Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Jimmy,
hoe zit het met shirts?
Ik weet dat je eigen belt etc etc mee moet nemen,
maar ik kan over shirts niets vinden.
ik heb op de site gekeken, daar ook niets gevonden.
krijgen we daar een shirt? of welke shirts zijn toegestaan (denk aan merken/logo's)
alvast bedankt

ps; ik zag net CL op eurosport, echt vet dat je je tegenstander zo aanmoedigde bij de 1vs1 yoke race!

Het is een newcommers cup. Denk niet dat we "wedstrijd" shirts krijgen hehe

Snap niet dat ze op die CL wedstrijden witte shirts geven aan de deelnemers. Dan lijken ze net michelin mannetjes. Doe gewoon donker gekleurde shirts om het nog enigsinds af te kleden :P

Het is een newcommers cup. Denk niet dat we "wedstrijd" shirts krijgen hehe

Snap niet dat ze op die CL wedstrijden witte shirts geven aan de deelnemers. Dan lijken ze net michelin mannetjes. Doe gewoon donker gekleurde shirts om het nog enigsinds af te kleden :P

nee dat snap ik ook wel.
maar om even een voorbeeld te geven:
ik heb 7 jaar getennist, en tijdens wedstrijden mag je geen shirts aan met een logo groter dan 20cm*. Als dat wel zo was kon je je shirts binnenste buiten aan gaan doen.
ik weet niet of dat met stm ook zo is?

Ik heb tot nu toe nog geen enkele wedstrijd gezien waar de deelnemers geen shirt kregen. Al was het maar om de sponsors op te zetten zodat die ook weer tevreden zijn.

Eneuh, we gaan toch niet beginnen met modetips voor strongman shirts he :roflol:

Iets basic als donkere shirts ipv lichte shirts vind ik nu niet bepaald fashion advies van hoog niveau, maar eerder common sense voor al ons dikzakjes. Net zoals geen horizontale strepen dragen maar verticaal omdat het afkleed :P

jongens,we gaan ons toch geen zorgen maken om een shirtje he:rolleyes:
tuurlijk krijgen we er een,je krijgt zelfs shirts op kermiswedstrijden.
zoals woopy al zei,al is het om de sponsors te plezieren.
in oudenaarde,waren er ook shirts,maar je moest ze wel zelf kopen:rolleyes:
ik ga allezins mn gekochte nsmb-shirt al aantrekken om te vertrekken:p

w00t een tenue. lijkt het net echt ;)

Tot ik daar daadwerkelijk sta is alles fictief inclusief de eerste plek die ik al fictief heb gewonnen ;)

:roflol:

Wacht gewoon af tot na de vergadering van 19 december iedereen, Jimmy zal alles er wel opzetten :)

Niet teveel stressen jongens, is slecht voor de spiergroei ;)

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Heb even de lijst bekeken en je hebt gelijk, beetje jammer voor de echte beginners maarja, dat is op andere C wedstrijden ook wel zo
ja,maar dan gaat die naam,wel een beetje een vertekent beeld geven bij de toeschouwers he,maar soit,tis nu zo
ik ook moeilijk wss voor de organisatie wie nu wel of niet al wedstrijden gedaan heeft(amateur wedstrijden incl)

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Wacht gewoon af tot na de vergadering van 19 december iedereen, Jimmy zal alles er wel opzetten :)
tis da,het is tenslotte nog meer dan 4 maanden

• Topic Starter Topic Starter
Bende Watjes sommige !!

Ja het is een IFSA log
( we zitten bij de wereld federatie "so what els do you think you get" )

Ja jullie krijgen Shirts
( zoals ze hier al zeiden overal krijg je t-shirts )

En zoals Tim zei "hold your shirts on and wait till end of December" :( (hoeveel keer nog)

De web site word volgende week ge update door Stefan en Mezelf (voor alle info)

[Link niet meer beschikbaar]

QFT Jimmy, de tijd dat die discussie en het gezever duurde over de t-shirts en het "oh mijn god, die heeft al meegedaan aan de sterkste man van oudenaarde en die ook aan de voorrondes... dat zijn toch geen newcomers meer..." (no offence Woopster ;)), blablablarikikiblablaenrikiki...
kon iedereen al een stevige trainingsessie van twee uren afgewerkt hebben, als we het woordje new-comers letterlijk en verkeerdelijk gaan beginnen interpreteren wordt de maximum leeftijd iets rond de 12 jaar denk ik :rolleyes:
je-zus jongens, als we zo gaan beginnen: geen deelnemers meer aan SM België en Nederland want het zijn toch altijd Jimmy en Jarno die winnen, geen deelname aan HG meer want het zijn toch altijd Tommy of Hans die winnen, waarom nog een World SM want het is toch altijd Big Z of The Pudzianator die winnen...
You are your own worst enemy
Calimero-04.gif

Groot gelijk.
En no offence taken :p

[Link niet meer beschikbaar]

QFT Jimmy, de tijd dat die discussie en het gezever duurde over de t-shirts en het "oh mijn god, die heeft al meegedaan aan de sterkste man van oudenaarde en die ook aan de voorrondes... dat zijn toch geen newcomers meer..." (no offence Woopster ;)), blablablarikikiblablaenrikiki...
kon iedereen al een stevige trainingsessie van twee uren afgewerkt hebben, als we het woordje new-comers letterlijk en verkeerdelijk gaan beginnen interpreteren wordt de maximum leeftijd iets rond de 12 jaar denk ik :rolleyes:
je-zus jongens, als we zo gaan beginnen: geen deelnemers meer aan SM België en Nederland want het zijn toch altijd Jimmy en Jarno die winnen, geen deelname aan HG meer want het zijn toch altijd Tommy of Hans die winnen, waarom nog een World SM want het is toch altijd Big Z of The Pudzianator die winnen...
You are your own worst enemy
Calimero-04.gif
wie zegt dat we niet trainen:p
maar je kunt die gasten toch niet kwalijk nemen,dat men vragen stelt?
de meeste zijn nog onervaren en jong.
en die 'beginnerscup' zaait een beetje verwarring bij sommige,dusja.

Laatst bewerkt:
Wat een gelul hier zeg, als iemand sterker is dan jij geeft dat gewoon motivatie voor jou om nog harder te trainen;)

Terug
Naar boven