MuscleMeat

Nieuws NSMB Sterkste Man Van Vlaanderen

Thanks man, ik kom je achterna :D

er staan al 60 foto's van onze fotograaf op facebook, wie ze wil zien moet vriendjes met me worden:p sommige jongens heb ik niet kunnen taggen: teun, wesley, ziyed, davy, sebastiaan, maurice, frank...
er zijn redelijk wat foto's genomen in hoge resolutie fyi iets van een 2gig of meer zelf na heftige comprimering :D crazy schoonbroer van me

paar mooie impressies alvast:

dbaxle.jpg

dbtire.jpg

fpdl.jpg

fpfw.jpg

fpstone.jpg

fptire.jpg

smdl.jpg

smdl2.jpg

tmstone.jpg

wodl.jpg

wostone.jpg

zbstone.jpg

Laatst bewerkt:
Ik kan je facebook niet vinden?

Wes goed gedaan en gefeliciteerd! Groet, Wim

Ook mooi was de verzameling lege chocomel flesjes die Teun achtergelaten heeft. Echt liters heeft die gedronken :D

Hopelijk heeft er iemand die vreugde uitbarsting van Frenkpie vastgelegd op film, die was heftig haha:D

Bart heeft zowat alles gefilmd dus dat zal er wel opstaan :)

Zeer mooie wedstrijd om te zien ook!

Ik heb enkele foto's en filmpjes gemaakt, hier staan de foto's al:
[Link niet meer beschikbaar]

Yoke:
300 kg 20 meter in 21-22 sec (PR) het oppakken ging ff fout want hij gleed van m'n traps. Maar daarna kon ik redelijk doorlopen en op het einde zelfs nog versnellen ! Veel betere run dan vorige week. Hier ergens 10e of 11e geworden.
Met zo'n coach zou ik ook niet durven droppen hoor :angstig:

Gijs zei:
Ik wil geen drop zien! Geen drop!!!

Goeie coach :)

Zeer mooie wedstrijd om te zien ook!

Ik heb enkele foto's en filmpjes gemaakt, hier staan de foto's al:
[Link niet meer beschikbaar]

Met zo'n coach zou ik ook niet durven droppen hoor :angstig:

Ik wil geen drop zien! Geen drop!!!

Goeie coach :)

cool man, thanks voor de foto's

@possessed, deed jij nou ook mee?

Possessed is Davy :)

ja, ik eindigde na u en frankpie op de 12 de plaats

Die DL gaat echt hard bij u. respect! 270 kg is niet niks. Volgend jaar 300 kg?;)

ja, ik eindigde na u en frankpie op de 12 de plaats

Die DL gaat echt hard bij u. respect! 270 kg is niet niks. Volgend jaar 300 kg?;)

ah ok, goed gepresteerd ook dan

Ach ik zie wel wanneer ik 300 haal, begin van dit jaar had ik 205. Denk dat ik de 280 nog wel haal dit jaar, maar verder zie ik wel.

Btw ik zie mensen schreeuwen tijdens me deadlift op de fotos, dat is koef toch daarachter met dat lange haar?
Thanks voor de support dan ;)

Laatst bewerkt:
ah ok, goed gepresteerd ook dan

Ach ik zie wel wanneer ik 300 haal, begin van dit jaar had ik 205. Denk dat ik de 280 nog wel haal dit jaar, maar verder zie ik wel.

Btw ik zie mensen schreeuwen tijdens me deadlift op de fotos, dat is koef toch daarachter met dat lange haar?
Thanks voor de support dan ;)

Op de deadlift pics sta ik idd achter je met zwarte Tshirt in publiek

Haha op dat moment was de lift al binnen.

idd top organisatie, toffe sfeer onder atleten en dus vele PR's.

Had men eigen prestatie allesbehalve zo goed ingeschat, zeker na de magere trainingsweken de laatste tijd.

Enkele jonge atleten bezig gezien die ver kunnen geraken...

Karel

Sterke prestaties zo te zien!

Het zou handig zijn als ik van iedereen de DBB naam zie staan op de groepsfoto, dan kan ik filmpjes op verzoek plaatsen en vraagt iedereen maar wat ie wil zien. Probeer je te beperken tot de voor jou belangrijkste wedstrijdelementen.
De ene camera is bediend door Jurgen (waarvoor mijn dank), de andere is een camera op statief (daar staat alles op tot halverwege de Farmers). Daarmee hoop ik alles gefilmd te hebben.

Didier gefeliciteerd.
Leuke wedstrijd, (maar wat beginnen de jaren te wegen zeg, ik ben ook zwaar gedesilusioneerd op de axle, dit toont voor mij nog maar eens aan dat trainen op de onderdelen héél belangrijk is)

Terug
Naar boven