XXL Nutrition

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

loglift is 3 beurten zeker?maar we zullen het zondag wel horen:D

Op mijn hoogte vastgesteld? Ik doe voor de conan's wheel hogere schoenen aan of dat ding slaat de hele tijd tegen de grond :p
Yes woopy op hakken.
Ik zet mijn camera alvast klaar.

5ethzs.jpg

:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

woopy is iig voorbereid op regen!

is dat je deadlift suit woopy?

Op mijn hoogte vastgesteld? Ik doe voor de conan's wheel hogere schoenen aan of dat ding slaat de hele tijd tegen de grond :p

dan moet ik plateau zolen onder mijn kisten zetten. of van die schoenen die je op tv wel eens ziet met de powerstairs :P met mijn kleine 172.

ik veronderstel dat da uw carnanvalkostummeke is, meneer den ajuin?

ooh dacht al. bij zijn staat staat 185. maar zie nu dat die helemaal bullshit is met zun 50% BF :P nie goed gekeken. ooh ik ben niet de kleinste (A)

Maybe, maybe not, ik ben er nog niet echt uit, zal nog eens met het vrouwtje overleggen of ze een daguitstapje ziet zitten ;)
kom gij maar nekeer af met uw madam:D

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

ooh dacht al. bij zijn staat staat 185. maar zie nu dat die helemaal bullshit is met zun 50% BF :P nie goed gekeken. ooh ik ben niet de kleinste (A)
idd,1m65,85kg ofzo lijkt er al wat meer op.:D

Komkom, laten we weer tot de kwestie komen :p

En ja, ik ben 1m65. Niet 1m85 ;-)

EN IK HEB ER ZIN IN!!!

Yes! Zeg het maar woopy. Wat gaat het worden 3-0 of 2-1?
Zorg maar dat je er klaar voor bent. :fire:

Ik vrees 3-0 maar ik zal er alles aan doen om het 2-1 te maken ;)

Kom op kerel. Maak het vuur in je los. Je gaat mij opvreten! ;)

Komkom, laten we weer tot de kwestie komen :p

En ja, ik ben 1m65. Niet 1m85 ;-)

EN IK HEB ER ZIN IN!!!

ja ik hoorde het al, dat is wle echt klein he:p ik dacht dta ik klein was maar je bent nog eens 7 cm kleiner. apart als je dan bedenkt dat er ook gasten van 1.90/2 meter mee doen XD

Terug
Naar boven