MuscleMeat

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Ik vind het trouwens wel raar dat mensen zich van te voren opgeven en op de reservelijst komen, en heel hard hopen op een vrij plaatsje (lees Sabri Barac) en dat iemand anders dan misschien voor gaat omdat hij nu even het forum niet checkt.

No offense naar jou trouwens taekwonboxer.

Ik vind het trouwens wel raar dat mensen zich van te voren opgeven en op de reservelijst komen, en heel hard hopen op een vrij plaatsje (lees Sabri Barac) en dat iemand anders dan misschien voor gaat omdat hij nu even het forum niet checkt.

No offense naar jou trouwens taekwonboxer.

Ik stond zelf ook op de reservelijst...

Ik heb veel eerder een PM gestuurd:P

Ik vind het wel jammer dat ik niet kan kijken, moet zelf weer eens tegen rubberen ballen aan slaan :D

Ik was inderdaad van plan om te gaan, maar dat plan is dus gewijzigd. Sorry Sabri. Kun je echt niemand vinden die voor je zou kunnen rijden?

Ooohw jawel, heb iemand al gevonden.

• Topic Starter Topic Starter
Update 1st page (atleets) !!!

Nog 1 plaats vrij voor een Nederlandse atleet (dus mail maar)

En nog een 50/50 plaats voor een Belg (wie wil zich op offeren als stand bye/in)

@hardrocker: Alles is te begrijpen, maar dit kon voor ons toch iets vroeger. (4dagen voor de competitie) Als je het dan toch al 2 maand wist. (Word genoteerd)
Voor de rest veel betterschap toe gewenst.

Mensen tot Zondag ...

ik was de datum zo een klijn beetje uit het oog verloren, en ik hoopte de eerste maand om vroeger terug te kunnen gaan trainen, dan was ik zeker present geweest. na een maand eigenlijk vergeten dat de Ncc nu was, ik dacht dat hij later lag.

mijn oprechte excusses aan de organisatie voor de moeilijkheden.

jan

Amai de belgen zijn in de minderheid, 7 en 11

beetje jammer van die afzeggingen allemaal:(
de belgen zijn in de minderheid nu,maar we gaan onze huid duur verkopen:fire:
(hopelijk:p)

9 dus ok ... :d

Terug
Naar boven