teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met die tragen computer van mij zal ik smorgens moeten beginnen dowloaden om het s'avonds te hebben

Het éénige da ik nu effe men handen aan wil krijgen zijn de foto's en da lukt ni bij mij.
Ivanos WTF man .... Help !!
download snelheid as nu goed bij mij ivanos, lag denk ik aan de upgrade van de server daar. zijn mooie foto's thx!

Het was eigenlijk niet de bedoeling alles te filmen en dat is ook niet gebeurd. Het was bedoeling om te filmen voor een promo filmpje. Maar nu ik hoor dat er wel degelijk intresse is in de beelden is het wel spijtig dat ik niet alles gefilmd heb. daarom mogen jullie straks ook alle beelden hebben van mij (iets wat ik normaal nooit doe)
Maar misschien volgend jaar toch alles filmen en even dvdtje maken voor jullie.
En heb trouwens een 120Gig schijf in dat ding voor 7.5u Full HD opnames. **** Memory kaartjes![]()

Het was eigenlijk niet de bedoeling alles te filmen en dat is ook niet gebeurd. Het was bedoeling om te filmen voor een promo filmpje. Maar nu ik hoor dat er wel degelijk intresse is in de beelden is het wel spijtig dat ik niet alles gefilmd heb. daarom mogen jullie straks ook alle beelden hebben van mij (iets wat ik normaal nooit doe)
Maar misschien volgend jaar toch alles filmen en even dvdtje maken voor jullie.
En heb trouwens een 120Gig schijf in dat ding voor 7.5u Full HD opnames. **** Memory kaartjes![]()
ah ok, vind het wel kicken om van je eerste event zoveel foto's en opnames te hebben![]()

Op de voorrondes neem ik mijn camera en statief ook mee (hopelijk wordt ie niet gestolen, is daar niet ergens een zwaar gewicht voorhanden waar ik de camera kan aan vasthangen?), ik laat de camera dan gewoon alles opnemen (geen HD kwaliteit), als de proeven na elkaar afgelegd worden ga ik alles hebben (als het tenminste niet langer dan 3,5u duurt). Beetje zoals op training.
Volgorde slaat alleen nergens op, verderest nice dat je de moeite neemt uiteraard! Mooie kwaliteit ook verdomd.![]()