Fitness Seller

Nieuws NSMB Sterkste Man Van Vlaanderen

Deadlift was er sterk over het algemeen vond ik.

Zeker Frank met zijn 260 kg, mooi gevecht en dan de ontlading natuurlijk :)

De top 3 had 300 kg of meer.
1. Teun Moors met 310 kg
2-3. FLorent Veldeman en Wesley Ortega met 300 kg

270 wtf .. gewoon ff de 260 overslaan :roflol: nice eddine

frank ook nice of course

DL was trouwens toch per 20kg verhogen ???

vanaf 260 mocht je per 10 kg omhoog...dus hij had ook al 260 gedaan;)

ok, nice dan :)

Heeft iemand mijn zonnebril gevonden een zwarte ik ben hem verloren daar of hij is gepikt.

Ik heb trouwens 310 getrokken ipv 300

ik ben benieuwd naar de filmpjes

was het een regular deadlift btw? of een banden achtig rack pull variatie achtig iets geval?

Gewone deadlift. Sterke prestaties gezien :)

Heeft iemand mijn zonnebril gevonden een zwarte ik ben hem verloren daar of hij is gepikt.

Ik heb trouwens 310 getrokken ipv 300

boem nice!..ik heb je zonnebril hahah:cool:

ziyed ,frank..lekker he die spanning en die adrenaline tijdens dat soort pr lifts!

allemaal congrats!

Laatst bewerkt:
bedankt allen.. was dik tevreden.. vooral die deadlift was een enorme ontlading voor mij... bedankt voor de super organisatie en verder was er een erg gezellige sfeer onderling :)

Verslagje:
Zo vandaag weer een wedstrijd: SM van Vlaanderen.. ruim 2 uur rijden maar goed, dan heb je ook wat :)

Tire flip:
310 kg 8 flips. 41 seconden.. De tire was niet zo zwaar als die van Gijs, maar er zat echt 0 profiel op en was ook wat dikker, dus imo even lastig te flippen denk ik. Oud PR bij Gijs was 46 sec, dus tel dit als PR. Was hier ergens 9e van de 15. Dik tevreden, was all out intense natuurlijk :)

Axle:
50mm, 100 kg... hier iets van 5 reps in 60 sec kunnen pakken..6e net niet kunnen locken binnen de tijd. Het pressen ging wel aardig, alleen het continental cleanen deed op een gegeven moment wel ****ing pijn aan de huid bij m'n buik.. 6 was echt een magische grens.. dus baalde wel een beetje dat ik die laatste rep niet had gepakt.. Maar goed toch niet verkeerd :) ergens 7e of 8e.

Yoke:
300 kg 20 meter in 21-22 sec (PR) het oppakken ging ff fout want hij gleed van m'n traps. Maar daarna kon ik redelijk doorlopen en op het einde zelfs nog versnellen ! Veel betere run dan vorige week. Hier ergens 10e of 11e geworden.

Deadlift:
1x180 kg
1x220 kg
1x240 kg
1x260 kg (BAAAMMMM, PR :D:D) 3x BW deadlift :D
0x270 kg (ach, was t proberen waard)

Ik had er zelf een beetje een hard hoofd in, maar m'n mattie-coach Gijs geloofde in mij en ik moést wel.. hélemaal opgeladen en een beetje geemotioneerd naar de bar gelopen en...BAM :D ontlading was gruwelijk.. nog nooit zo blij geweest met een PR... +55 kg op m'n deadlift in ~1,5 jaar tijd :)

Farmers:
105 kg per hand 60m
M'n handen zijn ontstoken, vooral links was de huid onder de eelt helemaal rood en pijnlijk.. toch doorgebeten en uiteindelijk 40m mee weten te lopen. Dus ook weer een PR :)

Atlas stone:
110 kg op reps.. had m uiteindelijk 3x op de plaat gekregen, alleen 1x glipte ie net van de rand af dus maar 2 lifts helaas. Toch niet ontevreden, m'n rug was écht helemaal op nu.. meer dan 3 reps was onmogelijk geweest.

Eindplaats: 11e van de 15. Wederom de lichtste deelnemer van het veld en dus zeker geen onverdienstelijke plaats als ik kijk naar het niveau van de wedstrijd. Ben erg blij dat ik nu redelijk mee kan draaien op B-niveau :) Nu m'n grip en upperback strength verbeteren..

Laatst bewerkt:
Mooie wedstrijd. Spannend tot de laatste seconde. Gefeliciteerd Didier.

Mooie 300+ pulls gezien, PRs van vele mensen waaronder Didier, David, Frenk, Eddine,... :o

Vnl verschoten van de kracht van die jonge Moonen, zeer sterk aan dat BW, er valt nog veel te trainen voor mij :p

Leuke dag, mooie wedstrijd, goed weer.

idd proficiat aan alle deelnemers en zeker didier offcourse.
er zijn wel meerdere pr's gezet vandaag

Uitslag:

1. Didier Van hamme
2. Karel Van Hulsel
3. Christophe Demal
4. Wesley Ortega
5. Teun Moors
6. Maurice Janssen
7. Florent Veldeman
8. David Devos
9. Sebastiaan Moonen
10. Ziyed Badderdin
11. Frank Peters
12. Davy Becu
13. Johan De Pauw
14. Bart Golstyn
15. Bert Thoonen

Bedankt allemaal voor de leuke wedstrijd. Hopelijk is iedereen tevreden!

Ja shit man ik had er chocomel op moeten verwedden ofzo dat je won!

haha mo je bent de lul jongen, 270 voor me 19e

Even inhoudelijk nu vanaf de pc:

- Was een top wedstrijd, goede organisatie, goede sfeer.
- Zelf over alles uitermate tevreden, alleen had toch wel die 145 steen erop gewild :(

Laatst bewerkt:
jaaaah 270???..volgens mij zei ik toch echt 370:P

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee man hahaha maar ik hoef je belofte niet hoor, wees maar niet bang

haha noob...goed bezig...mooie prestaties(Y)

Terug
Naar boven