MuscleMeat

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Heel simpel :google: Rehband en dan Nederlandse of Belgische pagina's dan vindt je altijd wel een bedrijf.

Als indicatie 30euro per elleboog of knie sleeve. Ik was dus bijna 120 euro kwijt voor knee en elbow sleeves.

Er zijn nog meer producten. http://www.braceadvies.nl/PDF/Rehband catalogus.pdf
Ik heb zelf de coreline en niet de strongman sleeves. Zie daar ook maar weinig man mee lopen.

Tips: Koop een maatje kleiner dan de pdf adviseerd, dan zitten ze beter aangesloten en heb je meer ondersteuning.

Ik heb er echt zin in hopelijk kan ik dan wel aardig die logg boven mijn hoofd krijgen :)

Ja alle spullen moet ik nog maar even gaan halen ik heb eigenlijk helemaal niks

Ja ik ga er ook hard voor werken. Heb nog nooit een log vast gehad en denk dat ik niet de enige ben, wordt een goei wedstrijd dus.

Doel 1 voor mij, alle onderdelen kunnen :)

Ja ik ga er ook hard voor werken. Heb nog nooit een log vast gehad en denk dat ik niet de enige ben, wordt een goei wedstrijd dus.

+1 voor mij geld precies hetzelfde.
ik kijk er echt naar uit

jah voor mij ook zelfde verhaal, ben blij als ik maar een stuk kom, hoop wel met alle onderdelen een stuk te komen, ma met de stenen verw8 ik niet dat ik ze allemaal pak, ma gewoon hard trainen en we zien wel waar we komen, moet zkkr hard aan mijn grip gaan werken.

Goede vraag spence. Voor de rest alle wraps en belts toe gestaan?

waarom zou dat niet toegestaan zijn?

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

gewoon veel powercleans en clean&presses doen,is ook een goede voorbereiding voor de log

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

jah voor mij ook zelfde verhaal, ben blij als ik maar een stuk kom, hoop wel met alle onderdelen een stuk te komen, ma met de stenen verw8 ik niet dat ik ze allemaal pak, ma gewoon hard trainen en we zien wel waar we komen, moet zkkr hard aan mijn grip gaan werken.

ik denk dat er biijna niemand alle stenen zal opleggen,onderschat het niet.

• Topic Starter Topic Starter
Voor de wedstrijd regels kan je terecht op onze site ( voor de zoveelste keer )

Wat mag en wat mag er niet.
-

Don't worry jorg88, je zal niet de kleinste deelnemer zijn ;)

met kleine deelnemers kun je inderdaad hoog gooien ;)

Zet mij ook maar op de reserve lijst jimmy... had het er vandaag met dominique over en opzich is wel een mooie opening van het seizoen...

Zie dat ik te laat ben met aanmelden graag wil ik ook op de reservelijst!
Robert Hoff, Holland, Bovenkarspel

20 man, hopelijk zjin de onderdelen dan 1 vs 1 of we zitten daar een tijdje :p

als elk onderdeel per persoon 3 minuten duurt (terugzetten enzo), voor 20 man per onderdeel :D do the math :D dan zit je daar al 5uur, zonder pauzes :D

Terug
Naar boven