een wedstrijd om te ervaren hoe het is om nou echt daar te staan. hoe het nou echt is om te strijden tegen andere mensen met dezelfde ambitie. voelen hoe het is om zo'n klote steen op een platform te krijgen. en vooral om er een leuke leerzame dag van te maken. dus mensen niet zeuren maar trainen, en uitkijken naar die mooie dag in april. (dat doe ik in ieder geval wel ;))

Lijkt me wel leuk om volgend jaar mee te doen, dan moeten mn stats wel hoog genoeg zijn. Alleen even zien hoe ik hier in Zeeland die events kan gaan trainen. Maar moet je ook lid zijn van iets of kan je je gwn inschrijven en meedoen? Nog maals ik wil volgend jaar misschien meedoen dus ik wil me niet inschrijven.

Hopelijk word er rekening gehouden met een goeie locatie en dan bedoel ik in de buurt van een station of iets dergelijks:)

pffft :roflol:
hopelijk heb ik tegen dan mijn rijbewijs :D

Voor naar zevenkamp te reizen was alles opgeteld 7 uur en dan was ik al blij dat ik bij woopy in turnhout mocht blijven slapen, anders was ik er nooit geraakt.
Damn, zwaar respect voor je motivatie dan. 7 uur pfff. Was wel een leuke wedstrijd trouwens.

Lijkt me wel leuk om volgend jaar mee te doen, dan moeten mn stats wel hoog genoeg zijn. Alleen even zien hoe ik hier in Zeeland die events kan gaan trainen. Maar moet je ook lid zijn van iets of kan je je gwn inschrijven en meedoen? Nog maals ik wil volgend jaar misschien meedoen dus ik wil me niet inschrijven.
Schrijf je alsnog op voor de reserven!
Stats zijn ongeveer zelfde als mijn.

---------- Toegevoegd om 03:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:18 ----------

Kunnen die Belgische deelnemers dan hun lidmaatschap op de meeting regelen?
bump

Schrijf je alsnog op voor de reserven!
Stats zijn ongeveer zelfde als mijn.

---------- Toegevoegd om 03:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:18 ----------

bump
Van dat lidmaatschap kan je gwn via overschrijving doen, stuur even PM aan Jimmy (Squatbeast) voor te vragen op welke rekening je de overschrijving moet doen. Is 35 euro en week of twee later krijg je een lidkaart opgestuurd :)

Is er eigenlijk in Nederland ook zoiets als lidmaatschap en inschrijven voor sterkste man?

Zo'n bond moet er dan maar eens een keer gaan komen. Zeker nu de populariteit de laatste jaren flink aan het toe nemen is :O

jah vind ik ook, ik zat ook al af te vragen van hoe kan het dat je hier zo veel hoort van belgische wedstrijden en NIKS van nederlandse wedstrijden..

jah vind ik ook, ik zat ook al af te vragen van hoe kan het dat je hier zo veel hoort van belgische wedstrijden en NIKS van nederlandse wedstrijden..
er is hier nogthans veel info over nederlandse wedstrijden hoor,hier ofwel op realdutch

en dat komt omdat het in België een nieuwe sport is en ze er zoveel mogelijk promotie voor willen maken!

Terug
Naar boven