TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een gelul hier zeg, als iemand sterker is dan jij geeft dat gewoon motivatie voor jou om nog harder te trainen![]()

)i hope... anders kan ik 3uur op voorhand gaan om het te zoekenHopelijk word er rekening gehouden met een goeie locatie en dan bedoel ik in de buurt van een station of iets dergelijks![]()

i hope... anders kan ik 3uur op voorhand gaan om het te zoeken![]()
Damn, zwaar respect voor je motivatie dan. 7 uur pfff. Was wel een leuke wedstrijd trouwens.Voor naar zevenkamp te reizen was alles opgeteld 7 uur en dan was ik al blij dat ik bij woopy in turnhout mocht blijven slapen, anders was ik er nooit geraakt.
Schrijf je alsnog op voor de reserven!Lijkt me wel leuk om volgend jaar mee te doen, dan moeten mn stats wel hoog genoeg zijn. Alleen even zien hoe ik hier in Zeeland die events kan gaan trainen. Maar moet je ook lid zijn van iets of kan je je gwn inschrijven en meedoen? Nog maals ik wil volgend jaar misschien meedoen dus ik wil me niet inschrijven.
bumpKunnen die Belgische deelnemers dan hun lidmaatschap op de meeting regelen?
Van dat lidmaatschap kan je gwn via overschrijving doen, stuur even PM aan Jimmy (Squatbeast) voor te vragen op welke rekening je de overschrijving moet doen. Is 35 euro en week of twee later krijg je een lidkaart opgestuurdSchrijf je alsnog op voor de reserven!
Stats zijn ongeveer zelfde als mijn.
---------- Toegevoegd om 03:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:18 ----------
bump

Is er eigenlijk in Nederland ook zoiets als lidmaatschap en inschrijven voor sterkste man?
jah vind ik ook, ik zat ook al af te vragen van hoe kan het dat je hier zo veel hoort van belgische wedstrijden en NIKS van nederlandse wedstrijden..

er is hier nogthans veel info over nederlandse wedstrijden hoor,hier ofwel op realdutchjah vind ik ook, ik zat ook al af te vragen van hoe kan het dat je hier zo veel hoort van belgische wedstrijden en NIKS van nederlandse wedstrijden..
jah vind ik ook, ik zat ook al af te vragen van hoe kan het dat je hier zo veel hoort van belgische wedstrijden en NIKS van nederlandse wedstrijden..