Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Dan krijg je dit :p

MV5BMTczMDM3NTAxN15BMl5BanBnXkFtZTYwNjQzMDc3._V1._SX598_SY400_.jpg

ik zie het niet ?

Ik wel :)

heb de url gepakt dan krijgk um wel.
haha ja zoiets krijg je dan XD

Zie dat de deelnemerslijst is aangepast. Wauter heeft zich afgemeld blijkbaar.

Bas Hudepohl (basiclove) heeft zich dus niet officieel afgemeld maar wij horen hier niets meer van hem. Denk dat die niet komt.

nee die komt wss niet ma wel lelijk als die zich niet afmeld. ma hij is echt dood ofzo.. hij is ook nooit meer online op msn.

Laatst bewerkt:
Bende losers die last minute allemaal afzeggen whats is this

wat kan ik me slecht voorstellen dat je voor geen rede af gaat melden je doet het uiteindelijk voor jezelf om ervaring op te doen :)

hij heeft mij sowieso geblocked op msn, want bij lennart was ie eens online en bij mij niet :P

wtf, vaag.. waarom dat dan? miss mij ook dan. zou niet weten waarom.

wat kan ik me slecht voorstellen dat je voor geen rede af gaat melden je doet het uiteindelijk voor jezelf om ervaring op te doen :)

ja vind ik ook. ik zit ook al hele tijd met blessure en zat ook van wel niet wel niet. maar zolang je kan ga je toch gewoon. een voetbal wedstrijd kan je afzeggen, dat is iedere week. maar hier train je maanden lang voor.

Laatst bewerkt:
Blessures is een ander verhaal natuurlijk !

mmm, zou jammer zijn mochten er idd mensen last minute afzeggen met een drogreden of zelfs zonder reden
niet alleen voor je zelfrespect maar ook en vooral voor de mensen die we destijds hebben moeten afwimpelen wegens inschrijvingen overvol
de jongens die wel komen, stop met op dbb rond te hangen...goed :zzz: en goed :meal:, da's het enige waar jullie nu mee zouden mogen bezig zijn ;)

T-4 :fire::hedbang:

vooral dat eten, is een goed idee :D ff lekker me vis schoteltje opwarmen

aah stuur mij ook wat! ik moet nog eten voordak ga trainen..

aah stuur mij ook wat! ik moet nog eten voordak ga trainen..

ik ga alleen nog donderdag ff trainen, licht
en als er al mogelijkheid is nog ff fust kijken hoe dat aanvoelt

ik stuur wel wat via de post, hebje het morgen binnen :P

ik vandaag en morgen nog wat licht. dan rust. moet ook werken dusjah.
is goed dan heb ik morgen wat lekkers :D

Ik moet zaterdag nog wat meubels verhuizen :p Maar ik probeer zoveel mogelijk aan anderen over te laten. :D

Terug
Naar boven