XXL Nutrition

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

qua eten zit ik laag in me kcals rond de 2500. laag in kh's en voornamelijk eiwitten en vetten. vrijdag en zaterdag zo'n 7000-8000kcals weg stampen om even te carb-loaden. veel rusten? yup zekers wel. zal hoogstens wat "cardio"-activiteiten doen. Slapen zit ook goed...val sinds de twee zware trainingen afgelopen weekend rond 8-9 uur al bijna om van vermoeidheid hehe :D

niet te zwaar meer hé, doe geen 'Sancaatje' (sorry Johan:p)

nee niet meer zwaar deze week :p, gister nog wat met de band gedaan enzo zoals je in mijn log kan zien. en PR op push press dus nu zeker ff rustig. ga vanaaf toch niet trainen miss alleen thuis eventjes wat doen. hoorde zojuist dat ik morgen om kwart over 5 op het werk moet zijn, dat betekent 4 uur op :eek: en dat wss de rest van de week ook. not good :mad:

haha ja dat weet ik :P als ik naast corpaul ga staan zal dat ook een leuk effect hebben XD

• Topic Starter Topic Starter
Jongens effe ter duidelijkheid ...

Wie op de reserve lijst kan zeker meedoen, er is dus 1 plaats vrij gekomen ...( Bas Hudepohl (basiclove) )

En er is nog iemand waar we niet zeker van zijn maar dat weten we morgen maar pas.

Laat iets weten wie de plaats wil op vullen en wie stand bye wil zijn ...

Alvast bedankt gasten en goe eten he ;)

Laatst bewerkt:
bas heeft dus nu wel afgemeld? jammer. raar dat ie niks meer laat horen ma ok,leuk voor de reserves

Dus ik doe mee?

ik heb reeds een mail verstuurd, maar meld het ook nog even hier: door een blesure heb ik de voorbije 2 maanden niet deftig kunnen trainen,waardoor ik nu niet in de vorm verkeer die ik nodig acht om aan eendert welke wedstrijd deel te nemen.

bij deze meld ik dan ook dat ik niet aan de start zal verschijnen.

Jan

ik heb reeds een mail verstuurd, maar meld het ook nog even hier: door een blesure heb ik de voorbije 2 maanden niet deftig kunnen trainen,waardoor ik nu niet in de vorm verkeer die ik nodig acht om aan eendert welke wedstrijd deel te nemen.

Jan
Jammer, ik dacht jou nog @ironville bij filmpje in actie heb gezien.

Nog 1 plaats vrij voor een Nederlandse atleet (dus mail maar)

En nog een 50/50 plaats voor een Belg (wie wil zich op offeren als stand bye/in)

@hardrocker: Alles is te begrijpen, maar dit kon voor ons toch iets vroeger. (4dagen voor de competitie) Als je het dan toch al 2 maand wist. (Word genoteerd)
Voor de rest veel betterschap toe gewenst.

Mensen tot Zondag ...

Nog 1 plaats vrij voor een Nederlandse atleet (dus mail maar)

En nog een 50/50 plaats voor een Belg (wie wil zich op offeren als stand bye/in)

@hardrocker: Alles is te begrijpen, maar dit kon voor ons toch iets vroeger. (4dagen voor de competitie) Als je het dan toch al 2 maand wist. (Word genoteerd)
Voor de rest veel betterschap toe gewenst.

Mensen tot Zondag ...

Sabri Barac wil denk ik wel?

Mail sturen (om zeker te zijn)

Jan

zonde, is je blessure nu wel over dan ? ik heb ook sinds dat ik mu aanmelde met aan blessure gezeten waardoor ik mijn benen en onder rug(deadlift) bijna tot niet heb getraint duss ik zou altijd gaan als je enigzins kan, dan ma niet in top vorm. maarja je hebt al afgemeld. nu maar hard trainen dan!

Laatst bewerkt:
je onderste extremiteiten? wtf :D

oh srry XD benen. en bedoelde ook onder rug ermee al dacht ik er later aan dat deze bij de romp hoorde ;p zal het even veranderen voor je ;p

maakt niet uit alleen als ik aan een chickie in de kroeg vraag of ze m'n onderste extremiteiten wil zien vat ze het vast heel anders op :D

Terug
Naar boven