bedankt allen.. was dik tevreden.. vooral die deadlift was een enorme ontlading voor mij... bedankt voor de super organisatie en verder was er een erg gezellige sfeer onderling
Verslagje:
Zo vandaag weer een wedstrijd: SM van Vlaanderen.. ruim 2 uur rijden maar goed, dan heb je ook wat
Tire flip:
310 kg 8 flips. 41 seconden.. De tire was niet zo zwaar als die van Gijs, maar er zat echt 0 profiel op en was ook wat dikker, dus imo even lastig te flippen denk ik. Oud PR bij Gijs was 46 sec, dus tel dit als PR. Was hier ergens 9e van de 15. Dik tevreden, was all out intense natuurlijk
Axle:
50mm, 100 kg... hier iets van 5 reps in 60 sec kunnen pakken..6e net niet kunnen locken binnen de tijd. Het pressen ging wel aardig, alleen het continental cleanen deed op een gegeven moment wel ****ing pijn aan de huid bij m'n buik.. 6 was echt een magische grens.. dus baalde wel een beetje dat ik die laatste rep niet had gepakt.. Maar goed toch niet verkeerd

ergens 7e of 8e.
Yoke:
300 kg 20 meter in 21-22 sec (PR) het oppakken ging ff fout want hij gleed van m'n traps. Maar daarna kon ik redelijk doorlopen en op het einde zelfs nog versnellen ! Veel betere run dan vorige week. Hier ergens 10e of 11e geworden.
Deadlift:
1x180 kg
1x220 kg
1x240 kg
1x260 kg (BAAAMMMM, PR

) 3x BW deadlift

0x270 kg (ach, was t proberen waard)
Ik had er zelf een beetje een hard hoofd in, maar m'n mattie-coach Gijs geloofde in mij en ik moést wel.. hélemaal opgeladen en een beetje geemotioneerd naar de bar gelopen en...BAM

ontlading was gruwelijk.. nog nooit zo blij geweest met een PR... +55 kg op m'n deadlift in ~1,5 jaar tijd
Farmers:
105 kg per hand 60m
M'n handen zijn ontstoken, vooral links was de huid onder de eelt helemaal rood en pijnlijk.. toch doorgebeten en uiteindelijk 40m mee weten te lopen. Dus ook weer een PR
Atlas stone:
110 kg op reps.. had m uiteindelijk 3x op de plaat gekregen, alleen 1x glipte ie net van de rand af dus maar 2 lifts helaas. Toch niet ontevreden, m'n rug was écht helemaal op nu.. meer dan 3 reps was onmogelijk geweest.
Eindplaats: 11e van de 15. Wederom de lichtste deelnemer van het veld en dus zeker geen onverdienstelijke plaats als ik kijk naar het niveau van de wedstrijd. Ben erg blij dat ik nu redelijk mee kan draaien op B-niveau

Nu m'n grip en upperback strength verbeteren..