XXL Nutrition

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Goed bezig erg vette trailer! Ben benieuwd naar de beelden..

• Topic Starter Topic Starter
Het éénige da ik nu effe men handen aan wil krijgen zijn de foto's en da lukt ni bij mij.

Ivanos WTF man .... Help !!

Het éénige da ik nu effe men handen aan wil krijgen zijn de foto's en da lukt ni bij mij.

Ivanos WTF man .... Help !!

Op de site op Download hier drukken.
Daarna als je op de site bent van 2shared, onderaan staat: Save file to your PC.

Dan kan je downloaden!

al 8%...:rolleyes:
weet iemand iets om mn pc te versnellen?

poging om de volledige uitslagen hier toch al te posten, is effe aanpassen om op een Mac te werken als je altijd al met microschoft hebt gewerkt
hopelijk kan iedereen een pdfje openen?

Bijlagen

Ik had de foto's met 5mins binnen :). Laat de film maar komen

En jimmy je moet even goed kijken rechts onderin staat een knopje met iets van opslaan. Dan moet ie beginnen met downloaden er staan allemaal knoppen etc waar je op een bult spammsites terecht komt.

Werkt hier prima David :)

Is aan het uploaden de volledige film. En daar staat iedereen wel minstens 2keer op...

De download van de foto's is naar mijn mening vrij snel.... Anders is er iets mis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De film is 585Mb klein.... orrigineel is dat 28gig dusja

download snelheid as nu goed bij mij ivanos, lag denk ik aan de upgrade van de server daar. zijn mooie foto's thx!

download snelheid as nu goed bij mij ivanos, lag denk ik aan de upgrade van de server daar. zijn mooie foto's thx!

Graag gedaan. En zal inderdaad aan hun upgrade werken gelegen hebben. soms haal je daar tot 5Mb/sec download. Dus zou lekker snel moeten gaan voor de film ook. :)

was je memcard vol toen ik de stones ging doen? :P

was je memcard vol toen ik de stones ging doen? :P

Het was eigenlijk niet de bedoeling alles te filmen en dat is ook niet gebeurd. Het was bedoeling om te filmen voor een promo filmpje. Maar nu ik hoor dat er wel degelijk intresse is in de beelden is het wel spijtig dat ik niet alles gefilmd heb. daarom mogen jullie straks ook alle beelden hebben van mij (iets wat ik normaal nooit doe)

Maar misschien volgend jaar toch alles filmen en even dvdtje maken voor jullie.

En heb trouwens een 120Gig schijf in dat ding voor 7.5u Full HD opnames. **** Memory kaartjes :D

Het was eigenlijk niet de bedoeling alles te filmen en dat is ook niet gebeurd. Het was bedoeling om te filmen voor een promo filmpje. Maar nu ik hoor dat er wel degelijk intresse is in de beelden is het wel spijtig dat ik niet alles gefilmd heb. daarom mogen jullie straks ook alle beelden hebben van mij (iets wat ik normaal nooit doe)

En heb trouwens een 120Gig schijf in dat ding voor 7.5u Full HD opnames. **** Memory kaartjes :D

ah ok, vind het wel kicken om van je eerste event zoveel foto's en opnames te hebben :)

Op de voorrondes neem ik mijn camera en statief ook mee (hopelijk wordt ie niet gestolen, is daar niet ergens een zwaar gewicht voorhanden waar ik de camera kan aan vasthangen?), ik laat de camera dan gewoon alles opnemen (geen HD kwaliteit), als de proeven na elkaar afgelegd worden ga ik alles hebben (als het tenminste niet langer dan 3,5u duurt). Beetje zoals op training.

ah ok, vind het wel kicken om van je eerste event zoveel foto's en opnames te hebben :)

zeker. ondanks mijn k*t prestatie blijf ik filmpjes terug kijken om te zien waar het fout ging en te leren. en daarnaast is het gewoon stoer om jezelf in actie te zien :D

Op de voorrondes neem ik mijn camera en statief ook mee (hopelijk wordt ie niet gestolen, is daar niet ergens een zwaar gewicht voorhanden waar ik de camera kan aan vasthangen?), ik laat de camera dan gewoon alles opnemen (geen HD kwaliteit), als de proeven na elkaar afgelegd worden ga ik alles hebben (als het tenminste niet langer dan 3,5u duurt). Beetje zoals op training.

vorig jaar was deze op dvd verkrijgbaar... Nu wss dus ook.
http://www.youtube.com/watch?v=0sMxQpD4WPE

Volgorde slaat alleen nergens op, verderest nice dat je de moeite neemt uiteraard! Mooie kwaliteit ook verdomd. :thumbs:

Terug
Naar boven