Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yes woopy op hakken.Op mijn hoogte vastgesteld? Ik doe voor de conan's wheel hogere schoenen aan of dat ding slaat de hele tijd tegen de grond![]()

Op mijn hoogte vastgesteld? Ik doe voor de conan's wheel hogere schoenen aan of dat ding slaat de hele tijd tegen de grond![]()
met mijn kleine 172.dan moet ik plateau zolen onder mijn kisten zetten. of van die schoenen die je op tv wel eens ziet met de powerstairsmet mijn kleine 172.
kom gij maar nekeer af met uw madamMaybe, maybe not, ik ben er nog niet echt uit, zal nog eens met het vrouwtje overleggen of ze een daguitstapje ziet zitten![]()

idd,1m65,85kg ofzo lijkt er al wat meer op.ooh dacht al. bij zijn staat staat 185. maar zie nu dat die helemaal bullshit is met zun 50% BFnie goed gekeken. ooh ik ben niet de kleinste (A)

Yes woopy op hakken.
Ik zet mijn camera alvast klaar.
![]()

Komkom, laten we weer tot de kwestie komen
En ja, ik ben 1m65. Niet 1m85 ;-)
EN IK HEB ER ZIN IN!!!
ik dacht dta ik klein was maar je bent nog eens 7 cm kleiner. apart als je dan bedenkt dat er ook gasten van 1.90/2 meter mee doen XD